Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vogelin lääkintä  (Luettu 9429 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« : 17.02.2007 12:55:39 »

Kaikille tuttu nimi tuo A.Vogel (1902-1996)

Tottakai hänestä löytyy kaikki tiedot wikipediassa ja muuallakin, kirjoissa mm.

Mutta omakohtaisia kokemuksia hänen lääkinnästään ja muuta tietoa hänestä olisi tässä kiva vaihtaa.

En tiennyt muuten, että hän Amerikan intiaaneja myöten tutki yrttejä ja oli hyvä ystävä mm. Toivo Rautavaaran kanssa ja oli kirjeenvaihdossa Kekkosen kanssa. Bioforce AG on hänen perustamaansa ja nyt paljon kuulutettu lääke Echinaforce.

Hänen lääkinnässään oli tärkeätä se, että kasvista ei saanut erottaa lääkittävää osaa (kuten usein lääketeollisiuudessa varmaankin tehdään), vaan se kasvi kokonaisuudessaan tuo esiin sen lääkinnällisen puolen.

Itse syön juuri hänen maksanpuhdistuskuuria Boldosynara. Onko tuttu?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 20.02.2007 08:37:05 »

Minä syön Vogelin nokkos-kalkki-tabletteja, pyrin syömään purkillisen keväisin ja ehkä myös syksyisin.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #2 : 20.02.2007 09:39:28 »

Käytän Vogelin Herbamare yrttisuolaa (hienoa merisuolaa + luomuyrttejä)  Cheesy maustamiseen - en käytä arominvahventeita laisinkaan buck2

Muutamia Vogelin uutteita olen testannut, echinaforcea on aina saatavilla kurkkukipuun.

Boldosynara ei ole tuttu. Riittääkö se sinällään, vai paastoatko myös?
 Smiley
Papayaforcea ostan heti kun löydän  Kiss

tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 20.02.2007 15:48:03 »

Hei! Ei mitään paastoja. Syön pelkästään tapletit.

Tein saman kuurin joskus vuosi sitten. Uskon että se auttoi, olen toki muutenkin yrittänyt syödä maksaa vahvistavia ruokia + proteiinia ja vältän muita, esim. väkevää alkoholia. 10 senttiä on lähtenyt vatsan seutuvilta ja vyötäröltä, vaikka en muuten mitään laihutuskuuria käytä. Eikä ole enää kiristävää 'vannetta'.

helpompi olo...
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
selkälokki
Vieras
« Vastaus #4 : 20.02.2007 20:42:02 »

Herbamare täällä käytössä myös. Äidilläni on tuo Vogelin Luonto paras lääkitsijä- kirja. Sitä olen lueskellut usein ja tekisi mieli itsellenikin ostaa se...Myös Vogelin Molkosania on aina jääkaapissa haavojen varalta, tai jos pahoja finnejä iskee ja täytyy puristella, pyyhin niitä Molkosanilla.
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #5 : 20.02.2007 21:24:12 »

Hei! Ei mitään paastoja. Syön pelkästään tapletit.

Tein saman kuurin joskus vuosi sitten. Uskon että se auttoi, olen toki muutenkin yrittänyt syödä maksaa vahvistavia ruokia + proteiinia ja vältän muita, esim. väkevää alkoholia. 10 senttiä on lähtenyt vatsan seutuvilta ja vyötäröltä, vaikka en muuten mitään laihutuskuuria käytä. Eikä ole enää kiristävää 'vannetta'.

Nii millä tableteilla saa 10 senttiä pois..?  Shocked :Smiley  Cheesy
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 20.02.2007 22:04:45 »

Kuule, uskon, että maksan hyvinvointi on suhteessa vyötärön ympärysmittaan myös.

Mutta kyllä myös varmaan se, että yritän jollakin tapaa pitää kiinni ruokavaliosta, missä on yksi osa hiilihydraattia (vain), yksi osa hyvää rasvaa ja yksi osa proteiinia.

Ei kai vain sinullakin ole tarvis saada jotakin pois.  Huh
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 20.02.2007 22:06:37 »

Herbamare täällä käytössä myös. Äidilläni on tuo Vogelin Luonto paras lääkitsijä- kirja. Sitä olen lueskellut usein ja tekisi mieli itsellenikin ostaa se...Myös Vogelin Molkosania on aina jääkaapissa haavojen varalta, tai jos pahoja finnejä iskee ja täytyy puristella, pyyhin niitä Molkosanilla.

Heiii, onko Molkosankin Vogelin tuotetta? Minäkin pidän sitä jääkaapissani aina.
Myös kurlaan sillä kurkkuani, kun meinaa tulehdus ärsyttää.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #8 : 21.02.2007 08:29:43 »

Vogel ON yksi ihanimpia setiä, joita maa on päällään kantanut - NIIN paljon tietoa hän on jakanut nuista yrteistä ja niiden vaikutuksista  smitten Vogelin tuotteiden laatuun voi myös luottaa satasella  Kiss

Geriaforce, Avena Sativa ja Urticalcin valmisteita olen myös joskus käyttänyt ja aion ostaa Papayaforcen lisäksi tuota Salvisania  Wink
Boldosynaraa ei löytynyt täältä  Huh http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd/shop/prdsearch

Ai niin, Bambu"kahvia" käytin joskus ...  :Smiley
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #9 : 21.02.2007 10:02:40 »

Minulla on tuo Vogelin kirja ollut jo kauan ja joskus ostelin sitä joululahjaksikin kaikille sukulaisille.  buck2 Luonnonmukaisuuden "pakkosyöttöä" lahjan veruukkeella.  Wink
En ole kirjaa nyt vähään aikaan lueskellut, mutta kun lapset olivat ihan pieniä about 6-12vuotta stten, oli tuo kirja todella aktiivisesti käytössä (+Rudolf Steinerit yms)

Edelleen käytän Herbamarea, Molkosania, nokkos-pii-kalkki tabuja yms. Niin ja niitä juomia olen aina silloin tällöin juonut. Tuollaista paasto pakettia en ole kokeillut, mutta siskoni juuri piti sellaisen kuurin ja sanoi, että olo oli koko ajan kylläinen ja hyvä ja kiloja putosi silti pois.
On niitä muitakin juttuja tullut käytettyä ja kokeiltua Vogelilta, mutta nyt en muista kaikkea.

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #10 : 21.02.2007 12:29:38 »

Eikös jälkimmäisessä oli paprikaa ainakin lisäksi?
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #11 : 22.02.2007 21:36:39 »

Kuule, uskon, että maksan hyvinvointi on suhteessa vyötärön ympärysmittaan myös.

Mutta kyllä myös varmaan se, että yritän jollakin tapaa pitää kiinni ruokavaliosta, missä on yksi osa hiilihydraattia (vain), yksi osa hyvää rasvaa ja yksi osa proteiinia.

Ei kai vain sinullakin ole tarvis saada jotakin pois.  Huh

Mä oon kiloklubittanu joulusta lähtien, joten ruokavalion pitäisi olla ok, mutta aina on apukeinot tervetulleita, kyllä tuosta se 10 senttiä ainakin vielä joutais pois  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: