Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: lapsuuden koti  (Luettu 3575 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« : 04.11.2006 12:59:31 »

Olen nähnyt periaatteessa samaa unta silloin tällöin viimeiset kymmenen vuotta. Sinänsä symbolit ja unen tapahtumat ovat aika selkeitä. Mutta vaikka kuinka olen analysoinut uniani, jatkan vain niiden näkemistä. Jotain siis ehkä on kuitenkin yhä selvittämättä. Siksi laitan uneni tänne, jos vaikka joku ulkopuolinen tajuaisi jotain, mitä en itse näe.

Unissa olen aina joutunut muuttamaan taloudellisen tilanteen vuoksi takaisin lapsuuden kotiini isäni luo. Unissa on aina ahdistava tunne, odotan vain, että pääsen taas muuttamaan omilleni. Yleensä jossain välissä unen loppuvaiheilla hoksaan, että minullahan on vielä jossain vuokrakämppänikin, ja ryntään sinne paniikissa tajuttuani, että postilaatikosta on varmaan tipahdellut laskuja vino pino poissa ollessani.
Unissani lapsuudenkotini on useinmiten samanlainen kuin oikeastikin, mutta omat kotini, jotka aina vasta lopussa muistan, mitä lie kerrostaloasuntoja.

Ainoa aika, jolloin en noita unia ole nähnyt, oli silloin, kun olin oikeasti muuttamassa takaisin lapsuudenkotiini! Tosin silloin kyse ei ollut taloudellisesta pakosta, vaan isäni piti muuttaa itse pienempään asuntoon ja vuokrata rivarikolmio minulle. Olisin saanut remontoida asunnon mieleni mukaiseksi ja isukki olisi maksanut. Kun tuo suunnitelma kaatui, unet palasivat.

Olisin kiitollinen kaikista mieleenne tulevista ideoista.

tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.11.2006 15:07:10 »

kuu kauriissa neloshuoneessa,
kauriin planeetta saturnus,
saturnus-isä vanhana-rajat-turvallisuus-niukkuus
saturnuskuu ja tunteiden kontrolli,perusturvallisuus 4 huoneessa,
kontrolli ja yksityiskohtien analysointi askendentilla,
näkyykö metsää puilta?
kuitenkin uranus yllyttää merkuriusta avarampaan ajatteluun ja yhteistyöhön,oma tunne-elämäkö estää?
naiseuden arvot,elämänarvot,omia vai perittyjä?
luottamus elämään pitäisi löytyä ykköshuoneen minäkuvan muutosten myötä,
vaikka sielläkin "isän henki" ja miehinen energia on siihen vaikuttamassa,minäkuvaan,
hyväksy perimän vahvuudet,ajattele niitä vahvuuksina eikä rasitteina ja toimi itsestäsi käsin tuntematta syyllisyyttä siitä,
sitäpaitsi
meillä naisilla on oikeus muuttaa aina mieltämme..

tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #2 : 06.11.2006 09:39:51 »

kontrolli ja yksityiskohtien analysointi askendentilla,
näkyykö metsää puilta?

Grin

Saatat kuule nikki olla jonkin sortin nero, tiesitkös!
Analysoin ja analysoin, eikä kertaakaan ole tullut mieleen ajatella syntymäkartan kuu-kuvioita tätä unta pohtiessa...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: