Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitenkäs se menikään, miten kartalta näki vanhemman/nuoremman kumppanin?  (Luettu 13033 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #15 : 28.10.2006 18:22:39 »

Tästä oli aiemmin puhetta, vai oliko se edellisellä forumilla..
Eli mitenkäs kartalta näki mahdollisen vanhemman/nuoremman puolison/kumppanin? Dc kauriissa muistaakseni oli ainakin monella joilla oli vanhempi kumppani? Mitenkäs planeetat?

Minullahan on myös DC Kauriissa ja kumppani on Kauris. Tosin ei vanhempi kuin minä, mutta vanhemman oloinen. Tuo on aika jännä juttu, sillä ennen häntä minulla oli yleensä vanhempia poikaystäviä, mutta hänet tavattuani se oli menoa... ja olemme itse asiassa juuri samanikäisiä (tai hän on minua hieman nuorempi). Mutta hän on todellakin paljon vanhemman oloinen kuin minä.

Kumppanillani taas on DC Kaksosissa, eli minä olen hänelle se "nuorempi", ehkä hänkin kokee minut jotenkin nuorempana. Ainakin minä tuon hänen elämäänsä kaksosmaisuutta uusien ihmisten ja kontaktien muodossa. Minä olen se, joka huolehtii ihmissuhteista ja menoista.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
heguli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 30.10.2006 20:20:21 »

Minulla on  askendentti kaksosissa 1 huoneessa, DC jousimiehessä 7 huoneessa, MC kauriissa 10 huoneessa ja IC ravussa 4 huoneessa.

Olen aina ollut kiinnostunut itseäni hieman vanhemmista miehistä, olin naimisissa 14 vuotta vanhemman kanssa ja tällä hetkellä noin 14 vuotta vanhempi mies saa mieleni kuohuksiin  uglystupid2.

...olisiko unelmatyöni geriatrisella  Cheesy Grin 2funny ...
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
MetalLady
Vieras
« Vastaus #17 : 30.10.2006 20:29:37 »

Minulla on 7. huone (desc.) oinaassa. Eli pitäisin nuoremmista miehistä?

No niin on minullakin 7 huoneen Dc kärki osoittaa oineeseen.
Miten sen nyt ottaa, törmään aika usein nuorempiin miehiin ja vanhemmat törmää minuun. :Smiley

Lisäisin vielä tähän mun omaan, että nuorempana mä pidin tärkeenä, että miehen piti olla mua vanhempi, mutta kun tää ikä mikä nyt on, niin kyllä vesi nousee kielelle, kun näen nuorempiamiehiä. Cheesy
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #18 : 30.10.2006 20:54:50 »

Tess, vai että merkurius seiskassa tekee sellasta.. Mitäs sit vielä kun se on kaksosissa.. Grin Tämän vuoden sisällä kaikki miehet mitä mulla on ollut, ovat olleet 25-30-vuotiaita... Itse nyt 21v. Että näköjään ei toimi mulla tuo merkkari aivan niin... Wink Tosin nyt pitää "häpeäkseni" tunnustaa että olen juuri nyt ihastunut itseäni kolme vuotta nuorempaan poikaan, joka on kaiken lisäksi kaverin pikkuveli.... Huh Tongue Undecided Mutta ei tämä mihinkään johda, juuri siksi että en halua noin nuorta. En mä osaa olla ikäisteni miesten kanssa tai nuorempien, ehkä sit joskus kymmenen vuoden päästä, mutta parikymppiset miehet nyt on mitä on.. buck2
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 05.11.2006 15:01:56 »

Nuoremmassa vara parempi! Miehet tuppaa setiintymään niin helposti.

Tosin omani nyt on ihan täsmälleen omaa ikäluokkaani (26), mutta hänkin on joskus niin VANHA! Tosin myös kovin viisas. Joten hyvin käypä.  Wink

Mulla kuu ja DC kaksosissa seiskahuoneessa.
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Irish
Vieras
« Vastaus #20 : 12.11.2006 16:00:50 »

Hmm.. No varmaan kuu kauriissa sitten vaikuttaa samalla tavalla kuin venus kauriissa.. Itselläni se siis..

Toisaalta olen aina ollut sitä mieltä, että on ihan sama, onko mies itseä nuorempi tai vanhempi noin fyysisessä iässä... Jotkut itseä nuoremmat voi tuntua aikuisemmilta kuin itseä vanhemmat...

On ehkä jotenkin turvallisemman tuntusta silti olla vanhemman kanssa, sellasen, joka on jo kokenut elämää sen verran, ettei tarvitse tehdä enää nuoruuden typeryyksiä vaan ne on käyty läpi. Toisaalta nuoremmissa on se kiva, että ne pitää minua sitten hieman aikuisempana ja saan enemmän auktoriteettiä.. Grin
tallennettu
sunflower
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 14.11.2006 18:05:37 »

minulla ei ainakaan sellaista ole ...en kovin monta vuotta itseäni nuoremmasta toki olisi ollenkaan kiinnostunut. minusta +/- 2 vuotta on yleensä paras myös ystävyyssuhteissa Smiley
tallennettu

aurinko: oinas
kuu: kauris
AC: skorpioni
merkurius: kalat
venus: kalat
mars: rapu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: