Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaurisenergiaa...palautetta ennustuksestasi;)))  (Luettu 3661 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
panacod
Satunnainen astroilija
*

Avaruusseikkailija

Profiili
« : 31.12.2006 01:01:08 »

Voi kaurisenergiaa smitten

Tulkitsit karttaani kesällä osiossa "kauriin loppuvuosi".

Tämmöisiä kuuluu:

Kirjoitit minulle että työasia ratkeaa mahdollisesti 17.11, tarkemmin 20.11. Niinhän siinä sitten kävi että ylennys tuli juuri noihin aikoihin!!! Joten pääsen tekemään mielenkiintoisempia/haasteellisempia töitä samaisessa yrityksessä. Kiss knuppel2

Katsoit myös adoptioon liittyen että vuosi 2009 lopulla näkyy CHILD. Ajattelin ensin että sepäs venyy pitkälle, olin ajatellut adoption tapahtuvan jo vuoden 2008 puolella. Kuten olette ehkä lukeneet, adoptioajat ovat venyneet ja tuo 2009 loppu näyttää nyt aika realistiselta  :Smiley Teen tammikuussa vielä päätöksen, jatkanko koko prosessia kun ikää tulee yms. sekä yksinhakijan mahdollisuudet ovat koko ajan kaventuneet tuon Kiinan päätöksen myötä. Cry

Terveyden kanssa taistelen edelleen. Kuumetta ollut jo 5 viikkoa, eikä ole voimia ottaa uusia haasteita vastaan sillä kaurisenergialla, mikä minusta voisi terveenä löytyä. Olen huolissani kaikista niistä suurista päätöksistä, joita minun täytyy pian tehdä Embarrassed

Toivotan kaikille onnistumisia vuodelle 2007! Smiley

Terkut VALOLLE!

T: Panacod

Aurinko-kauris, nouseva-skorppari, kuu-kalat
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #1 : 31.12.2006 11:00:16 »

Terve pitkästä aikaa! smitten

Tosi kiva että sait työasiat järjestymään! Olen iloinen puolestasi.

Ja pidän peukkuja tuon adoption suhteen... Kirjoittele taas kuulumisia miten asia etenee!

ONNEA VUODELLE 2007 SINULLE JA MEILLE MUILLEKIN KAURISELÄIMILLE!!!!

« Viimeksi muokattu: 31.12.2006 11:09:19 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 03.01.2007 21:58:49 »

Heh.. minä pyysin erilaisia viitteitä suhteen löytämiseen, ja vaikka mitä sieltä näytti löytyvän, niin ei.. mutta kiitos silti tulkinnasta. Asiat tapahtuvat kun ovat tapahtuakseen. Vähän ihmettelin positiivista astrologista näkemystä, kun sisäinen tunne on että ei vielä. Tarkoitan että miten astrologia  näytti niin monia vinkkejä että nyt jo olisi aika syventää jotain suhdetta, jota siis ei ole!??!  angel 2funny

Nyt ainakin se 5-huoneen muutos on päällä, muista transiiteista en tiedä. angel

Panacodilla onkin täsmälleen samat au, nousu ja kuumerkit kuin exälläni!
« Viimeksi muokattu: 03.01.2007 22:00:26 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #3 : 03.01.2007 22:21:15 »

Hei GS!

Kiva kuulla sinustakin.  Smiley  Olitko joulun pois?

Noista jutuista. Monesti, esim. työelämässä, hyvät transiitit + oma panos aiheuttavat menestyksen. Eli omaa, positiivista yrittämistä tarvitaan.

Sinullahan ei ollut kyse työasioista, vaan rakkaudesta?

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #4 : 04.01.2007 10:32:14 »

Terve (olin matkoilla paratiisisaarilla)

minun on vähän vaikea nähtävästi selittää tätä asennettani "suhteen löytymiseen" täällä, kun niihin pitää liittyä sellainen mystinen johdatus. En esim hae ravinteleista, käyn tapahtumissa ja matkoilla aika paljon. Sen miehen pitää vaan tipahtaa eteen. Äsken tapasin herran joka muistutti kovasti exästä, niin että pystyin arvon päällikön kanssa nauramaan exän harrasteelle. (Jos kaiken uhraa työlle, varmasti menestyy ja tulee tilaisuuksia/asemaa/ velvollisuuksia ja kontakteja/kutsuja kuten minulla toisissa suunnissa; mutta en koskaan haluaisi uhrata kaikkea työlle joka ilta ja viikonloppu ja niin edelleen..)  Wink Cheesy

Ei sellainen univormu-upseeri paha olisi  smitten , mutta sen pitäisi vaan.. tipahtaa. Jostain niistä miljoonista paikoista, missä liikun.  angel Niin, ja ehkä se on tää vuosi .. tai ens vuosi..  angel God willing.
« Viimeksi muokattu: 04.01.2007 10:36:09 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: