Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihmissuhteet uudella aikakaudella  (Luettu 4352 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« : 14.11.2006 23:01:48 »

Tässäpä Joshualta mielenkiintoista luettavaa kaikille joilla on jotakin häikkää ystävien tai parisuhteen kanssa.Eikä tarvi häikkääkään olla,voi löytyä oikein mukavaa oivallusta,miksi menee hyvin jonkun kanssa. Mielenkiintoista luettavaa myös ns.parisielusta! smitten

http://www.jeshua.net/fi/

(avaa tuo uusin sivu, ihmissuhteet uudella aikakaudella)
 smitten
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 14.11.2006 23:45:57 »

Hertsileijaa ja juuri kun olin aikeissa kirjoittaa tänne pyhyydestä. Tuossa ihan alussa samaa asiaa vilahtikin.  Cheesy Muutenkin niin ajankohtaista.  :Smiley
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #2 : 15.11.2006 00:08:50 »

smitten smitten smitten
KIITOS!
tallennettu
Keiju71
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56



Profiili
« Vastaus #3 : 15.11.2006 12:47:49 »

Suunnittelin jo laittaa juuri tuosta tekstistä itselleni osuneet kohdat tänne, mutta onneksi ensin katsoin, mitä täällä on.

Niin monet jutut juuri tästäkin tekstistä osui ja uppos täydellisesti. Ihan kuin mun päästä kirjotettuja, mun ajatuksia sanoiksi puettuna, suuri osa noista Joshuan kertomisista. Ja toinen osa selkeyttää sitä, mitä olen yrittänyt saada selkeäksi.

Muutama namupala niille, jotka ei ole vielä lukenut kaikkea:

Rakkauden energia on pohjimmiltaan tyyntä ja rauhallista, hilpeää ja inspiroivaa.

Kahden ihmisen välinen aito rakkaus näkyy kahtena energiakenttänä, jotka voivat toimia täydellisen riippumattomina toinen toisistaan.

Sinun päämääräsi on kyetä tuntemaan itsesi kokonaiseksi ja täydelliseksi aivan omillasi. Se on aidosti tyydyttävän suhteen tärkein ehto.

Parantaville suhteille on ominaista, että kumppanit kunnioittavat toisiaan sellaisina kuin he ovat, yrittämättä muuttaa toisiaan.

Toinen ei täytä tyhjää tilaa heidän elämässään, vaan lisää siihen jotakin uutta ja elintärkeää.

Tulet tapaamaan parisielusi jossakin vaiheessa. Salli itsellesi, että tämä tieto riittää sinulle.

Rakkaus ja turvallisuus, joita niin syvästi kaipaat, ovat läsnä sinussa itsessäsi.

Te luotte absoluuttisen turvallisuuden ja rakkauden kentän omasta sydämestänne.
tallennettu

Rakkaus ja turvallisuus, joita niin syvästi kaipaat, ovat läsnä sinussa itsessäsi.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 15.11.2006 16:18:24 »

Hyvät namupalat laitoit Keiju71.  coolsmiley
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #5 : 15.11.2006 16:41:23 »

Jeshuan kanavoinnit
ovat viimeaikaisten kanavointien huippua.
Näissä on asiaa ja uusia oivalluksia
ja lisäksi suurenmoinen energialataus.
 smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: