Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: taloja tumman veden keskellä  (Luettu 3948 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yulunga
Vieras
« : 19.01.2007 11:43:09 »

Viime yönä unessani oli kaksi taloa. Todella kauniita, puisia (punainen ja oranssi) taloja metsän keskellä. Maisema taisi olla yö, koska oli tosi pimeää. Oranssi talo oli vanhan heilani talo, hän ei ollut unessa ja punainen talo oli hyvän ystäväni talo (mies).

Tämä ystäväni ja minä olimme todella läheisiä unessa ja meille oli ikään kuin syttymässä suhde. (Nykyään hänen tyttöystävänsä on minun paras kaverini  Shocked vaikka meillä oli suhde joskus kauan sitten). Olin todella onnellinen unessa ja tajusin että olin rakastunut häneen taas.

Mutta mielenkiintoisempaa oli se, että punanainen talo oli todella iso. Siellä oli myös hänen sisarensa sekä muita tyyppejä joita en tuntenut ja meillä taisi olla bileet. Juu! Ja vappu oli tulossa ylihuomenna.

Suuri järvi alkoi suoraan katon alta. Vesi oli sameaa ja synkkää ja minä hyppelin veteen katolta suoraan. Ajattelin, että kun en tuntenut vettä oli ehkä vähän vaarallista hyppiä, mutta hypin koska mies ja hänen sisarensa "valvoivat" vierestä.

Mutta juuri kun ajattelin että saattaahan virta minut viedä niin miehen sisar huusikin: "EIIII" ja olin jo melkein suuressa virrassa. Ajattelin että no hän voisi heittää köyden, ja hän heitti köyden mutta sitten päätin etten jaksa tätä kohtausta ja hyppäsin sen unikohdan yli  idiot2

Sitten olin suihkussa ja pesin tukkaani... jolloin aloin tajuta että olinkin rakastumassa tuohon mieheen joka on pelkkä ystävä minulle nykyään.

Säikähdin untani. Koska olisi katastrofi jos näin kävisi oikeassa elämässä... olemme tämän miehen kanssa etäännyttäneet itsemme toisistamme siksi että hän alkoi seurustella, ja myöhemmin siis tästä naisesta on tullut todella hyvä ystäväni.

Voisiko olla, että mies vain unessani kävi hoivaamassa minua vai onko tämä nyt joku typerä alitajunnan viesti??  buck2
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 22.01.2007 19:32:35 »



Viime yönä unessani oli kaksi taloa. Todella kauniita, puisia (punainen ja oranssi) taloja metsän keskellä. Maisema taisi olla yö, koska oli tosi pimeää. Oranssi talo oli vanhan heilani talo, hän ei ollut unessa ja punainen talo oli hyvän ystäväni talo (mies).

:Smiley

Unessasi oli siis kaksi taloa - kuten kaksi vaihtoehtoista olemusta.
Puurakenteisina niissä on jäljellä elämänvoimantietoisuutta.

Punainen talo symbolisoi minulle elämänrytmiä ja intohimoa
sekä oman elämän alkamista.
Oranssi talo puolestaan aistinautintoja sekä hengen ja aineen kohtaamista,
mistä jäljellä on hivenen nostalgiaa.

Lainaus
Tämä ystäväni ja minä olimme todella läheisiä unessa ja meille oli ikään kuin syttymässä suhde. (Nykyään hänen tyttöystävänsä on minun paras kaverini  Shocked vaikka meillä oli suhde joskus kauan sitten). Olin todella onnellinen unessa ja tajusin että olin rakastunut häneen taas.


Punaisesta alkaa elämän juuri; juuresta kasvaa mukula;
mukulasta isoaa jälkikasvua kukinnon jälkeiselle ajalle.

Lainaus
Mutta mielenkiintoisempaa oli se, että punainen talo oli todella iso. Siellä oli myös hänen sisarensa sekä muita tyyppejä joita en tuntenut ja meillä taisi olla bileet. Juu! Ja vappu oli tulossa ylihuomenna.


Työn juhlaa, keskellä elämänmenoa, hyvässä seurassa.
Talossa, jonka koko kertoo perheen piirissä koetuista täyttymyksistä
- toiveiden toteutumisista.

Lainaus
Suuri järvi alkoi suoraan katon alta. Vesi oli sameaa ja synkkää ja minä hyppelin veteen katolta suoraan. Ajattelin, että kun en tuntenut vettä oli ehkä vähän vaarallista hyppiä, mutta hypin koska mies ja hänen sisarensa "valvoivat" vierestä.


Kuin vanhempinasi... nuo ihmiset valvoivat ehtimiseen,
kuinka otit mittaa haasteista hypäten ideoittesi "katolta"
keskelle tunne-elämäsi epäselvyyksiä
- jo joskus siinä vähän säikähtäenkin.

Lainaus
Mutta juuri kun ajattelin että saattaahan virta minut viedä niin miehen sisar huusikin: "EIIII" ja olin jo melkein suuressa virrassa. Ajattelin että no hän voisi heittää köyden, ja hän heitti köyden mutta sitten päätin etten jaksa tätä kohtausta ja hyppäsin sen unikohdan yli  idiot2


Unikohta, jonka ylitse hyppäsit,
on kuin elämä, jonka välistä vaihdoit toiseen.
Äitisi huutojen pinttyessä kohtalon merkeiksi jonnekin
tiedostamattomaan.

Lainaus
Sitten olin suihkussa ja pesin tukkaani... jolloin aloin tajuta että olinkin rakastumassa tuohon mieheen joka on pelkkä ystävä minulle nykyään.


Suihkutit entisyyttäsi pois ja puhdistit hius-antennejasi
voimatta kuitenkaan kieltää rakkauden jatkumista.

Lainaus
Säikähdin untani. Koska olisi katastrofi jos näin kävisi oikeassa elämässä... olemme tämän miehen kanssa etäännyttäneet itsemme toisistamme siksi että hän alkoi seurustella, ja myöhemmin siis tästä naisesta on tullut todella hyvä ystäväni.

Kuitenkin jotakin heidän yhteisestä ja rinnakkaisesta
läsnäolostaan elämässäsi juuri nyt
pulpahtelee pintaan.

Voisiko siinä olla jotakin aihetta selvittämiseen
- kuten isä-suhteen eheytyminen
ja päästäminen irti äidin "huolestamisesta"?

Lainaus
Voisiko olla, että mies vain unessani kävi hoivaamassa minua vai onko tämä nyt joku typerä alitajunnan viesti??  buck2

Alitajunta ei valehtele - se ottaa ajatuksesi ja tunteesi todesta
kuten lampun henki: vain sana ja palvelijasi on valmiina toteuttamaan niin toiveitasi kuin antipatioitasi.
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #2 : 22.01.2007 21:03:07 »


Voisiko siinä olla jotakin aihetta selvittämiseen
- kuten isä-suhteen eheytyminen
ja päästäminen irti äidin "huolestamisesta"?


no HUH HUH!  Shocked Mikä tulkinta taas!! KIITOS  smitten

Todellakin. Uskomatonta miten osaatkin tulkita Rauhis!  Shocked
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: