Pidän itseäni suht rohkeana ihmisenä. Mulla on paljon energiaa ja voimakas tahto ja halutessani pystyn ilmaisemaan mielipiteeni hyvin voimakkaasti. Siis halutessani, en ole sitä ihmistyyppiä, jonka elämäntehtävä on omien mielipiteiden julkituonti asiaan kuin asiaan, tilanteessa kuin tilanteessa. Minulle tärkeissä asioissa haluan kuitenkin yleensä, että minun näkemykseni asioihin kuullaan, ja koska näkemykseni ovat mielestäni lähes poikkeuksetta loistavia (hehheh), tahdon myös, että saan muut puolelleni. Yleensä onnistunkin tässä. Jotenkin tuntuu, että saan ihmiset seuraamaan itseäni. Olen aina ollut joukon johtaja, jo pikkulapsena olin aina se, joka päätti mitä leikitään. Onneksi minulle on siunaantunut myös aimo annos oikeudenmukaisuutta...
Tykkään myös kovasti esiintyä ja olla näkyvillä. En siis häiriinny siitä, että olen huomion ja katseiden kohteena. Toisaalta minulla on kyllä myös voimakas yksityisyyden tarve, mutta se ilmeneekin sitten voimakkaana yksityisen ja julkisen elämän välisenä kuiluna.
Kartallani on mm. seuraavia tekijöitä:
kauriissa 10.huoneessa, yhtymässä
:n kanssa
kauriissa 10.huoneessa, yhtymässä
:n ja
:n kanssa, neliö
:n ja
:n kanssa, sekstiilissä
:n kanssa, kolmiossa
:n kanssa.
Oinas, oppositiossa Plutoon
Jousimiehessä, 9.huoneessa