Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MC-Leijonat tai 6. huoneen Oinaat  (Luettu 10077 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« : 05.11.2005 01:37:50 »

Hei kaikki,

Linn täällä silmät ristissä tehtyään kahdeksan tuntia viimeisiä gradun korjauksia muiden ollessa juhlimassa..  buck2 Tosin nyt kun päätin vielä hetken surffailla ennen nukkumaanmenoa, otin yhden oluen palkaksi uurastuksestani  Wink.

Mutta asiaan: Liittyen valmistumiseeni tulevaisuuden ura- ja ammattikuviot kiinnostavat kovasti. Olen saanutkin asiassa opastusta viisaammilta, mutta toisen, MC-Kalat -aiheisen ketjun innoittamana ajattelin kysyä, löytyykö forumilta muita, joilla on MC Leijonassa ja/tai kuudennen huoneen kärki Oinaassa? Ja jos näin on, mitkä ovat teidän ura- tai työkuvionne tai -suunnitelmanne?

Toki saa kertoa muistakin kartan tekijöistä, jotka liittyvät työasioihin.

Ai niin, minua kiinnostaisi myös mistä mahtaisi kertoa kartallani Chiron kuudennessa huoneessa?

Itse sanoisin ainakin tässä vaiheessa, että MC Leijonan merkitys on omalla kohdallani hieman hämärä, vaikka monia mahdollisuuksia se päässäni herättääkin. Kuudennen huoneen Oinas voisi olla syynä siihen, että kyllästyn helposti samoihin rutiinihommiin enkä osaa oikein olla käskettävänä.  knuppel2

Miten muut???

Kiitos kommenteista! Terv. Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
dissolve
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 05.11.2005 02:24:24 »

Itsellä MC Leijonassa ja 6.huoneen kärki Oinaassa. Toivon tulevaisuudessa työskenteleväni ammatissa, jossa saan olla merkittävässä esimiesasemassa, eli saan toteuttaa kunnianhimoani ja haluani pomotella muita Wink

Netistä poimittua:

6th house in Aries
These natives are efficient, powerful, and original in tackling tasks that would seem impossible to others. Since they get more accomplished efficiently than do those born under any other sign, they appear to be self-motivated in all that they do. Being natural leaders, they have a tendency to be somewhat bossy to subordinates and co-workers. They extend a helping hand when others are in trouble, but they expect the aided individual to absorb the strength and self-sufficiency needed to continue on alone.

10th house in Leo
These natives are ambitious in their professions and proud of their standing in the community. They often achieve positions of leadership and authority and are admired for their accomplishments.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2005 02:26:40 kirjoittanut dissolve » tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
kamomilla
Vieras
« Vastaus #2 : 05.11.2005 11:02:19 »

Linn täällä silmät ristissä tehtyään kahdeksan tuntia viimeisiä gradun korjauksia muiden ollessa juhlimassa..

Hei Linn! Ja suuronnittelut gradun etenemisen johdosta! Cheesy
Itselläni on myös MC leijonassa ja 6. huoneen kärki oinaassa. 6. huone on tyhjä, mutta 10. huone täynnä tavaraa. MC osuu aivan leijonan merkin loppumetreille, joten 10. huone on pääosin neitsyen merkissä.

Mutta tuosta mitä kysyit, minulla MC-leijona näkyy juuri kuten dissolve kirjoittikin. Olen "johtotehtävässä" eli toimin opettajana. En vastaa työstäni kenellekään muulle kuin itselleni, suunnittelen kurssit, pidän tunnit ja arvioin opiskelijani ja oman työni itse. Lisäksi saan olla esillä, mikä usein liitetään leijonaan - hivelee, kun toiset katsoo ja ihailee Wink.

Tuosta johtamishingusta ja pomottamisen tarpeesta kielii minulla myös auringon yhtymä Plutoon 10. huoneessa. Työelämässä en tahdo sietää sitä, että minun tulee ottaa käskyjä vastaan. Sellainen auktoriteetti-ongelma minulla kyllä on...  Embarrassed en osaa kunnioittaa ylempiarvoisiani, en näe mitään syytä miksi minun pitäisi. Siksi ehkä olenkin hakeutunut alalle ja työpaikkoihin, joilla saan itse säveltää kuten parhaaksi katson. Jos yhtään alkaa haiskahtaa siltä, että minua käskytetään, lähden aika pian. Sad
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 06.11.2005 12:31:08 »

Kiitos Dissolve ja Kamomilla vastauksista!

Ja onnitteluista, Kamomilla  Smiley. Eilen sain sitten koko gradun valmiiksi, printattua ja kansiin. Huomenna se pitää palauttaa. Aika helpottunut olo.

Mutta joo, tutulta kuulostavat tuntemuksenne. Minäkin olen miettinyt, että onko minun pakko perustaa yritys, että saan olla oma pomoni, kun muu ei tunnu luonnistuvan. Tuota MC-Leijonan esilläolon halua olen juuri miettinyt, kun se on aika hyvin kohdallani nuoruuden jälkeen karissut. Ei minulla mitään sitä vastaankaan olisi, jos työ olisi muuten mieleistä, mutta se ei ole mikään itseisarvo.

Johtajuus tuntuu lankeavan minulle kuin itsestään. En sitä mitenkään suunnittele tai välttämättä edes halua, mutta ryhmässä muut tukeutuvat minuun automaattisesti. Ja kyllä minua ärsyttääkin, jos asiat eivät tunnu etenevän, joten silloin otan kyllä ohjat käsiin. Tähän pomorooliin minulla löytyy myös suotuisat Pluto-aspektit.

Olen kuullut parikin kertaa, että minulla on "poliitikon kartta", ja yhteiskunnallinen vaikuttaminen onkin sydäntäni lähellä, mutten haluaisi olla ehdokas, joka joutuu mielistelemään äänestäjiä.

Viime aikoina kirjoittaminen, kustannusala (ehkäpä oma kustantamo joskus) ja toimittaminen ovat kiinnostaneet eniten. Myös kansalaisjärjestötyö olisi kivaa, jos järjestön ajama asia olisi sydäntäni lähellä.

Olisi kiva kuulla vielä muita samat asetelmat omaavia. Ja jos joku osaa sanoa tuosta Chironista kuudennessa, olisi kiva. Voin tietysti käydä kyllä itsekin etsimässä netistä.. Laiska minä (tuosta tuli vielä mieleen, että vaikka saatan unohtua mielenkiintoisen työn ääreen tuntikausiksi ja unohtaa jopa syödä, olen toisaalta laiskotteleva ja arvostan todella paljon vapaa-aikaa).

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Cleo
Vieras
« Vastaus #4 : 06.11.2005 15:23:19 »

Hei!

Minulla on tuo sama asetelma- MC Leijonassa ja 6. huone Oinaassa, jossa kärjellä Kheiron. Kaarina Pääkkösen mukaan 6. huoneen Kheiron- asetelmalla menneen elämän parantaja/astrologi astuu esiin jossain vaiheessa elämää.

Niinpä minäkin olen sitten löytänyt itseni niiden asioiden parista, tosin vasta perehtymässä, en työssä.

Muuten kyllä tällä asetelmalla olen tarvinnut itsenäisyyttä ja tilaa työssäni. MC  leijona viittaisi hyvin se, että olen taiteilija ja myöskin tehnyt hieman dj- hommia, tosin niitä hyvin satunnaisesti. Haaveita omaan yritykseen ollut monia. En kuitenkaan kaipaa olla esillä, kunnianhimokin on vähän niin ja näin..ja olen usein suorastaan laiska!  Wink

Silti, kun olen ollut säännöllisessä palkkatyössä, työmoraalini on ollut aina korkea, ja olen aina myöskin saanut paljon kiitosta ja arvostusta tekemästäni työstä. Samoin olen ratkonut monia kimurantteja tilanteita ja ongelmia y.m. , saanut samalla sitten lisää vastuunalaisia tehtäviä jne vaikka esimies en ole koskaan ollutkaan.

Nyt on meneillään hakua ja uudelleenarviointia sen suhteen mitä haluan tehdä, kyllä se vahvasti tuohon Kheironiin 6. huoneessa liittyy, vaan en vielä tiedä mitä..kyllä se ajallaan löytyy, uskoisin!  Smiley Mielenkiintoinen aihe, pitää jatkaa paremmalla ajalla!
tallennettu
Päivi
Satunnainen astroilija
*

Myöhemmin ei tule koskaan...

Profiili
« Vastaus #5 : 07.11.2005 22:09:56 »

Kohtalotovereita tuntuu löytyvän!

Mulla myös  keskitaivas Leijonassa  aspect_con  mars ja vielä  kuu oinaassa 6. huoneessa. Kutosessa myös laskusolmu, josta vanhalla foorumilla jo narisinkin.

Olen äärettömän kunnianhimoinen ja saavutuksistani YLPEÄ, vaikkei se mikään hieno piirre olekaan. Yleensä kyllä pyrin piilottamaan ylpeyteni, koska pidän sitä halveksittavana luonteenpiirteenä itsessäni.  Tapetilla yrittäjyys, toivottavasti hyvinkin pian! En enää ikinä aio olla kenenkään käskytettävänä, en tosin halua käskeä muitakaan...

Voi, on tämä niin kamalan ristiriitaista kaikki... Undecided Sad Angry coolsmiley 2funny
tallennettu

Aurinko-Kauris/Nousu-Vaaka/Tuli-Käärme/Punainen Lunaarinen Maa
MetalLady
Vieras
« Vastaus #6 : 23.10.2006 20:42:40 »

Kappas vaan, löyty tällanen aihe....aikoja sitten tehty tämä. :Smiley

Juu minullakin on 6 huone oinaassa ja MC löytyy leijonasta, tosin muuta ei löydy niistä huoneista, ne ovat tyhjiä.  Smiley

Oinas voisi olla syynä siihen, että kyllästyn helposti samoihin rutiinihommiin enkä osaa oikein olla käskettävänä.  knuppel2

Itseasiassa minäkin koen sen.

Tätä nykyään on hieman hämärää mitä tulevaisuus antaa. No kaippa se selviää vielä tänävuonna, siis jääkäämme odottamaan. Wink
« Viimeksi muokattu: 23.10.2006 20:57:58 kirjoittanut MetalLady » tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 23.10.2006 21:08:21 »

Myös täällä MC  leijona
ja 6.huoneen kärki  oinas

"Keski-ikäinen"- lähes ja etsin edelleen työtä, sellaista mihin on hauska mennä ja on vaihtelevaa ja mielenkiintoista. Muuhun en ole enää tässävaiheessa valmis sitoutumaan. Olen omasta vapaasta tahdostani kotona ja haeskelen sitä omaa juttua, yrittäjäjyys nyt etusijalla!

Wink Wink Wink

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Fiona
Vieras
« Vastaus #8 : 24.10.2006 19:43:18 »

Hei! Minullakin on keskitaivas leijona ja 6. huoneen kärki  oinas.

Urasuunnitelmani...sanotaan vaikka nyt näin, että minä vielä haen sen kuun taivaalta! Wink :Smiley

En nyt kuitenkaan uskalla alkaa tänne kirjoittelmaan mitä alaa opiskelen. Lips Sealed
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 25.10.2006 17:18:26 »

Täällä myös MC leijona ja 6.huone oinas Grin

Hoitoalalla työskentelen. Työmoraalini on korkea, olen nopea, tehokas ja tarkka tekemään töitä. Kannan vastuuni huolella, joskus sorrun stressaamaan.. Jos vain voisin, tekisin asiat minun tavallani, enkä kuuntelisi muita  Wink Pidän kyllä ryhmätyöskentelystä.. angel MC jellonassa sanotaan olevan johtaja ainesta,mutta minun kykyni taitavat olla piileviä..Tekisi kyllä mieli sanoa asiasta ja olla päättämässä, mutta en tahdo pahoittaa toisten mieltä.. Lips Sealed Varmaan kun ikää tulee, niin leijona ärjäisee Grin Grin
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Fiona
Vieras
« Vastaus #10 : 25.10.2006 19:51:38 »

Lainaus
Jos vain voisin, tekisin asiat minun tavallani, enkä kuuntelisi muita

No niin minäkin! Grin Siis voi plääh, jotkut ihmiset ei oikeasti tajua aina, että minä osaan asian paremmin kuin hän itse ja sitten annetaan joku typerä neuvo. knuppel2
tallennettu
Sinkkis
Vieras
« Vastaus #11 : 04.12.2007 16:55:51 »

Löysinpäs.... Etsin mitä tarkoittaa, kun on MC leijonassa ja täällähän niitä vastauksia olikin. 6. huone tosin on tyhjä, mutta kärki on oinaassa. Kun vielä saan selvitettyä mitä tarkoittaa MC yhtymä  uranus ja  pluto, niin eiköhän jo vihdoinkin voisi keksiä mitä tässä elämässä ihan oikeesti tekisin. Kyllähän minä voisin ryhtyä pressaksikin, mutta kun arvostan hurjasti omaa aikaa ja yksityisyyttä, niin pienempi palli riittäisi hyvin. Eikä tuo politiikka niinkään kiinnosta, kun enemmän se taitaa olla vaan valehtelijoiden klubi. Tähän saakka olen kauriin päättäväisyydellä ainoastaan hakannut päätä seinään ja luullut eteneväni uralla, mutta eipä nappaa. Mitähän näillä kuvioilla voisi elämässään tehdä? Tuleeko kelleen mitään mieleen?  Undecided
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: