Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kihlautumisia  (Luettu 3217 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« : 21.10.2006 12:39:38 »

Unessa minä ja kolme naispuolista ystävääni (osa sellaisia keitä en ole nähnyt sitten lukioajan) menimme kaikki kihloihin samaan aikaan. Yhdellä ystävälläni oli pitkä punainen tukka, mitä ihailin kovasti (hän on oikeasti lyhyttukkainen). Kaikki saivat sormuksensa "jostain" eli sulhasia unessa ei ollut. Minulle sormukset antoi vanha luokkakaverini sanoen, että antaa nyt sitten vihkisormuksen samalla. Sormukset oli hyvin ohuita, kultaisia renkaita ja toisessa oli punainen kivi joka oli muotoiltu "viuhkaksi".  idiot2
Olin iloinen sormuksista (miehestä ei hajuakaan...  Grin ) mutta olisin halunnut erilaiset sormukset. Paksummat  Angry .

tallennettu
Lari
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 21.10.2006 13:11:01 »

Jos sillä miehellä, mistä ei ole vielä hajuakaan, ei ole rahaa ostaa vielä paksumpaa sormusta  Wink Odota vielä tovi, että kullanmussukka kerkeää tienata enemmän maallista mammonaa possuun  :Smiley
Vitsi vitsi jatkakaa  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #2 : 31.10.2006 21:40:44 »

Oiskohan tuo uni voinut viitata vain siihen että olen saanut fyysisellä tasolla aika paljon aikaan... sain palkintoja sitten runsain käsin kun saatoin jotain loppuun. Ja aloitin "uuden" elämän...  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: