Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karhu ja kivi (taas karhu! :D) Tulkintaa..  (Luettu 4071 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« : 25.01.2007 10:30:07 »

No tuossa viime aamuyöstä (ehkäpä tunti/pari ennen heräämistä) näin tällaisen unen:

Olin metsässä (tyypiltään kuiva kangasmetsä) isäni kanssa. Olimme metsätiellä. Oli syksy (luultavasti, kun ympäröivä maasto oli oranssia, keltaista, vihreää, ruskeaa..) ja ilta-aurinko paistoi siihen tielle ja lähiympäristöön. Sitten huomasimme kauempana syvemmältä metsästä karhun (aluksi musta, silmät loistivat sieltä hämäristä). Isäni alkoi kiireenvilkkaa siihen eteemme (yhtäkkiä ilmestyneen nuotiopesäkkeeseen) sytyttämään tulta (jotta karhu säikkyisi), kuin kivillä, siis sillä tavalla hakkaamalla. Kipinöitä vain lensi, mutta tulta ei tullut, karhu lähestyi, isä alkoi hermostua kun ei saanut tulta aikaiseksi ja minä astuin pari askelta kauemmaksi, isäni "tieltä". Itseänikin alkoi vähän pelottaa tuo lähestyvä karhu. Isä nakkasi tulentekovälineensä maahan, otin ne ja yritin itsekin sytyttää tulta kunnes huomasin, että ne olivät käpyjä (no eihän kävyillä tulta saada), nappasin kivet ja löin tulen pesäkkeeseen. Liekkien läpi näin, että karhu lähestyi, se ei pelännytkään tulta. Se tuli suoraan luokseni ja silloin tiesin mitä piti tehdä. Hakkasin tulentekokivilläni maasta irti ison soikionmuotoisen lasisen ja läpinäkyvän "kiven" (unessa se jotenkin oli kivi), jonka sisällä oli kuin jotakin oranssia nestessä jähmettyneenä. Ojensin sitä karhulle...
« Viimeksi muokattu: 26.01.2007 14:32:49 kirjoittanut Artemisu » tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #1 : 25.01.2007 10:45:56 »

Mitä nyt oikeasti oikein tapahtui?

Olen lukenut tämän unen aikaisemmin ja Artemisun kuvatki oli ihan samat. Onko tämä ihan ekakertaa luettavissa, vai  idiot2
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 25.01.2007 18:54:33 »

Mitä nyt oikeasti oikein tapahtui?

Olen lukenut tämän unen aikaisemmin ja Artemisun kuvatki oli ihan samat. Onko tämä ihan ekakertaa luettavissa, vai  idiot2

 Grin Hehe. Siirsin tämän viestin kokonaan omaksi aiheekseen tuolta "Kerropa unesi tänne"-topicista. Ei huolta, et ole tulossa hulluksi.  Cheesy Wink
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #3 : 25.01.2007 20:15:15 »

Grin Hehe. Siirsin tämän viestin kokonaan omaksi aiheekseen tuolta "Kerropa unesi tänne"-topicista. Ei huolta, et ole tulossa hulluksi.  Cheesy Wink
Olin jo ihan hämilläni kun sitä "orginalia" ei löytynyt.

Unissani on tapahtunut lähiaikoina vaikka mitä ja ajattelin että untako tämäkin oli. Hyvä hyvä selvä homma
 smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: