Kiitos Dissolve ja Kamomilla vastauksista!
Ja onnitteluista, Kamomilla
. Eilen sain sitten koko gradun valmiiksi, printattua ja kansiin. Huomenna se pitää palauttaa. Aika helpottunut olo.
Mutta joo, tutulta kuulostavat tuntemuksenne. Minäkin olen miettinyt, että onko minun pakko perustaa yritys, että saan olla oma pomoni, kun muu ei tunnu luonnistuvan. Tuota MC-Leijonan esilläolon halua olen juuri miettinyt, kun se on aika hyvin kohdallani nuoruuden jälkeen karissut. Ei minulla mitään sitä vastaankaan olisi, jos työ olisi muuten mieleistä, mutta se ei ole mikään itseisarvo.
Johtajuus tuntuu lankeavan minulle kuin itsestään. En sitä mitenkään suunnittele tai välttämättä edes halua, mutta ryhmässä muut tukeutuvat minuun automaattisesti. Ja kyllä minua ärsyttääkin, jos asiat eivät tunnu etenevän, joten silloin otan kyllä ohjat käsiin. Tähän pomorooliin minulla löytyy myös suotuisat Pluto-aspektit.
Olen kuullut parikin kertaa, että minulla on "poliitikon kartta", ja yhteiskunnallinen vaikuttaminen onkin sydäntäni lähellä, mutten haluaisi olla ehdokas, joka joutuu mielistelemään äänestäjiä.
Viime aikoina kirjoittaminen, kustannusala (ehkäpä oma kustantamo joskus) ja toimittaminen ovat kiinnostaneet eniten. Myös kansalaisjärjestötyö olisi kivaa, jos järjestön ajama asia olisi sydäntäni lähellä.
Olisi kiva kuulla vielä muita samat asetelmat omaavia. Ja jos joku osaa sanoa tuosta Chironista kuudennessa, olisi kiva. Voin tietysti käydä kyllä itsekin etsimässä netistä.. Laiska minä (tuosta tuli vielä mieleen, että vaikka saatan unohtua mielenkiintoisen työn ääreen tuntikausiksi ja unohtaa jopa syödä, olen toisaalta laiskotteleva ja arvostan todella paljon vapaa-aikaa).
Linn