Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tähtimerkkien tunnekäyttäytyminen  (Luettu 9815 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 21.01.2007 20:23:30 »

Yulunga, kyllä luulen sen olevan rapua. Ja kenties jotkin aspektit..
Nyt tällä hetkellä olen surullinen ja kroppani tietää sen myös..
tallennettu
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**

I connect and detach, push and pull, like a tide

Profiili
« Vastaus #16 : 22.01.2007 12:53:42 »

Mitäs luulette, olisiko venuksellakin vaikutuksensa tähän tunneasiaan?

Venus represents our personal ideals, goals and values. Our sensitivities and affinities are symbolized by Venus, as well as the capacity to appreciate, interpret and give meaning to life- experiences and relationships. In a birth chart, it shows how one judges oneself, others and situations. It indicates how to best achieve satisfaction and fulfillment, and the instincts which guide us along the way. Venus symbolizes one’s “moral compass” and emotional capacity, as well as intimacy and connectiveness. Venus represents one’s archetypal form of individuality, in so much as individuality is defined by one’s inner values.

Kuulla on tietenkin vahva vaikutus tunneasioihin. Itselläni vesimies-kuu, ja vaikka olenkin hieman "irrallinen" ja omituinen, minulla on sisimmässäni vahvat tunteet, ne eivät vain tule aina vaikka arkielämän tilanteissa esiin. Esim. en välttämättä reagoi henkilökohtaisiin asioihin vahvasti ulospäin -ainakaan puolituttujen kesken. Lähimmät ystävät kyllä tietävät sen herkän sismänkin. Mutta laajemmat humaanit asiat, esim. yleisesti ihmisiä, eläimiä ja luontoa koskettava kurjuus koskettaa syvästi. Toisaalta tuohan onkin ominaista vesimies-kuulle -olla "irrottautunut omasta itsestään kohti laajempia kokonaisuuksia".
Venus on skorpionissa ja liitän sen kyllä kuun ohella tunneasioihin, erityisesti tietenkin liittyen rakkaussuhteeseen. Mutta tottahan esim. arvot heijastuvat arkielämän käyttäytymiseen, itse ainakin reagoin usein juuri niihin asioihin jotka ovat omille arvoilleni vastaisia, tai loukkaavat arvomaailmaani.. esim. kaikki mieheys/naiseus jtutu kiinnostavat ja  jos jokin asia on epätasa-arvoinen ja epäoikeudenmukainen niin saattaapi veri kiehahtaa.

Itse katsoisin aina kokonaisuutta aurinko, kuu, nousu, venus ja mars (ehkä merkuriuskin)-oli asia mikä tahansa. Muilla planeetoilla ei niin merkittävää vaikutusta.
« Viimeksi muokattu: 22.01.2007 12:55:59 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: