Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulkintaa plutosta ja muusta kartastani ?  (Luettu 3366 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Anni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« : 22.07.2009 12:45:53 »

Hei osaisiko joku kertoa mitä se kertoo minusta kun minulla on pluto ekassa huoneessa, ja olen myös nouseva skorpioni?

Sit mulla on aurinko kaksosissa ja aurinko on 8 huoneessa, niinkuin myös venus ja merkurius..

Kuu on neitsyessä.

Osaisiko joku kertoa jotain luonteestani? Olisin iloinen suuntaa antavasta tulkinnasta Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Nouseva Skorpioni
Kuu Neitsyt
Anni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #1 : 22.07.2009 12:53:44 »

niin ja viel lisäyksenä mulla on venus ravussa, ja merkurius kaksosissa Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Nouseva Skorpioni
Kuu Neitsyt
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #2 : 22.07.2009 14:39:58 »

No kosmeettinen, olet melkoisen plutohenkinen persoona! Pluto askendantilla, skorpioni nousee ja aurinkosi, venuksesi ja merkuriuksesikin ovat skorpionin huoneessa 8. Aikamoinen pläjäys skorpionia.

Olet ehkä huomannut että sinussa on enemmän skorpionimaisuutta kuin kaksosta, jos siis olet lukenut skorpionin luonnekuvauksia.

Intensiivisyys on varmasti tuttua. Voimakkaat tunteet, seksuaalisuus, salaperäisyys.. Taidat olla pohdiskelevaa luonnetta??? Olet varmaankin vilkasta kaksosta pidättyväisempi persoona tietyllä tapaa.
Tuolla skorpioni ja pluto painotuksella olet varmaankin muuntautumiskykyinen, pluto askendantilla.. ehkäpä dramaattinenkin. Tempperamenttinen?
Et alistu muiden määräiltäväksi! Oletko huomannut sellaista että sinusta joko pidetään kovasti tai vaihtoehtoisesti vihataan?

Kuu neitsyt on mestari analysoimaan. Ainakin tuntemani kuu neitsyet analysoivat päänsä puhki joka asian. Katsovat monelta kantilta asiaa.

Merkurius kaksonen on melkoinen kommunikaattori Cheesy Sana hallussa?
tallennettu
Anni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #3 : 22.07.2009 16:26:14 »

kiitos vastauksestasi. No kyllä oon jonkinverran lukenu skorpionin luonnekuvausta ja kyl pitää myöntää et se on ehkä lähempänä mua kun kaksosen vastaava . Toi on ainakin niin totta, että mua joko vihataan  tai sit musta pidetään tosi paljon  Grin

tallennettu

Aurinko Kaksonen
Nouseva Skorpioni
Kuu Neitsyt
Anni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #4 : 26.07.2009 18:57:43 »

lisää vastauksia ?   coolsmiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Nouseva Skorpioni
Kuu Neitsyt
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: