Astro Foorumi

Muita keskusteluaiheita => Muita kokemuksia => Aiheen aloitti: Ave^^ - 07.03.2013 09:55:42



Otsikko: asiakaspalvelutyö
Kirjoitti: Ave^^ - 07.03.2013 09:55:42
Ekle puhuilikin tuossa pelailusta ja rooleista asiakaspalvelutyössä, ja täälläkin varmasti moni on/on ollut asiakaspalvelutyössä, joten tälläisen ketjun pykäisin pystyyn.

Kokemuksia, ajatuksia?

Juurikin tuosta, onko roolisi selkeästi erilainen, millä tavalla ja minkälainen? Mistä luulet sen syntyvän?
Huomaatko pelaavasi selkeästi käyttäytymisesi kanssa?
Itse huomasin edellisessä työssäni, että vakioasiakkaisiin kehittyi yllättävänkin vahva tunneside, ihan henkilökohtaisesti. Muilla kokemusta tästä?


Otsikko: Vs: asiakaspalvelutyö
Kirjoitti: Nefarian - 07.03.2013 14:11:10
tottakai kaikki riippuu millaisessa asiakaspalvelussa on, mutta kai se on selvää, että hyvä asiakaspalvelija luo erilaisen suhteen vakioasiakkaisiin.. varsinkin mukaviin sellaisiin.. ;)
Ja eikös sitä kuitenkin sanota, että hyvä asiakaspalvelija osaa lukea asiakasta ja siten pystyy palvelemaan tämän paremmin, eli silloin saattaa olla jokin rooli paikallaan.. Tai muuten sitä omaa käyttäytymistä muuttaa asiakkaan mukaan.. Itse ainakin koen, että se on hyvää asiakaspalvelua ja olenkin sanonut aina, että minulla on vahva työminä joka on melkeimpä kaikkea muuta kuin millaiseksi koen itseni olevan.. Tietysti riippuu jos onkin asiakkaasta tai asiasta tosissaan innostunut, niin eihän sitä pysty mitenkään feikkaamaan.. Ehkä sitä onkin ollut sellaisissa paikoissa töissä, että tosiaan se feikkaus on välillä ollut tarpeen..
Mielestäni se toinen ihminen on se, joka saa enimmäkseen innostumaan ja silloin ehkä sitä on oma itsensä.. Kotona sitten voi haistattaa koko maailmalle v**** jos siltä tuntuu.. Osa asiakaspalvelijoista ovat ilmeisesti ymmärtäneet tämän päinvastoin, koska liikaa näkee elämäänsä kyllästyneitä v****päitä asiaspalvelussa jotka ovat unohtaneet kaiken perustan asiakaspalvelijan työstä.. Joka kuitenkin parhaimmillaan on hyvinkin antoisaa.. :)