Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keskenmeno  (Luettu 7928 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« : 21.01.2007 23:41:17 »

Näin ihme unen viime yönä, että oli synnyttämässä lasta ja ihmettelin sen helpoutta ja en saanut nähdä lasta koska se oli liikkumaton Embarrassed menin silti katsomaan ja näin että se oli kämmenen kokoinen ja se oli verisessä lakanassa ja hoitaja sanoi...että kyllä se siitä kuntoon tulee...yritin hoitaa sitä mutta siltä irtosi pää Shocked ja sanoin että ei todellakaan tuosta tulee enään mitään  Cry siis uni oli aika järkyttävä joka jäi mieleen syvästi. Katsoin uni kirjasta että keskenmeno tarkoittaa ''tärkeän henkilön menettämistä''' ja tuli mieleen oma isä, joka yks kaks joutui sairaalaan ohitusleikkaukseen ja hän on aika sairas muutenkin, että olikohan tuo uni ennakko uni tulevaan  Lips Sealed jotenkin on sellainen fiilis, että huonosti käy.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 21.01.2007 23:55:46 »

Voi että mikä uni.  Undecided Voimia, kävi miten kävi.  smitten angel
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 22.01.2007 00:58:02 »

Näin ihme unen viime yönä, että oli synnyttämässä lasta ja ihmettelin sen helpoutta ja en saanut nähdä lasta koska se oli liikkumaton Embarrassed menin silti katsomaan ja näin että se oli kämmenen kokoinen ja se oli verisessä lakanassa ja hoitaja sanoi...että kyllä se siitä kuntoon tulee...yritin hoitaa sitä mutta siltä irtosi pää Shocked ja sanoin että ei todellakaan tuosta tulee enään mitään...

Jotenkin tuollainen keskenmenouni,
jossa koko hävityksen kauhistus aukeaa
synnyttäjän omille silmille,
kertoo minulle kuvaustaan siitä,
että olet astumassa uuteen
menetyksen kautta
mutta edeten pitkin tuota synnyttämisen chakran polkua
"Minä olen tie, totuus ja elämä".

Jolloin tärkeänä pidän elämänuskoa
- sitä, että elämä kuitenkin aina voittaa
kuljettaen sinut kohtalon portin läpi.

Ja ollen edessäsi... elämän leipä.

 Undecided angel smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: