Ainakin tuntemani
-miehet ovat semmoisia rauhallisia jössiköitä. Luotettavia, eivät juoruile kaikesta, hyyyvin rauhallisia ja tasaisia. Tosi kivoja persoonia, ainakin mitä heitä tunnen
Ainoa on vaan se, kun mä olen vähän tämmöinen höpöttelijä, niin härkä saattaa katsoa silmät pyöreinä, kun mun suusta tipahtelee kaikki salainen ja vähemmän salainen ulos ja toinen sanoo lähinnä vain muutaman sanan..
Härät ovat kivoja kaverimielessä, ainakin kaikki tuttava-Härkäni. Mutta en tiedä, mikä sitten mättää, kun Härkämiehet eivät seurustelumielessä ole koskaan vedonneet muhun.. Eivät koskaan. Enemmänkin olen ilmamerkkien miehiä katsellut sillä silmällä, vakavat suhteet
ja
-miesten kanssa..
Exä oli
, mä olen
- neliö oli vielä hyvin tarkka. Ei pelannut sitten yhteen mitenkään, ei.. Tuossa Nannek:n viestissä onkin kaikki, mitä exässä myös oli, ihan sanantarkasti! Exä oli myös hyvin jäyhä sanoissaan, vaikka olikin
- tunteista ei puhunut sitten yhtään, pinnallinen höpötys ja vitsit, niitä sitten kertoili vaikka kuinka. Mutta kaikki syvällisempi keskustelu esim. suhteen tilasta, haaveista jne., olikin sitten "akkojen lätinää".. Tämä kommunikaation puute sitten oli yksi niistä kompastuskivistä, joihin suhde loppupeleissä kaatui..
Vakaa, turvallinen, miehekäs, käsillä työtä tekevä, ahkera ja rehellinen (ainakin useimmiten), nautiskelija ja oman tiensä kulkija. Siis suomalainen perusjuntti sanan positiivisimmassa mielessä. Valitettavasti myös negatiivisessa, sillä härkä ei näe mitään muuta kuin oman totuutensa. Vaikka kuinka koittaisi selittää itseään, hän ei voinut ymmärtää että joku oikeasti voisi ajatella jotain asiaa toisin. "My way or highway" -tilanteita saa härkämiehen kanssa kyllä jos olette liian erilaisia.
Ja se puhuminen. Härkä kertoo kerran ja se on siinä - itselleni mies ilmoitti, että kertoo kyllä sitten jos asiantila muuttuu kun kyselin miksen saa kaipaamiani sanallisia rakkaudenosoituksia.
No, tuosta luotettavasta en voisi puhua ainakaan exäni kohdalla..