Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Koirat unissa  (Luettu 9343 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Neilikka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 30.10.2006 21:03:14 »

Olisiko kellään tietoa,mitä koirat yleisesti ottaen tarkoittavat unissa? Näen usein koiria unissa,mutta toisaalta koirat ovat muutenkin "lähellä minua" eli itselläni on ja kasvatan niitä. Vaan olen ajatellut,että niillä on minulle jotain kerrottavaa,mutta mitä? idiot2
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #1 : 31.10.2006 16:56:53 »

Koirat kuvastavat ystävyyttä. Minulla on usein lähelläni eräs lapsuuteeni liittynyt koira, joka usein lohduttaa minua silloin kuin ihmissuhteissani on vaikeaa tai kaipaan suunnan näyttäjää.

Ehkäpä uni pyytää sinun huomiotasi ihmissuhteisiisi? Onko niissä tapahtunut jotain merkittävää tai tunnetko itsesi yksinäiseksi tai ulkopuoliseksi?  Huh
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #2 : 31.10.2006 21:42:55 »

Juu minäkin olen oppinut että koirat symboloi juurikin ystäviä.  Cheesy Miten ne käyttäytyivät sinua kohtaan? Miten sinä niitä kohtaan?
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #3 : 01.11.2006 11:44:22 »

Entäs kun ne/se pelottaa tai jopa hyökkää päälle?
Tyttäreni kertoi juuri aamulla, nähneensä unta (joka jatkui wc.ssä käymisestä huolimatta) jossa häntä vaani koira muristen ja oli aikeissa hyökätä  Undecided
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #4 : 01.11.2006 20:31:36 »

kysypä tyttäreltäsi, onko koulussa tai muualla tapahtunut jotain ikävää, mikä mieltä vaivaa  Huh
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #5 : 02.11.2006 10:26:23 »

OK, teen niin. Saapi nähdä kertooko mitään, on hieman sellainen "hoidan itse asiani" tyyppi  :Smiley Kipeä hän on ollut ja sen vuoksi pois koulusta paljon ja se aina lisää jännitteitä koulumaailmaan  Undecided
tallennettu
Neilikka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 02.11.2006 21:11:10 »

Kyllä, ihmissuhteissani on tapahtunut muutos,ehkä koirista uneksiminen liittyy sitten siihen..Toisaalta myös ystävyyssuhteet ovat tällä hetkellä voimaa antavia.
Koirat käyttäytyvät minua kohtaan aina kiltisti ja ne ovat toisinaan suuria ja toisinaan pikkukoiria  smitten Joskus myös etsin jotain koiraani,kun se on kadonnut ja silloin olen kyllä siitä huolissani..
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 09.11.2006 09:27:00 »

Koira on yleensa ystavyyden merkki-jopa kabbalassa koira tarkoittaa kaannettyna
ge lev=kuin sydan jolle voi nayttaa tunteita paijaamalla ja kun tulet kotiin niin koira vilkuttaa hantaansa iloisesti niin myrtyt tunteet katoavat nopeasti.
Toinen juttu on kuinka meita on opettettu kayttaytymaan koiran kanssa; jos lapsi on saanut pelon jostain syysta-kotoaan tai ymparistosta- niin pelko aiheuttaa adrenaalin eritysta ja koira haistaa sen ja aiheuttaa joskus ilkeita tilanteita.
Eli kayttaytyminen on summan tulos.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: