Apache, olen aina ollut kiinnostunut terveydestä ja sairauksista. Jo lapsena tutkin mielelläni lääkärikirjoja. Luulosairaskin myönnän olevani. Ihmiset aina ihmettelevät miten voin tietää kaiken maailman sairauksista niin paljon... Ne vaan kiinnostavat minua.
Työpaikoillani minua on aina leikkisästi kutsuttu tohtoriksi
Ihmiset tulivat/tulevat kysymään mitä vitamiineja heidän tulisi syödä tunteakseen olonsa virkeämmäksi
Hyvinvointi ja terveys kiinnostaa minua ja siksi luen siitä paljon. Olen aina ihmetellytkin tätä kiinnostustani, voisiko se todella johtua tuosta neptunuksesta kuudennessa huoneessa?
Allergioita itselläni on ja olen todella herkkä lääkkeiden vaikutuksille. Viinaksien kanssa minulla on sellainen suhde että kohtuudella on nautittava ja kontrolli on pidettävä.
Joskus olen kuullut ihmisiltä että olen liian "hyökkäävä", en siis ilkeä vaan että katseeni ja kaikki hyppää päälle tavallaan, vaikka puhuisin kuinka lempeästi niin silti. Se ei ole mukavaa, en halua että minua pidetään ilkeänä/hyökkäävänä/pelottavana, varsinkin kun en itse koe olevani lainkaan sellainen, olen usein hyvin ujokin.
Kiitos Apache! Oli mukava kuulla