Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jeesuksen käsi...  (Luettu 3706 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
the_planet
Vieras
« : 09.12.2006 20:36:36 »

Viime yönä näin niin hämärän unen, ettei paremmasta väliä. Itse en ole uskovainen ihminen oikeastaan millään muotoa, mutta näin viime yönä seuraavanlaisen unen.

Äitini tuli mulle kertomaan, että pikkuveljeni on nähnyt unta Jeesuksen kädestä. Totesin, ettei se voi olla mahdollista ja ajattelin unessa käden liittyvän siihen, että pikkuveli kuolee. Samalla hetkellä näin ikään kuin sarjakuvamaisessa puhekuplassa pääni yläpuolella kuvan kädestä, joka oli sama kuin synnyinpaikkani kirkon alttaritaulussa olevan Jeesuksen käsi. Tämä käsi oli siunausasennossa pikkuveljeni alapään edessä/suojana, pikkuveljellä oli vaatteet päällä, mutta "kuvassa" ei näkynyt päätä. Samassa äitini, joka istui sohvalla edessäni huusi itkien minulle, että: "Pikkuveljesi on löytänyt Jumalan".

Hyi kamala, kun herätessä oli hirveä olo. Tänään soitinkin heti äitille, joka sanoi että kyllä kaikki pitäisi olla hyvin (intissä kun pikkuveli tällä hetkellä on).

Olisko kellään mitään visioita tästä unesta?   Huh
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 09.12.2006 21:09:18 »

Itsellani oli toi sama uni ja se jatkui noin 2 vuotta-sita kutsutaan Jumalankadeksi-kasi yritti neuvoa minua ja osittain ymmarsinkin tata elekekustelua kaden kanssa ja sitten yht'akkia nama unet loppuivat-kun pidin taukoa kirjoittamisesta.
Ehka se on tarkoitettu suojelemiseen veljellasi.
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #2 : 09.12.2006 22:59:01 »

Mielenkiintoista. En ole kuullutkaan, että tuollaisilla unilla on ihan nimi. Mutta toisaalta, kun ajattelee niin opastajanahan Jeesus taisi toimia. Täytyypä olla tarkkana pikkuveljen suhteen. Sinänsä aika selkeähän vinkki unessa oli kun on käsi ja veli, jos tämä uni Jumalankäsi-uni oli  Smiley

Diamond: Minkälaisissa unissa tämä käsi sinulle näytti suuntaa? Olivatko ne unet aina saman aiheisia esim. kirjoittamiseen liittyviä, kun siitä mainitsit?
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 10.12.2006 09:19:48 »

Neuvoa elamassa, yleensa henkisiin asioihin liittyen(kirjoitan yleensa alitajuntaan liittyvia asioita)
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: