Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tunteminen ja näkeminen  (Luettu 3119 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« : 06.01.2007 13:06:36 »

Mielenkiintoinen ilmiö tapahtui eilen.

Ystäväni kanssa keskustelin hyvin kiinteästi asioista, kun yhtäkkiä ystäväni ääni etääntyi. En voinut häneen enää keskittyä, kun mieleeni tuli yhtäkkiä eräs pieni poika, joka eilisenä päivänä oli kokenut rankan sydänleikkauksen.
Kädelläni hiljennin ystäväni ja sanoin, että 'Nyt tuli yhtäkkiä Teemu tähän'. Ystäväni katsoi muualle ja sanoi minulle: - Tässä huonessahan on enkeli. Etkö näe? Etkö tunne?

En yllättynyt hänen huomiostaan, olen oppinut että hän 'näkee enemmän'.

Minä en nähnyt enkeliä, tunsin vain pienen pojan hädän.
- Sinä muistit Teemun, joka ei jaksanut tulla tähän, vaan hänen enkelinsä tuli pyytämään apua.

Sitten me rukoilimme ja keskitimme ajatuksemme pieneen Teemuun kaukana sairaalassa.

Miten te olette kokeneet jonkun henkilön yhäkillisen muistiin tulemisen?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
astraali
Vieras
« Vastaus #1 : 06.01.2007 13:28:59 »

Ihana kokemus sinulla!  smitten Ihanaa, että poika pyysi apuanne ja voitte hänelle voimaa pyytää parantumisprosessiin! Ihanaa, että hänellä oli joku jonka luokse tulla pyytämään apua!  smitten

Minultakin pyydetään apua juuri noita kuvina. Keskellä yötä, ennen nukahtamista tms. En välttämättä tunne ko. henkilöitä itse mutta ruokoilen ja lähetän enkeleitä sinne missä heitä tarvitaan.
Enkelithän eivät voi auttaa ilman, että heitä kutsutaan auttamaan. Voit omalla rukouksellasi rakentaa valosiltoja sellaisten ihmisten luokse, jotka tarvitsevat apua, jolloin enkelit pääsevät heitä auttamaan.

Jos olet esim. sairaalassa töissä, voit luoda valosiltoja ihan konkreettisestikin eri paikkoihin sinne. Esimerkiksi lasten osastolle ja pyytää enkeleitä tulemaan sen kautta parantamaan ja tukemaan lapsia ja aikuisia.
 smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 06.01.2007 15:01:54 »

Kiitos Astraali, puhut kauniisti ja viestisi tuli perille.

Nämä asiat pitäisi sisältyä kaikkien uuteen vuoteen.

En ole kuitenkaan sairaalassa työssä, lasten parissa kuitenkin.

Ennen joululomaa tuo kyseinen lapsi halasi minua niin voimakkaasti ja kaipaavasti (tiesi lähtevänsä pitkälle sairaslomalle) että se mitä hänestä tunsin, jäi muistojälkenä kehooni: Pieni laiha poika ja hänen tahdistinlaatikkonsa tuosta lanteilta ja silmät niin loistavat että niissä on vielä enkelien valo.

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta