Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Toivoisin että joku viisaampi kertoisi jotain minusta...  (Luettu 3224 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
snug
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Toivossa on hyvä elää..


Profiili
« : 25.12.2006 23:53:54 »

Olen tässä jonkin aikaa seuraillut sivuja ja olen todella kiinnostunut syntymäkartan asioista, siitä millä tavalla ne vaikuttavat minuuteen. Itsestäni aloin oppia paljon asioita kun älysin "mikä" olen kuu- ja nousevassa merkissä, koska ihmettelin suuresti miten neitsyt voi olla kuitenkin näin avoin ja mystinen jopa itselleni ja kunnes huomasin olevani nouseva rapu ja kuu jousimies...ja ihmeellistä on sekin että kartaltani kerrotaan löytyvän "mystinen suorakaide" ja haluaisinkin kuulla tästä ja kokonaisuudessaan syntymäkartastani jotain lisää. Jos vain joku ihana ja osaava immeinen haluaisi paremman puutteessa katsoa karttaani niin olisin todella kiitollinen, tuntuu etten ymmärrä mitään näistä asioista ja elämässäni tuntuu olevan jotain mitä minun tulisi tietää mutten ymmärrä mikä.....En tiedä mitä te muut ajattelette sellaisesta asiasta kuin kesken eräiset "asiat"..mutta tuntuu ettei jokin mennyt edellisissä elämissä ihan niin kuin olisi pitänyt ja nyt sitten kärsin täällä edelleen saman saavuttamattoman elämän kumppanin perässä..ihmeellisintä että tältä on tuntunut viimeiset 8 vuotta....mutta toivossahan on hyvä elää Wink Paljon kiitoksia jo etukäteen jos joku ehtisi karttaani katsoa.
Ja tiedothan ovat: 24.08.1985 joensuu(syntymäasuinpaikka Lieksa, mutta olen syntynyt joensuun keskussairaalassa) 01:20 ja tyttelihän täällä kirjoitteleepi jos se auttaa yhtään asiaa.
tallennettu

Aurinko - Neitsyt, Nouseva Rapu, Laskeva Kauris, Keskitaivas Kalat, [Keskiyö Neitsyt]
Kuu, Uranus - Jousimies
Merkurius, Mars - Leijona
Venus - Rapu
Jupiter - Vesimies
Saturnus, Pluto - Skorpioni
Neptunus - Kauris
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.12.2006 02:59:23 »

merkurius,karttasi tärkeimpiä planeettoja,
"pehmeitä suostuttelevia sanoja jokaiseen vastaanottavaiseen korvaan
kuiskuttelevan kerubin muodossa ihmissielu etsii ilmaisuaan"
KEKSELIÄISYYS
siinä se saabisesti,
 chiron aspect_con pallas :kaksoset:tarkka aspekti, ja merkuriusta,
alitajuntasi antaa sinulle välähdyksenomaisia merkkejä,
kuuntele viestejä,voivat olla niitä ammoisilta ajoilta,
tai vain kompleksinen isä-suhde..
merkuriukseesi liittyy suunnitelmien teko,
tarkkaileva minuus,ehkä mielikuvituksen puute,
ideoiden runsaus mutta ilmaisun vaikeus,
harkitseva keskittyneisyys,
hyvä tarkoitus vaiko pahat aikeet..
tallennettu
snug
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Toivossa on hyvä elää..


Profiili
« Vastaus #2 : 05.01.2007 01:26:17 »

Kiitos nikki Smiley tuo jo antoi lisämielenkiintoa ottaa selvää merkuriuksen merkityksestä...on niin paljon vielä opittavaa näistä asioista mutta silti saanut niin paljon selville, että kysymyksiä ja aavistuksia kertyy tiedon mukana...jospa joskus selviää mitä nämä kaikki omituisuudet merkitsevät :Smiley
tallennettu

Aurinko - Neitsyt, Nouseva Rapu, Laskeva Kauris, Keskitaivas Kalat, [Keskiyö Neitsyt]
Kuu, Uranus - Jousimies
Merkurius, Mars - Leijona
Venus - Rapu
Jupiter - Vesimies
Saturnus, Pluto - Skorpioni
Neptunus - Kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: