Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: amatöörinäkijä  (Luettu 9845 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
low
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 07.08.2007 02:05:39 »

Hep Hei

ohitin tuon  tutustumiskierroksen ja poikkesi keskustelupalstoillla. Voisiko joku ystävällinen henkitö, ohjata minut palstalle/henkilölle missä keskullaan näkemisestä, kyvyistä tai jotain???minulla on jo hätä koska näen mutta en osaa käyttää.Plaease!auttkaa! itse en osaa..
« Viimeksi muokattu: 07.08.2007 03:03:13 kirjoittanut cukka » tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #1 : 07.08.2007 08:33:26 »

Hei cukka! Siirsin aiheesi tänne toisen osion alle, täällä keskustellaan selvänäöstä ja ennustamisesta. Toivottavasti joku osaa neuvoa sinua tielläsi eteenpäin.
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #2 : 07.08.2007 10:03:39 »

Hep Hei

ohitin tuon  tutustumiskierroksen ja poikkesi keskustelupalstoillla. Voisiko joku ystävällinen henkitö, ohjata minut palstalle/henkilölle missä keskullaan näkemisestä, kyvyistä tai jotain???minulla on jo hätä koska näen mutta en osaa käyttää.Plaease!auttkaa! itse en osaa..

Hei kysyppä tältä foorumilaisilta, siellä on varmaan enemmän sinunlaisia näkijöitä ainakin osaavat varmaan auttaa.
http://www.setbb.com/reikifoorumi/index.php?sid=7043164c2a048168dc9a28995d300fe4&mforum=reikifoorumi
« Viimeksi muokattu: 07.08.2007 10:05:49 kirjoittanut Nebra » tallennettu

*Marianne*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #3 : 07.08.2007 10:36:52 »

Hei cukka!

Plazan Kristallipallon ennustuksissa on usein joku, joka sanoo harjoittelevansa ennustusta. Sinne voisi laittaa koemielellä tämäntapaisen viestin (ilmoittaa olevansa aloittelija), ja pyrkiä vastaamaan kysymyksiin. Kysyjiä siellä näkyy ainakin riittävän.

Itse uskon siihen, että nämä taidot kehittyvät harjoittelulla ja harjoittelulla. Ei tässä tule mitään ihmeellistä valaistumista, jota ehkä joku kaipaa.

Itse sain tiedon, että olen selvänäkijä, ja sitten aloin vain harjoittelemaan. Kanavoimaan ja vastailemaan, ja nyt yhteys henkimaailmaan on jo aika vahva. Ja se vahvistuu kokemuksen myötä jatkuvasti. Näen ja kuulen, eikä sitä kannata pelätä. Mielenkiintoista se vain on. Välillä on ollut ehkä liiankin "mielenkiintoista", mutta ei pelottavassa mielessä.
« Viimeksi muokattu: 07.08.2007 18:45:21 kirjoittanut *Marianne* » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 08.08.2007 22:40:33 »

Hienoa, että meillä on täällä uusi innokas näkijä! Harjoitella voi myös täällä Astrossa, sillä eteenkin tässä osiossa riittää kysymyksiä ja kysyjiä. Niihin voit vastata sellaisilla tavoilla, mikä tuntuu itsestäsi hyvälle tai perustaa vaikka "Kysy Cukalta"-ketjun Cheesy Mie lähdin harjoittelemaan omaa näkemisen kykyä korttien ja muiden välineitten kautta ihan omalla ketjulla. Ja minäkin olen ihan totaalinen amatööri! Grin

Myöskin Kortit Pöytään-ketjussa voi harjoittaa näkemistä. Ketju on tällainen yleinen kyselyketju, jonne kuka tahansa voi heittää mieltä askarruttavan kysymyksen ja vastaavasti kuka tahansa voi vastata siihen sellaisila välineillä kuin haluaa: korteilla, riimuilla, heilurilla, unilla, intuitioilla.
tallennettu
*Marianne*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #5 : 09.08.2007 10:25:56 »

Moi Ardith!

En usko tuollaiseen, ettei nyt ole vielä aika käyttää jotain kykyä. Henkimaailma haluaisi olla meihin yhteydessä normaalisti, joten jos joku ITSE haluaa, hän voi mielestäni kehittää tätä kykyä.

Aloitin harjoittelun sillä, että kysyin mielessäni jonkin kysymyksen ja kirjoitin sitten vihkoon saamani vastauksen, joka tulee ajatuksena mieleeni. En uskonut itseeni alussa, mutta kun luin vastauksia myöhemmin, ymmärsin, etteivät ne tulleet ns. minusta. Joskus joku on sanonut, että hänestä on helpomaa, kun joku tuttu kysyy, ja sitten kirjoittaa tälle tämän vastuksen. Aloin vähitellen vastaamaan tutuille kasvotusten, sillä tämä kehittää todella hyvin selvänäköä.

Sen lisäksi vastasin pari vuotta sitten isekin Kristallipallolla ja suomi24.fi:llä, sillä saan kysyjien energioista kiinni netin välitykselläkin, vaikka moni sitä epäilee. Monen kysyjän sielu ilmestyi viereeni, kun kirjoitin vastausta. Varoituksen sanana voisi sanoa, että tämä palstoilla vastailu riistäytyy helposti yli voimavarojen, koska kysyjiä on paljon, eikä kukaan tajua, kuinka raskasta kanavointi tai muu näkeminen on. (AthaMaarit voisi kertoa siitä, sillä hän tekee loistavaa työtä ketjussaan, mutta ei se vastaus tuosta vain tule). Sen lisäksi siellä on huijareita, pilkkaajia ja mollaajia, joten ota tämä harjoittelu käyttöön harkiten. Vastaa eri minimerkeillä tai rajaa vastattavien määrää (5-10 vastausta tähän ketjuun -tyyliin).

Ja eikös näitä kurssejakin ole, joissa opetetaan selvänäköä. Joku muu tietänee niistä enemmän ja voisi mahdollisesti suositella jotain opettajaa tai yhteisöä.

tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 09.08.2007 14:48:58 »


Ken monilla merkeillä ja salaa touhuaa = kaikki
väärillä raiteilla = juna meni jo...

Aidosti, omalla nimellään. pyyteettömästi, Jumalan mahdollisella
avulla saatat tulevaisuutta aavistaa....

Ihminen yksin ei tiedä yhtään mitään...

Valaistuminen on vain merkki : = VALITTU

Ken Jumalan avoimesti tunnustaa ja Hänen suullaan TEKEE,
saattaa jotain joskus vain tekemällä saada aikaiseksi...

Korteilla tai "palloilla" EI mitään ennusteta = # SE = JUMALA #

 smitten smitten smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
astraali
Vieras
« Vastaus #7 : 09.08.2007 17:12:48 »

Niin, pitäisi vain luottaa siihen omaan intuitioon näissä asioissa.

Minäkin "amatöörinäkijä" mutta koen sen olevan niin päin, että yritän tässä herätellä sitä vanhaa taitoa esiin... Mehän kaikki olemme luonnostamme selvänäköisiä mutta elämän fyysisyys ja unohduksen verho tekee tehtävänsä  Undecided

Sekin on jännää, että kuvat ja asiat kumpuavat jostain, eikä niitä koskaan oikein tule tarkisteltua. Voisi olla mukavaa huomata, että on alkanut osata taas.

Itse vastaan mielelläni niihin kysymyksiin, jotka edesauttavat hyvää mutta katson usein, että kysyjän täytyy itse tehdä se lopullinen päätöksensä; en esim. koskaan sano, mitä toisen pitäisi tehdä tai miten asia ratkaista mutta saatan johdatella häntä pohtimaan jotain asiaa, jonka kautta hän sitten itse löytää vastauksen. (Ja se on varmaan tosi ärsyttävää, koska ihmiset yleensä haluavat selviä vastauksia ongelmiinsa)

Toisaalta elämänsuuntien sykli on nykyään niin erilainen ja asiat/kohtalot muuttuvat jatkuvasti. Se mikä on absoluuttinen totuus tänään, saattaa olla jo vanhentunutta huomenna. Siksi olen hyvin varovainen kertomaan mitään tulevaisuudesta.

AthaMaarit tekee täällä hienoa työtä ja toivonkin sinulle paljon voimia tiellesi! Itsekin paljon ajattelemisen aihetta häneltä saanut smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 09.08.2007 17:16:39 »

Haha, kyllähän tuo ketju pitää kiireisenä, joskin se ei enää kysy niin paljoa energiaa, kun olen kirjoittanut melkein jokaiset tarotkortin tulkinnan joko forumille tai yksityisviestillä, joten nyt riittää, että kopioin aiemmin kirjoitetun tekstin ja teen siihen tulkinnan kysymyksen mukaan. Se vie energiaa, se on ihan totta ja varsinkin menneiden elämien tulkinnat seisovat aika pitkään, kun pitää saada se oikea energialataus ennen tulkintaa päälle. Teen kuitenkin tuota vastailuhommaa ihan mielelläni, sitä mukaa kuin ehdin ja jaksan - omasta jaksaisesta en nimittäin tingi! Eniten energiaa vastausten puolella vievät sellaiset isot kysymysryppäät, jolloin käyttäjälle pitää nostaa usea kortti. En kuitenkaan ole halunnut rajoittaa ihmisten kysymyksiä millään lailla, koska se ei nyt niin kamalasti vaadi voimia. Silloin, kun itsellään on energiat alamaissa, en vastaa ollenkaan, jos nyt ei ihan hätä kysymyksiä ole, jotka vaativat vastausta just-nyt-heti.

Vastaushan ei koskaan tule varsinaisesti minulta, se tulee vain minun kautta. Pyydänkin aina korkeimpia tahoja välittämään vastauksen kysymykseen käyttämieni välineitten kautta ja auttamaan minua vastauksen analysoimisessa. Jätän tietenkin analysointivaran lukijalle itselleen ja siksi kirjoitankin aina kortin/riimun sanoman mukaan vastaukseen. Minun analyysihän on aina vain minun analyysi.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2007 17:21:02 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #9 : 09.08.2007 18:29:15 »

Ah niin, ja unohdin sanoa, ettäminäkin nappaan käyttäjien aurat tekstien kautta netin välityksellä itselleni, kun nostan vastausta. Se ei nyt ole mitenkään erikoista loppupelissä, kun ajatellaan, ettei välimatkoja tai erillisyyttä todellisuudessa ole, vaan kuka tahansa voi olla yhteydessä kehen tahansa välimatkoista huolimatta.
tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 09.08.2007 19:00:07 »



Ai Niin, kerroppa AUTTAJAN AURA?

Ihan vain näin aluksi, näkyy neinaan peilistä edessäni Cheesy

 smitten smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #11 : 09.08.2007 19:43:12 »

Auttajalla on minun tuntemukseni mukaan kiemurteleva aura, jonka liike muistuttaa hidasta suitsukkeen savun leijailua. Aura on suitsukkeen savun tyyliin pehmeän "samea" eli värit eivät ole mitään huutavan kirkkaita, vaan soljuvat mukavasti toistensa lomiin pehmeästi. Vähän siihen tyyliin jos tipauttaisit oikein märän vesiväripisaran valkoiselle, huokoiselle paperille. Se imeytyy paperiin ja jättää "pörröisen", pehmeän reunan.

Aura on leppoisa, lämpimällä tavalla isoisämäinen (vähän huono sana, mutta en löydä siihen muuta sanaa). Jollakin tavaa johtava aura, sellainen "muiden yläpuolella oleva", opastaja meininki, mutta samaan aikaan sellainen... "keskiverto"? Onko se oikea sana, en tiedä. Keskiverto tarkoittaa ehkä tunteessa sitä, ettei kyseessä ole mikään HALLELUJA Gurun aura (koska sellaisia on TODELLA harvassa!) vaan tavallinen, hengelliselle tielle lähteneen ihmisen aura, joka ei tahdo pahaa kellekään. Ehkä aavistus uskonnollista särmää - otatko henkisen tien vakavasti?

Aurasta nousevia tunteita, värejä ja kuvioita on tietenkin aivan mahdotonta ilmaista sanoin tai väriesimerkein, koska ne ovat sellaisia, etteivät sanat riitä. Moninaisia, toisen maailman juttuja, jossa viestitään ajatuksin sanojen sijaan. Siksi tämäkin on vain kalpea raapaisu aurasta -JOS kysymys siis oli minulle!

Ja huom!
Vaikka kovasti haluaisinkin, minulla ei ainakaan tällä hetkellä ole aikaa tai voimia ryhtyä katselemaan käyttäjien auroja. Kysymysketju pitää minua ihan tarpeeksi toimeliaana! Grin
tallennettu
Mannan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #12 : 09.08.2007 19:59:17 »

Moi AthaMaarit!

Sain sinulta todella koskettavan ja oikeaan osuvan analyysin kysymykseeni, jonka aikoinaan esitin. Ei siinä tarvita näkemistä, vaan uskon Luojan ohjaavan vilpittömien vastaajien vastauksia tavalla tai toisella. Jatka ihmisten auttamista ja kehity itsekin auttajana. Ei tietä mitä tästä sinun tiestäsi vielä tulee.

Itse näen aurani ja myös muiden. Luonani ramppaa henkimaailman tyyppejä, ja siitä huolimatta tunnen itseni todella tavalliseksi ihmiseksi. Ja avuttomaksi, enkä miksikään guruksi, joka voisi neuvoa muita. Ihmisen henkisyyttä ei voida mielestäni mitata millään sellaisella mittarilla, että näkeekö tai kuuleeko tai jotain muuta. Onhan sitä puhuttu kirjoissakin, että laitapuolen kulkija oli se korkea sielu, jota kukaan ei tunnistanut. Tähän uskon. Ja kokemuksenikin mukaan jokainen voi olla se joku suuri, jolla on tietoa, jolla muita autetaan. Olkoon sitten rokkari, hevari, hip hoppari, laitapuolen kulkija, konttoristi. Ihminen ei todellakaan ymmärrä kaikkea.
« Viimeksi muokattu: 09.08.2007 20:04:20 kirjoittanut Mannan » tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 10.08.2007 14:13:21 »

Auttajalla on minun tuntemukseni mukaan kiemurteleva aura, jonka liike muistuttaa hidasta suitsukkeen savun leijailua. Aura on suitsukkeen savun tyyliin pehmeän "samea" eli värit eivät ole mitään huutavan kirkkaita, vaan soljuvat mukavasti toistensa lomiin pehmeästi. Vähän siihen tyyliin jos tipauttaisit oikein märän vesiväripisaran valkoiselle, huokoiselle paperille. Se imeytyy paperiin ja jättää "pörröisen", pehmeän reunan.

Aura on leppoisa, lämpimällä tavalla isoisämäinen (vähän huono sana, mutta en löydä siihen muuta sanaa). Jollakin tavaa johtava aura, sellainen "muiden yläpuolella oleva", opastaja meininki, mutta samaan aikaan sellainen... "keskiverto"? Onko se oikea sana, en tiedä. Keskiverto tarkoittaa ehkä tunteessa sitä, ettei kyseessä ole mikään HALLELUJA Gurun aura (koska sellaisia on TODELLA harvassa!) vaan tavallinen, hengelliselle tielle lähteneen ihmisen aura, joka ei tahdo pahaa kellekään. Ehkä aavistus uskonnollista särmää - otatko henkisen tien vakavasti?

Aurasta nousevia tunteita, värejä ja kuvioita on tietenkin aivan mahdotonta ilmaista sanoin tai väriesimerkein, koska ne ovat sellaisia, etteivät sanat riitä. Moninaisia, toisen maailman juttuja, jossa viestitään ajatuksin sanojen sijaan. Siksi tämäkin on vain kalpea raapaisu aurasta -JOS kysymys siis oli minulle!

Ja huom!
Vaikka kovasti haluaisinkin, minulla ei ainakaan tällä hetkellä ole aikaa tai voimia ryhtyä katselemaan käyttäjien auroja. Kysymysketju pitää minua ihan tarpeeksi toimeliaana! Grin


Kiitos Sinulle kuitenkin vastauksesta,
olet noin SUURPIIRTEISESTI oikeassa,
meillähän = näitä KIIREITÄ aivan niin paljon kuin haluamme,
ÄLÄ Sinäkään turhia kiirehdi = MEILLÄ = IKUINEN ELÄMÄ Cheesy

t.timo

ps. Elämääsi toivotan Jumalan Rauhaa - niin kuin Teille kaikille
Foorumilaisille  smitten smitten smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: