Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitkä transiitit ns.huonoja onnen tuojia ja mitkä hyviä?  (Luettu 3980 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« : 16.10.2006 13:57:31 »

Kun tuossa olen yrittänyt selvitellä että mitkä tuo vaikeuksia esim. parisuhteeseen. Erosin 2005 ja sen myötä suhteet koko perheeseen mennyt miten sattuu. Cry Nyt alkaa rauha asettua tämän kaiken ylle... rankkaa on ollut. Toi  pluto aspect_squ kuu tulossa mun kartalle vasta 2012 ja useampana kuukautena merkitty näköjään, eli mitäköhän #%¤&/(&%¤" silloin on luvassa, hyvä kun tästäkin jaksosta sevisin, toista en enään jaksa. Mutta siis, mikäköhän transiitti on voinut olla vastaavanlaisen karmean elämänvaiheen aiheuttaja? Entä mitkä transiitit lupailee hyviä ja onnellisia asioita? lähinnä tunnepuolen asioita nyt haen?
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.10.2006 14:40:53 »

Heips!!

Kaikki transiitit on kyllä tosi henkilökohtaisia, joten paha mennä sanomaan mitkä ovat erityisen suotuisia tai eivät.. joillekin yksi transiitti voi merkitä todella hankalia aikoja ja joku toinen ei edes huomaa sitä, ja toiselle jokin voi olla todella suotuisa ja toiselle taas ei...

Useimmat transiitit huomataan ja ne alkavat toimiakin vasta kun niillä on yhtymäkohtia syntymäkartalle..
tallennettu

Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #2 : 16.10.2006 14:52:42 »

Kiitos!

No hmnn, tämäpä meni vaikeeksi  Huh eli toi  pluto aspect_squ kuu ei välttämättä mun kohdalla olekaan niin kamala? heti perään seuravalle vuodelle ( 2013 )luvassa  pluto aspect_squ venus ja mulla tosiaan moemmissa, sekä kuu että venus oinaassa. Mahtoiko tämä yhtään selvitä...  :Smiley  laugh

Ja lisään tähän vielä syntymäajan: 16.4.1977 klo 20:05 Turussa
jos joku haluaa selventää tarkemmin.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 16.10.2006 15:04:01 kirjoittanut Reettae » tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 16.10.2006 15:45:44 »

Niin no...

Äkkiseltään kurkkasin radix -karttaasi ja kartallasi näyttää olevan  pluto  aspect_opp  kuu ja  venus

Transiitit toimivat kuten aspektit...

Radix eli syntymäkartta olet sinä ja näin ollen siltä löytyvät aspektit kertovat niistä mahdollisuuksista ja ominaisuuksista, joita sinusta löytyy tai joita kohti tulisi elämän aikana pyrkiä etenemään...

Transiitit nostavat nämä mahdollisuudet esiin...

Joten kun radixillasi on nuo kaksi  pluto aspektia tarjoutuu sinulle saman suuntaisten transiittien aikana mahdollisuus ratkaista mahdollisesti niiden mukana tullut ongelma, joko helposti tai vähemmän helposti.. Kuitenkin niin että sen jälkeen olo on "keveämpi".

Transiitit toimivat myös aina yleensä radix -kartan aspektien luonteen mukaisesti.. Toisin sanoen, jos radixilla on vaikkapa yhtymä, joka voidaan tulkita myönteiseksi ja samat taivaankapaalet muodostavat myöhemmin hankalan neliön tai opposition, transiitin jännitteisyys ei olekaan niin voimakas kuin pelkän aspektin perusteella voisi olettaa, sillä radix -ominaisuudet (jotka ovat sinussa) antavat sinulle kykyjä ja mahdollisuuksia selviytyä tästä tilanteesta nopeammin ja helpommin.

Kannattaa yksittäisiä transiitteja ennemmin tarkastella esimerkiksi Auringon Paluu - karttoja (Solar return), joilta saattaa löytyä tarkempia viitteitä...
Täältä löytyy siihen ohjeita;
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=9182.msg88754#msg88754
tallennettu

Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #4 : 16.10.2006 16:22:28 »

No tämä alkaa pikkuhiljaa avutua. Vähän pelottavaa toisaalta toi asetelma joka mulla siis kartalla jo on, en ole ollut siitä tietoinen. Vaikuttaako se siis lähinnä siihen että tosiaan elämäni ihmis-suhteet ovat olleet vaikeita? toisin sanoen minä olen? Omistushaluinen ja vaativa, esimerkiksi...  Huh
Mutta helpottaa kuulla ettei tulevat transiitit sitten olekaan ehkä niin vaikeasti voitettavissa...

Mulla on loppujen lopuksi hirmu vähän tietämystä asrologiasta... Kiitos kun viitsit vaivautua. Smiley
Pitääpä perehtyä auringon-paluu karttoihin myös!
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: