Fish66
Satunnainen astroilija
|
|
« : 28.10.2006 13:16:02 » |
|
Uuden uutukaisena täällä olen minä kalat, skorpioni nousumerkkinä. Mikäli mitään vielä asiasta ymmärrän niin karttani noususolmu härässä, laskusolmu skorpionissa on aika paha.. ja kahdeksan neliötä löytyy. Voisiko joku kommentoida? Miten saatte kopioitua noita erikoismerkkejä, kun ei minulta onnistu millään? (tämänkin pitäisi olla keltainen pallonaama) Niin vaikeaa, niin mielenkiintoista.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kalat Nouseva Skorpioni Kuu Leijonassa Noususolmu härässä
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 28.10.2006 13:23:22 » |
|
Heips!
Hiljaa hyvää tulee, eli ota ihan rauhallisesti ja lähde rennosti astron syövereihin tutustumaan. Ei kukaan ole seppä syntyessään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fish66
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #2 : 28.10.2006 13:30:07 » |
|
Herttinen! Siitähän tulikin keltainen pallonaama, vaikka toisin luulin. Tuo kysymysosio näköjään kuuluisikin muualle, kun tämä on vain tutustumista varten. No opetellaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Lari
|
|
« Vastaus #4 : 28.10.2006 14:02:06 » |
|
Tervetuloa Fish66 Enpä osaa nuihin astrologisiin jutskiin sanoa paljoa mitään. Jospa se "paha" onkin illuusio : Jos kaivaa sitä pahaa niin se on paha, mutta jos näkee mitä se tarkoittaa, niin se onkin hyvä Tzäppädäppä
|
|
|
tallennettu
|
Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 28.10.2006 18:08:49 » |
|
Kyllä modet siirtää ketjun jos näkevät sen aiheelliseksi, no worries Tervetuloa Jep, modet on aika käteviä siinä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #6 : 28.10.2006 19:33:33 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jasca
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 29.10.2006 19:45:30 » |
|
Tervetuloa Fish66! Kiva saada noususkorppareita lisää foorumille. (http://smileys.smileycentral.com/cat/5/5_7_8.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
poNpula
Kohtuuastroilija
Nauti elämästä ja sen tarjoamista pienistä iloista
|
|
« Vastaus #8 : 29.10.2006 20:18:21 » |
|
Tervetuloa joukkoomme!
Kukaan ei osaa kaikkea aluksi joten ota ihan rauhassa. Ei kannata turhaa paniikkia ottaa.
Kyllä autetaan ja neuvotaan jos vain osataan
|
|
|
tallennettu
|
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan
|
|
|
Synapsi
|
|
« Vastaus #9 : 29.10.2006 22:25:47 » |
|
...laskusolmu skorpionissa on aika paha.. Voisiko joku kommentoida?
Heippa Fish66 Olen kohtalotoverisi, nousee ja sinne myös kuunsolmu laskee. Eräs Wiisas nainen sanoi aikoinaan, että se kertoisi vahvasti edellisestä elämästä skorpionina. Ja nyt olisi Isona hommana siirtyillä tuonne härän rakentavaan maanläheiseen maailmaan, pikkuhiljaa pois niistä psyykkisen aineksen vatkaamisen teemoista. Hankalaa, muttei mahdotonta. Ollaan ikäänkuin kertausharjoituksissa Niin ja lämpimästi tervetuloa! T.Synapsi
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.10.2006 22:27:20 kirjoittanut Synapsi »
|
tallennettu
|
|
|
|
Fish66
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #10 : 01.11.2006 13:36:46 » |
|
Joopa. Luonneanalyysin mukaan tuo solmuasetelma (lieneekö oikea ilmaus) merkitsee hyvin vaikeaa karmallista tehtävää. Kyllä minä sen uskonkin. Mutta että olisin noitana häärännyt...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Buf~
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #11 : 04.11.2006 23:55:09 » |
|
Tervetuloa! Aina fisuja mukaan mahtuu. Hmm.. pitääpä tarkistaa missä toi mun nousu solmu ja lasku solmuni on. Millonkohan mä opin jotain astrologiasta, täälläkin on tullu vietettyy aikaa mut oppi ei viissiin mee mun päähän.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt Nouseva Neitsyt Metalli-sika Sininen planetaarinen yö
|
|
|
Malina
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #12 : 05.11.2006 09:27:53 » |
|
No hei hei!
Ihan aloittelija minäkin ja kalat kanssa. Ja nuo solmut ovat samoissa merkeissä mutta päinvastoin; luonneanalyysin mukaan vaatii tässä elämässä täydellisen, tuskallisen muutoksen. Ja noinhan tuo on mennyt. Nyt yritän tutkia, joko se yläsolmu olisi saavutettu ja tämä pyöritys alkaisi laantua.
Minkälaista tehtävää Fish66 sinulle luvattiin? Tuo noitakohta jäi kiinnostamaan...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-Kalat Asc-Jousimies Kuu,Merkurius,Venus,Chiron-Vesimies Mars-Härkä
|
|
|
Fish66
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #13 : 08.11.2006 11:36:19 » |
|
Hei vaan, minulle kertoiltiin astrologisessa kartassa, että päätös ja kuolema viipyvät aikaisempien elämieni yllä. Ja koska olen todennäköisesti kokenut noituuden mahdin, niin tässä elämässä odottaa kolkko herääminen... javascript:void(0);
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Fish66
Satunnainen astroilija
|