..on tullut tieto, että maan päällä on liikaa reikihoitajia, selvänäkijöitä, regressioterapeutteja jne, sillä heille ei kaikille riitä töitä niin, että sillä voisi elää. Ja kuulemma tämän vuoksi näitä ammatteja poistetaan tulevaisuudessa. Mutta siitä huolimatta selvänäkijöiden, tarot-katsojien, regressioterapeuttien ja muiden määrä tuntuu lisääntyvän. Sitä vain ihmettelin tuossa alkuperäisessä viestissä. Onko se jotenkin ajassa tällainen henkisen työn teko.
Tätä olen myös kovasti pohtinut.
Halusin siirtyä jokunen vuosi sitten vähän pehmeämpien arvojen pariin ja kouluttauduin ns. henkiselle alalle. Työllistyminen niihin hommiin ei kuitenkaan onnistunut. Nyt olen palannut entiseen työhöni, ja alan pikkuhiljaa tajuta, että voin täälläkin ammentaa näitä "tajunnan laajennuksia". Ihan tässä työyhteisössä toimimiseen ja tietty asiakkaita kohdatessa. En vain tee siitä asiasta sen kummempaa numeroa.
Itseasiassa alan olla sitä mieltä, että henkistynytttä ja tietoista porukkaa tarvitaan ihan joka paikkaan, ei yksistään pienten henkisten piirien sisään.
Olen ilokseni huomannut, että asioista voi nykyisin puhua laajemmin kuin ennen, vaikka joitakin dinosauruksia on joka työpaikalla jarruttelemassa.