Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Väriä miehiä, riitaisuutta...missä menee vikaan...?  (Luettu 9263 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Päivi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 11.01.2007 02:33:19 »

Synt.aika 14.08.66, klo 16.50, Lpr

Nyt nelikymppisenä kun katson elämääni taaksepäin, näen lohduttoman jonon vääriä kumppaneita (heikkoja miehiä, joille viina, laulu ja naiset ovat maistuneet...) mukavat ja kunnolliset olen jättänyt matkan varrelle kun eivät ole sydäntäni saaneet sykkimään eikä tunteitani elämään. Lähes aina näihin läheisiin ihmissuhteisiin on liittynyt riitely niin kuin myös perheenjäsenteni kanssa...jopa niin pahasti, että välirikko on kestänyt vuosikausia. Ja kuitenkin olen suurimman osan ihmisiä kanssa hyvin tasapainoinen, ystävällinen ja kiltti mutta nämä läheiset suhteet ovat sitten asia aivan erikseen...

Näkyykö tälle asialle selvitystä kartaltani? Ja onnistuuko yleensäkään minkäälainen läheinen parisuhde tälläisillä tähdillä vai pitäisikö heittää hanskat tiskiin ja luopua unelmasta paremmasta huomisesta puolison rinnalla?

Seitsemäs huoneeni on täynnä planeettoja, ehkä liikaakin?
« Viimeksi muokattu: 11.01.2007 03:07:18 kirjoittanut Firehorse » tallennettu

Au Leijona
Kuu Rapu
AC Jousimies
Tulihevonen
Keltainen Rytminen Tähti
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.01.2007 03:56:30 »

En osaa kysymykseesi vastata, sillä karttasi on minun silmääni niin hyvännäköinen ja "helppo", että en ole moista aikoihin nähnyt! Shocked Totta kai kaikilla on ongelmansa, mutta sinulla on kyllä ihan järkyttävä määrä sekstiilejä, yhtymiä ja trinejä ja vain muutamia oppositioita ja neliöitä. Hieno kartta. Smiley Chiron tekee muutamat oppositiot, mutta noin muuten sinulla on esimerkiksi Saturnus, Jupiter, Mars, Kuu joihin ei tule yhtään kovaa aspektia, puhumattakaan Venuksesta ja Merkuriuksesta, joihin molempiin tulee viisi aspektia, joista neljä on molemmissa helppoja. En ole tällaista karttaa aiemmin nähnytkään! Vähän vaikea aluksi uskoa että sinulla tosissaan voisi olla tällaisia ongelmia parisuhteissa, mutta ehkä tuo tulinen leijona sitten saattaa niitä kinoja vähän aikaansaada. Olet kyllä varmasti todella herkkä ja ehkä vähän draamailijakin joskus, sinulla on sen verran paljon rapua ja Leijonaa kartalla ja vielä Jousimies-nousu. Ei mahda olla tylsää.  Grin

Ongelmana saattaisi olla tuo neptunuksen ja kuunsolmun neliöt aurinkoon ja muutamat oppositiot ASC:ään ehkä. Joku muu voisi katsoa vielä...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Tony
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 11.01.2007 07:29:31 »

Hei

Oletko miettinyt miksi kunnolliset ja mukavat miehet eivät ole saaneet tunteitasi elämään?
Ovatko nämä väärät kumppanit sitten saaneet tunteet elämään? Jos ovat niin minkälaisia tunteita tarvitset elääksesi täysillä?

Minun mielestä unelmasta ei pidä koskaan luopua. 
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3 : 11.01.2007 07:49:25 »

Laita hanskat tiskiin tai rukoile ihmettä.

Joskus on hyvä olla kiinnostumatta miehistä piiitkiin aikoihin.  Smiley 2funny

Minä olen yrittänyt mennä parempaa kohti, mutta aina jossain muodossa viina ja laulu vievät hemmot ja lopulta naiset tulee kuvaan.. you know men.. minulla on sama fiilis, olen yleensä muuten ystävällinen ja tasapainoinen. Riitelyä on hyvin vähän tosin, vain lopussa.

Ehkä odotamme miehiltä jotain mitä heillä ei ole antaa.
« Viimeksi muokattu: 11.01.2007 08:03:11 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
thunder
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 11.01.2007 10:51:53 »

Ehkä odotamme miehiltä jotain mitä heillä ei ole antaa.

En malttanut olla kommentoimatta.. tuossa se pointti minusta juuri on. Miehen pitäsi olla sopivan renttu, vähän "vaarallinen" tai arvamaton ja samaan aikaa turvallinen ja hyvä perheen isä... Miehillä löytyy kyllä ihan vastaava utopia tyyliin huora ja madonna. Jos noita kaikkia haluaa niin kannattaa varata aikaa ja tupakkia odotellessa Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 11.01.2007 12:45:04 »

Sanoisin että nainen erehtyy luulemaan "action man" tyyppejä ritareiksi.

Lisää myöhemmin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Jasca
Vieras
« Vastaus #6 : 11.01.2007 14:08:40 »

Suosittelen lämpimästi veskaria. On vaarallinen ja vastuuton yhtäaikaa. Sitoutuessaan kuitenkin turvallinen ja luotettava, mutta pysyy umpihulluna. Siis kaikki elementit samassa paketissa. Jos pälli kestää jatkuvaa muutosta, niin veskari on oikea mies joka naisen makuun.   Grin       smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 11.01.2007 14:16:51 »

Liian filosofisia..  Cool
tallennettu

BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #8 : 11.01.2007 17:07:33 »

Jos oletkin väärä nainen oikeanlaisille miehille :Smiley asianhan voi ilmaista vaikkapa niin sinussa elää pelastaja hahmo alitajuisesti  tai yksinkertaisesti haluat haastetta elämääsi ja luovut kun näet/koet asian turhankin työlääksi Wink
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 11.01.2007 18:03:57 »

Mitähän tuo Rapu-Kuun ja Marsin yhtymä aiheuttaisi? Äärimmäistä tunteellisuutta, joka voi hetkessä muuttua aggressiivisuudeksi, mikäli joku pääsi sörkkimään herkkiä paikkojasi. Koska kumpainenkin planeetta sijaitsee huoneessa 7, juuri pari- ja ystävyyssuhteet olisivat räjähdyslinjalla.

Seksuaalisuus ja pakottavat suhteet ovat joka tapauksessa tapetilla, koskapa Aurinko, Pluto ja Uranus sijaitsevat huoneessa 8. Ja kun Kuun alasolmu on Skorpionissa yhtymässä Neptunukseen, on todennäköistä, että vetää puoleensa luonnevikaisia (psykopaatteja), rikollisia, alkoholisteja ja kaiken maailman addikteja, mutta toisaalta myös äärimmäisen henkisiä ja intuitiivisia ihmisiä. Luultavasti olet jopa itse sellainen kartan vetisyydestä päätellen.

Minulle tulee kartasta mieleen äärimmäisen optimistinen ja ihmisten hyvyyteen luottava persoona, jota elämä sitten vähemmän ystävällisesti opettaa realismiin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 12.01.2007 23:18:48 »

Kyllä täytyy sanoa etten voi käsittää viimeistä suhdettani. Varsinkin sitä kärsivällisyyttä millä yritin rakentaa ystävyyttä vuoden 2005, ja kaikki oli sille "rasittavaa". Mikään sana ei lopulta tarkoittanut mitään, mutta kaikki "rasittava" oli minun tekoani?

Nyt kun luen jälkeenpäin miehen kaikkia loukkauksia ja sitoutumiskammoa niin huh huh. Kaikki henkisesti kehittävä varsinkin oli "rasittavaa".

Sen jälkeen on lähinnä kuvitellut mitä haluaisi, mutta on kuin tarve toiseen olisi teeskennelty juttu.

Ei tuokaan mitään rakkautta alun jälkeen ollut, joten mikä oli. Ehkä sitä ennen oli, retku ja enkeli.

Ihmettelen kyllä todella miten menin siihen juttuun! Mutta ilmeisesti ei ollut muutakaan. Täytyy sanoa että olipa todella heikko valikko 2005. 5 ja 7 huoneet tyhjät AP kartalla.

Hah hah, silloin halusin selvittää miksi suhde loppui, nyt haluaisin kyllä selvittää miksi se alkoi. Ilmeisesti tyyppi näytti alussa parhaat puolensa ja lopussa omalaatuisuutensa. "Elää ja olla ja nauttia" se oli kyllä masentava kokemus, kun ajattelee miten aiemmin ent. mies todella halusi olla seurassani. Ja sillä sitten taas oli paljon ongelmia.

Ilmeisesti minulla on ollut vain yksi helpohko harjoittelusuhde.  2funny
« Viimeksi muokattu: 12.01.2007 23:43:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Päivi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 13.01.2007 03:26:01 »

Hei ja kiitos monista vastauksista Smiley

Lainaus
Olet kyllä varmasti todella herkkä ja ehkä vähän draamailijakin joskus, sinulla on sen verran paljon rapua ja Leijonaa kartalla ja vielä Jousimies-nousu. Ei mahda olla tylsää.

Totta, elämä harvemmin on ollut tylsää. Mielenkiintoisten ihmissuhteiden lisäksi on ollut paljon haasteita, joista selviämistä ovat varmasti auttaneet nämä "helpot" aspektit, positiivisuus ja usko hyvyyteen. Joskus Jupiterkin on näyttänyt kasvonsa Cheesy

Lainaus
Ongelmana saattaisi olla tuo neptunuksen ja kuunsolmun neliöt aurinkoon ja muutamat oppositiot ASC:ään ehkä.

Mitä nuo neliöt tarkoittavat? Mitä nuo mainitsemasi oppositiot ovat?

Lainaus
Oletko miettinyt miksi kunnolliset ja mukavat miehet eivät ole saaneet tunteitasi elämään?

Kovastikin, mutta minulle vielä tuntemattomasta syystä tunteeni eivät ole heränneet näiden herrojen kohdalla. Ehkä se on tuo oma herkkyyteni, jota etsin myös toisesta henkilöstä, jotta olisimme jollain lailla samalla taajuudella. Tätä on joskus löytynyt näistä vääristä valinnoista (tai sanottaisiinko opettajistamme elämän varrella Huh)

Lainaus
Suosittelen lämpimästi veskaria. On vaarallinen ja vastuuton yhtäaikaa. Sitoutuessaan kuitenkin turvallinen ja luotettava, mutta pysyy umpihulluna. Siis kaikki elementit samassa paketissa. Jos pälli kestää jatkuvaa muutosta, niin veskari on oikea mies joka naisen makuun.

Hauskaa, sillä viimeisin oli juuri Vesimies ja ehdin jo ajatella, että tässä se nyt on. Mies, joka on älykäs, herkkä ja selvästi pystyi ymmärtämään minua, samanaikaisesti hänellä oli tietyllä tapaa jalat maassa ja monella tapaa turvallisen oloinen. Mutta se alkoholin synnyttämä umpihulluus oli turhan yleistä ja pinnalle tulleet skitsoilut turhan vakavia laadultaan...kovin äkkiä ymmärsin, että tämä(kään) ei tulisi toimimaan.

Ja nyt sitä herkkänä tyttönä nuollaan haavoja ja yritetään saada tunnemaailma ja omakuva kohdalleen että vielä joskus tulevaisuudessa uskaltaisi ja jaksaisi rakkaudella ja sydämellä lähteä uuteen yritykseen. Tyyli "heti seuraavaa putkeen" ei ole koskaan ollut minun juttuni.

Lainaus
Jos oletkin väärä nainen oikeanlaisille miehille  asianhan voi ilmaista vaikkapa niin sinussa elää pelastaja hahmo alitajuisesti  tai yksinkertaisesti haluat haastetta elämääsi ja luovut kun näet/koet asian turhankin työlääksi

Jep, tätä pelastajan angel roolia kokeiltu monesti -ja aina huonolla menestyksellä. Vähintään yhtä monesti olen yrittänyt muuttaa toista knuppel2 . Nykyisin yritän keskittyä vain itseni muuttamiseen ja se se vasta työlästä onkin Grin

Lainaus
Mitähän tuo Rapu-Kuun ja Marsin yhtymä aiheuttaisi? Äärimmäistä tunteellisuutta, joka voi hetkessä muuttua aggressiivisuudeksi, mikäli joku pääsi sörkkimään herkkiä paikkojasi. Koska kumpainenkin planeetta sijaitsee huoneessa 7, juuri pari- ja ystävyyssuhteet olisivat räjähdyslinjalla.

Osut varmasti lähelle totuutta, sillä kuten jo mainitsin, että nämä "ongelmat" ovat vain erittäin läheisissä ihmissuhteissa eli niiden kanssa, joihin minulla on vahva tunneside. Erityisesti miessuhteet ja äitini (joka rakastaa sörkkiä herkkiä paikkojani...tämän kanssa olen saanut tehdä paaaljon töitä...ja matkalla ollaan vielä). Myönnän olevani herkkänahkainen läheisten ihmisten kritiikille. Naapurin tädin tms. sanomisilla ei ole mitään merkitystä mutta rakkaan ihmisen kritiiki saa minut tuntemaan itseni huonoksi vaikka kritiikki olisikin alunperin rakentavassa mielessä esitetty...torjunta (tai se minkä koen torjunnaksi) on ollut myös vaikea kestää. Mielenkiinnosta kysyisin, että näkyykö tuo äitisuhteeni luonne kartallani?

Lainaus
Seksuaalisuus ja pakottavat suhteet ovat joka tapauksessa tapetilla, koskapa Aurinko, Pluto ja Uranus sijaitsevat huoneessa 8.Ja kun Kuun alasolmu on Skorpionissa yhtymässä Neptunukseen, on todennäköistä, että vetää puoleensa luonnevikaisia (psykopaatteja), rikollisia, alkoholisteja ja kaiken maailman addikteja, mutta toisaalta myös äärimmäisen henkisiä ja intuitiivisia ihmisiä. Luultavasti olet jopa itse sellainen kartan vetisyydestä päätellen.

Aivan nappiin, ja näitä tapauksia on riittänyt enemmän kuin tarpeeksi (siis muutenkin kuin parisuhteissa)joskus olemme ystäväni kanssa ihmetelleet, että mistä näitä erikoisia ihmisiä riittääkiin elämääni ja kuinka ne oikein löytävät minut...ja joskus tulee ajatelleeksi, että huh-huh, miten voi olla niin, että muut ovat niin omituisia ja että voinko minä olla ainoa järkevä vai kuvittelenko vain niin Undecided

Mutta onneksi elämässäni on myös tasapainoisia ja maalaisjärkisiä ihmisiä, joiden palaute on joskus tarpeen. Ja kuten mainitsit, elämässäni on myös paljon henkisiä ja kaunissieluisia hyviä ihmisiä, joista olen kovin kiitollinen. Olen itse myös intuitiivinen ja jossain mielessä mediaalinenkin, tässä arjen kiireessä tahtoo vain turhan usein unohtua nämä asiat.

Lainaus
Minulle tulee kartasta mieleen äärimmäisen optimistinen ja ihmisten hyvyyteen luottava persoona, jota elämä sitten vähemmän ystävällisesti opettaa realismiin.

Näin se varmaan on. Herkkä optimisti saa usein neniinsä  idiot2 ja sieltä se realismi pikkuhiljaa kasvaa Wink Mutta tapahtui mitä tahansa tunnen, että Jupiter suojelee kyynisyydeltä ja katkeroitumiselta? Koen myös Auringon sijainnin antavan paljon sellaista syvää luotaavaa voimaa, joka auttaa selviämään tilanteesta kuin tilanteesta?

tallennettu

Au Leijona
Kuu Rapu
AC Jousimies
Tulihevonen
Keltainen Rytminen Tähti
selkälokki
Vieras
« Vastaus #12 : 13.01.2007 06:57:56 »

Suosittelen lämpimästi veskaria. On vaarallinen ja vastuuton yhtäaikaa. Sitoutuessaan kuitenkin turvallinen ja luotettava, mutta pysyy umpihulluna.

2funny Hihii, juu, näin on näppylät! Terkuin umpihullu veskari tytsä, varustettuna todella vaarallisella  kuu skorpioni .

tallennettu
Päivi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 13.01.2007 16:24:50 »

Heissan,

Lainaus
sinulla on Mars (=mies) Ravussa, joka on tunneherkkä ja sensitiivinen merkki. Rapuhan ei ole Marsille mikään hyvä sijainti, Mars vetistyy (kosteus - alkoholismi!) ja muuttuu jotenkin... arvaamattomaksi, yliherkäksi.

Kuulostaa loogiselta ja kuten mainitsin näitä kosteita herroja elämässäni on ollut. Yhteistä heille on ollut ulospäinsuuntautuneisuus, hyvä yhteiskunnallinen asema ja varallisuus, joista sitten jäljelle on jäänyt varallisuus (usein perittyä) viinan viedessä työn ja aseman, halu hallita toista osapuolta, seksuaalisuus, jota sitäkin alkoholi on säädellyt omalla tavallaan, kyky pitää naista kuin kukkaa kämmenellä, kohdella häntä kuin kuningatarta mutta taas sitten tiukan paikan tullen matto on voinut lähteä helpostikin jalkojen alta.
Elikkäs; ei tätä sorttia enää kiitos Sad 

Lainaus
Leijona-Merkurius edustaisi sellaista miestä, jonka kanssa voisit tulla todella onnelliseksi, mutta se on vain ihan erilainen miestyyppi kuin joista tähän asti olet kiinnostunut. Merkurius Leijonassa... se olis ehkä tällainen aikaansaava, kunnianhimoinen, omasta ulkonäöstään huolta pitävä, ihanteellinen ja henkevä keskustelija... 

Tuollainen mies kelpaisi minulle milloin tahansa kun tunneside on olemassa Cheesy  smitten

Selvästikin seitsemännen huoneen stelliumi ei lupaa mitään loistavaa parisuhdetulevaisuutta, mutta aikamoinen energialataus siellä kuitenkin piilee. Miten sinä (tai kuka tahansa muu) näkisit tuon stelliumin parhaat puolet ja vahvuudet?

« Viimeksi muokattu: 13.01.2007 16:33:02 kirjoittanut Firehorse » tallennettu

Au Leijona
Kuu Rapu
AC Jousimies
Tulihevonen
Keltainen Rytminen Tähti
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 14.01.2007 08:56:05 »

Olen aina kavahtanut alkoholin juontia, mutta eihän sitä(kään)  saisi miehiltä kieltää.. vain yksi kumppaneistani ei välittänyt juomisesta.  coolsmiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: