Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pari unta, teemoina linnut ja työteko  (Luettu 3266 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 26.02.2007 21:01:09 »

Viime viikolla näin unta, jossa katselin ohikiitäviä palokärkiä. Unen linnut olivat oikeita palokärkiä isompia, ja ne kiitivät taivaalla selälleen, siipiään levittämättä. Ne olivat kuin suihkukoneita, niitä oli 3. Yhtäkkiä yksi niistä erkani, teki sellaisen silmukan ja kiisi päistikkaa meidän olohuoneen ikkunaan. Lasi säilyi ehjänä, mutta linnulle kävi huonosti.

Toinen uni, olin jossain tapaamisessa, paikalla oli alani isojen firmojen väkeä. Tunnelma oli oikein hyvä, kaikilla oli hauskaa. Kaikki halusivat tavata minut, olin siellä ikäänkuin keskipisteenä. Juttelin ihmisten kanssa yksitellen. Olin hieman hämmentynytkin tästä huomiosta jota yhtäkkisesti sain.

 smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 27.02.2007 14:25:14 »

Linnuista tuli mieleeni tällainen "virran mukana kiitäminen". Päistikkaa vain menossa samaan suuntaan kuin muutkin, räpyttelemättä siipiään, kunnes ohhoh! Sattuu pahasti - oravanpyörä ja muiden tekemä virta suistaa tikan radaltaan ja se lentää lasiin loukaten itsensä. Tulee mieleeni, että kun ihminen tarpeeksi kauan menee oravanpyörässä, yhteiskunna/perheen/työn/ym. ulkopuolisen asettaman virran mukana vastoin tahtoaan, hän ennemmin tai myöhemmin törmää tällaiseen henkiseen, näkymättömään lasiin satuttaen itsensä. Vauhtia on osattava hiljentaa ajoissa.
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #2 : 27.02.2007 15:21:30 »

Linnuista tuli mieleeni tällainen "virran mukana kiitäminen". Päistikkaa vain menossa samaan suuntaan kuin muutkin, räpyttelemättä siipiään, kunnes ohhoh! Sattuu pahasti - oravanpyörä ja muiden tekemä virta suistaa tikan radaltaan ja se lentää lasiin loukaten itsensä. Tulee mieleeni, että kun ihminen tarpeeksi kauan menee oravanpyörässä, yhteiskunna/perheen/työn/ym. ulkopuolisen asettaman virran mukana vastoin tahtoaan, hän ennemmin tai myöhemmin törmää tällaiseen henkiseen, näkymättömään lasiin satuttaen itsensä. Vauhtia on osattava hiljentaa ajoissa.


Hmm...kun tilanteeni on täysin päinvastainen. En ole koskaan joutunut oravanpyörään kun en sinne ole halunnut ja olen tietoisesti taistellut sitä vastaan. Olen pystynyt tekemään alani töitä muuten, ja juuri sen verran kuin haluan. Olen tehnyt kaiken elämässäni valtavirran vastaisesti, ja olen ollut erittäin tyytyväinen ratkaisuihini Smiley. Tälläkin hetkellä on oikein seesteinen ja rauhallinen kausi menossa.
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: