Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Regressioterapeutti hakusessa  (Luettu 16963 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Spica
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 27.10.2005 08:33:16 »

Selkälokki: Kyllä regressioon voi mennä just vaikka näiden ihmissuhdejuttujen takia. Mutta toisaalta musta tuntuu, että sinne kannattaa mennä aika avoimin mielin. Sillä tavalla, että antaa virran viedä, eikä pyri juuri johonkin tiettyyn päämäärään. Mutta tämä oli nyt siis ihan mun oma mielipide. En tiedä, onko tästä jotain parempaa tietoa..

Sister of Night: Mä ajattelin tuota myös, että nyt, kun tietää, että tuo regressio on tavallaan meditaatiota, niin voisi kokeilla itsekseenkin lähteä katselemaan. Siinä saisi ihan rauhassa käyttää niin paljon aikaa, kuin tarpeen on. Sulla tuntui olleen todella vahva ja tapahtumarikas kokemus tuo regressio!  Smiley

Tässä on muuten linkki regressioterapeuttin sivuille
www.regressioterapia.com
« Viimeksi muokattu: 27.10.2005 08:39:38 kirjoittanut Spica » tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 27.10.2005 08:59:38 »

...Mä ajattelin tuota myös, että nyt, kun tietää, että tuo regressio on tavallaan meditaatiota, niin voisi kokeilla itsekseenkin lähteä katselemaan. ...

Oi miten ihanalta kokemuksenne kuulostavatkaan!

Omatoimiseen matkailuun suosittelen Pentti Haasiosalon meditaatiolevyä, (http://groups.msn.com/sinisetajatukset/kirjaasiaa.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message=3053&LastModified=4675542833103540358
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #17 : 27.10.2005 09:49:24 »

Juu, munkin neuvo tuonne regressioon mentäessä on vaan avoin mieli. Mulla aineskin tuo terapeutti kysyi, että mitkä asiat minua kiinnostaisi ja mihin haluaisin selvyyttä, mutta samaan hengenvetoon hän sanoi, että hän ei tietenkään voi päättää tai luvata mitä asioita nousee esille. Mutta hän sitten kysymyksillään johdatteli oikeaan suuntaan, ja nousihan sieltä sitten juuri niitä juttuja, joita halusinkin.  Cheesy

Joten parasta, kuten Spica sanoikin, on antaa virran viedä, eikä stressata tai ajatella liikaa etukäteen mitä sieltä nousee tai haluaa nousevan.

Ja täytyypä muuten tsekata tuo cd, kiitos vinkistä!!! smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 06.04.2011 12:18:54 »

Nostan vanhaa aihetta. Osaisiko kukaan suositella hyvää regressioterapeuttia Helsingin alueella? Itse olen melko nuori, 21-vuotias, joten olisi tärkeää että terapeutin kanssa synkkaa. Joskus kun nuo vanhemmat tädit tahtoo katsoa nennänvarttaa pitkin meitä nuorempia. Iällä ei ole niin väliä, mutta luulisin, että nuorehkot eivät ehkä ole niin.. miten sen nyt sanosi. Kärttyisiä. Mielellään joku iloinen ja lempeä tyyppi.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: