Aaah, koska

Juu, justiin se raskaan työn raataja, sydämellä ja vastuulla, joka jää ilman kiitosta ja arvostusta. Mutta, njäääh, jos sinne on lyöty Saturnus kymppiin yhtymään onnenpisteen kanssa ja Pluto MC:lle, niin ei kai se edes voi kivuttomasti sujua milloinkaan

En muuten tiiä mistä ne on keksineet, että veskarit ei sitoudu? Mää olen, ja moni muu veskari, ollu aina valmis tosissani sitoutumaan ihan kaikkeen, kunhan sillä on tarpeeksi merkitystä, ja se on jotain, jonka olen itse valinnut.

, huijjui

Mulle rapu on kalojen ja kaksosten ohella hankalin merkki kanssakäydä...ei siksi että ravut sinänsä olisivat hankalia, tai minäkään, mutta yhteis-ymmärrystä on hankala löytää. Tai se on siellä, kumpikin osapuoli tunnistaa sen, mutta ei oikein pääse käsiksi siihen.
Mulle jokainen ero on ollu edellistä helpompi. Osaan sen homman hienosti, itkut itketään ja eteenpäin. Pelkäsin aikani edes yrittää rakkautta..mutta sitten pääsin siitäkin, ja nyt olen seurustellut vuoden ja olen sitä mieltä, että parisuhteessa oleminen on pajon rohkeampaa ja vaativampaa kuin se eroaminen ja hanskojen tiskiin lyöminen ( omassa tapauksessani). Ja suhde on todellakin valinta, ja tahdon asia.
Mitähän mä oon kirjottanu?

Mahtavaa.
Se on hienoa kun käy noin, että joku on näppäillyt ihmeelliseen internettiin jotain sellaista, joka onnistuu koskettamaan ihan kunnolla ja avamaan jotain. Olipa sitä sitten itse kirjoittaja tai tekstin vastaanottaja.