pauliinak
Vieras
|
|
« : 13.01.2013 01:21:48 » |
|
Kesällä 38 vee ja epäonnistun parisuhteissa aina, vaikka elämäkokemusta ja -näkemystä sekä ymmärystä riittää. Itse koen auttavani ja ymmärtäväni liikaakin. Voisiko joku ihana ihminen kertoa löytyykö syy kartastani ja onko tässä enää ylipäätään mitään tehtävissä. Itseäni olen kehittänyt, olen katsonut rehellisesti peiliin, tiedostan mielestäni huonot puoleni sekä hyvät puoleni, olen oppinut virheistäni ja taas on lisää opittavaa. Haluan avoimesti kuulla miksi ihmeessä aina epäonnistun. Miten pääsen tästä elämäni miehestä yli.
22.6.1975. Vaasa.
Tämä elämäni mies: 19.10.1975 Chester (England)
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.01.2013 01:33:16 kirjoittanut paulinaA »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pauliinak
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 13.01.2013 21:06:59 » |
|
Hei kiitos paljon, tein kartat ja tässä liitteenä. Kiitos paljon, jos voit katsoa löytykö niistä jotain apua! En valitettavasti tiedä miehen syntymäkellonaikaa. Tsekkaan linkkisi myös nyt, iso kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pauliinak
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 14.01.2013 12:12:58 » |
|
hei voi olla, että tuo miehen kartan aikavyöhyke on väärä...en siitä niin perillä, että ymmärtäisin sen merkitystä. Näyttää kuitenkin antavan melko eri tulkinnan pelkällä +1 tunnin heitolla... Osaako joku auttaa?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pauliinak
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 14.01.2013 14:15:23 » |
|
Kiitos löysin sen jo alunperin, mutta tuo GMT +1 tai +2 en oo varma (Englanti kyseessä) ja vaikuttaa melkoisesti lopputulokseen???
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #6 : 14.01.2013 14:32:52 » |
|
Koska miehen syntymäkellonaika ei ole tiedossa, niin hänen karttansa on joka tapauksessa tuollainen keskiarvokartta. Eli tässä kohti ei ole varmasti kovin paljon merkitystä sillä, onko aikavyöhyke oikein. Jos kellonaika olisi tiedossa, niin sitten aikavyöhykkeellä on paljon enemmän väliä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pauliinak
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 14.01.2013 14:47:21 » |
|
Ahaa, kiitos infosta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pauliinak
Vieras
|
|
« Vastaus #8 : 14.01.2013 16:23:29 » |
|
Näin vasta-akajana näissä asioissa ihmettelen sitä, että tuo GMT tunti vaikuttaa mm. miehen nousevaan merkkiin. +2 se on Skorpioni ja +1 Jousimies... Eli onko kokonaan turhaa edes tutkia karttaa, kun en tiedä syntymäkellonaikaa? Kiittelen kovasti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #9 : 17.01.2013 11:50:33 » |
|
Kyllä yksi tunti vaikuttaa paljonkin huonejakoon. Sitä ei nyt kannata kuitenkaan tuijottaa liikaa tässä tapauksessa, eli katsotaan pelkät planeetat merkeissä. Astrologin kannalta on kuitenkin hyvin turhauttavaa tulkita vajavaista karttaa, koska ihmissuhdeastrologiassa esim. nousumerkkiki voi paljastaa paljon yhteensopivuudesta.
Sinun karttaasi vilkaisin sen verran, että silmään pisti tuo hyvin edustettu 7. huone. Sehän kuvastaa läheisiä ihmissuhteita ja sinulla on siellä Ravussa Aurinko. Venus ja Saturnus löytyivät myös tästä huoneesta. Eli karttaan on tavallaan kirjoitettu, että olet oppimassa ja kasvamassa ihmissuhteiden kautta. Rapuna olet niitä merkkejä, jotka eivät yleensä unohda suuria rakkauksiaan. Jos suuri rakkaus on menetetty, niin jotkut yrittävät saada tämän melko epätoivoisillakin keinoilla takaisin, jotkut tyytyvät pieniin onnen murusiin tai jotkut vain vaalivat muistoa siinä määrin, että uusille rakkauksille ei ole tilaa.
Saturnus 7. huoneessa on ihmissuhteiden kannalta haasteellinen, ja voisihan sitä pitää epäonnistumisten syntipukkinakin. Jos koet, että parisuhteessa olet pitkälti auttaja ja ymmärtäjä, niin silloin parisuhde ei ole tasaveroinen, vaan olet ehkä enemmän lohduttaja ja hoitaja. Vaikka tällaisissa suhteissa olisi rakkautakin, niin kunnioitusasiat alkavat helposti nakertaa suhteen perustaa kestämättömälle tolalle. Vähänkään terveellä itsekunnioituksella varustetut miehet haluavat olla useimmiten naisensa silmissä sankareita, eivät paapottavia reppanoita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pauliinak
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 18.01.2013 23:05:12 » |
|
Voi kiitos Lilli kovasti! Tämä auttoi jo kovasti ymmärtämään asioita Toivon, että ihmissuhteiden kautta oppiminen jossain vaiheessa tuottaisi myös tulosta, vaikka oppimistahan en toki halua koskaan lopettaa. suuresti oen kyllä jo oppinutkin. Välillä tuntuu, että liikaakin ja sellaista toista osapuolta äärimmäisen harvoin tapaa, joka olisi näissä asioissa myös pitkällä. Tämä mies on. Kaunis kiitos kertaalleen Lilli
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #11 : 19.01.2013 10:38:17 » |
|
7. huoneen Saturnuksen (ja Kauris-DC:n) yksi tyypillisimmistä vaikutuksista on, että parisuhteessa on henkisesti tai fyysisesti etäisyyttä. Sama vaikutus on vähän Uranuksellakin (tai DC-Vesimiehellä). Etäsuhteissahan on melkoiset haasteet, eikä se kaikilta onnistu.
Muita vaikutuksia: -useita onnettomia parisuhteita. Mutta toisaalta hyvän suhteen löytyessä se ei ole "ihan hyvä", vaan hipoo täydellisyyttä. -elämässä on ainakin yksi pitkä parisuhde -sitoudutaan parisuhteeseen jo nuorena tai vaihtoehtoisesti vasta vanhemmalla iällä. Välillä voi olla pitkiä yksinäisiä kausia -kumppani on selvästi vanhempi tai nuorempi -suhteessa toinen osapuoli on erityisen vastuullinen ja toinen edesvastuuton
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pauliinak
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 21.01.2013 11:28:41 » |
|
Isot kiitokset Lilli tästäkin! Hyvin paljon asioita avaavaa oli tämäkin. Näillä pääsee jo pitkälle Itseeni on pätenyt mm. hyvin nuorena parisuhteeseen sitoutuminen - 14-vuotiaasta seuraavat 5 vuotta. Sellainen lähes 9 vuoden suhdekin löytyy ja niitä pitkiä yksinolon kausia ja niitä onnettomia suhteitahan löytyy. Sen sijaan olen "pitäytynyt" vuoden vanhemmissa tai samanikäisissä, yhtä 5 vuotta vanhempaa miestä lukuunottamatta. Ja luulenpa, että se olen se minä, joka jollain elämän osa-alueella olen ollut suhteessa se edesvastuuttomampi - ainakin se tilanteisiin ennakkoluulottomasti heittäytyjä. Tuo henkinen etäisyys sai mut pohtimaan, voisiko se olla se ongelma, jota en vielä tiedosta. Olen kuitenkin hyvin avoin, otan kotaktia ja aistin pienetkin mielialan sävyt ja osaan elätyä niihin/niiden mukaan. Jos toiminkin niissä tilanteissa väärin... Niin ja siis nyt on tuo suosittelemasi kirja tilattu!
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.01.2013 11:55:45 kirjoittanut paulinaA »
|
tallennettu
|
|
|
|
|