Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auttakaa minua!  (Luettu 5361 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
slslsl
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« : 07.03.2007 23:24:36 »

Hei. Jos täällä on joitain selvänäkökykyä omaavia ihmisiä, tarvitsisin todella sellaisen apua. Maksamaan en kovin hyvin pysty, mutta jos se on pakko niin kai sekin käy. Mielelläni sitä en tee. Jos tekisin, olisin jo ottanut johonkuhun yhteyttä. Ongelmana vain on se, että olen äärimmäisen skeptinen ja uskon, että suurin osa selvänäkijöistä on enemmän tai vähemmän huijareita tai muuten kyvyttömiä. Minua ei siis huvita maksaa satoja euroja, jotta löytäisin "sen oikean".

Ehkä tuohon viimeiseen virkkeeseen vedoten voisin tietysti pyytää myös sellaisten näkijöiden yhteystietoja, jotka todistetusti oikeasti _näkevät_. Siis jos täällä kukaan ei sellainen näkijä oikeasti ole. Siitä voisi jo ehkä maksaakin.

Kiitän.
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #1 : 08.03.2007 12:38:00 »

Täällä on monia, jotka osaavat nostaa kortin ja mielellään auttaisivat ja ihan ilmaiseksi ja tällä palstalla. Täällä ei pahemmin ahneita ihmisiä liiku Smiley
Esitätkö kysymyksesi tässä vai odotatko YV-yhteydenottoja?
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #2 : 08.03.2007 23:49:34 »

Näkijöillä käymisestä on löytynyt harvoin apua. Pikemminkin kuulet sekalaisia tulevaisuusvisioita (joista osa tapahtuu pitkän ajan päästä, osa ei koskaan) tai puhdasta puutaheinää.

Ja jos näkijä näkisi jotakin ikävää, hän ei sitä välttämättä kertoisi...

Ei ainakaan kannata maksaa. Tai sitten panet näkijälle tulosvastuun. Esim. jos hän osaa kertoa mummuvainaan korukätkön paikan, annat hänelle isomman summan. Jos kätköä ei löydy, palkkiota ei tipu.
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #3 : 09.03.2007 11:25:00 »

Minusta tuo on jo liian julmaa. Joillekin selvänäkö on ammatti, jolla he saavat elantonsa! tietenkin on niitä, jotka rahastavat vain rahastamisen takia, mutta on olemassa myös oikeasti auttavia ihmisiä.
Itse en ole vielä soittanut maksavalle ennustajalle, mutta varmasti joskus soitan (kunhan saan töitä ja säännöllistä palkkaa. Tämä opiskelijatuki *huokaus*)

Turhasta ei tietenkään kannata maksaa, joten kuulostele suosituksia ympäristöstä Smiley Ja tällä foorumilla on oikeasti osaavia mm. kortista katsojia. Rohkiasti kysymään niin apua kyllä tulee.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #4 : 09.03.2007 13:57:10 »

Cheva, mielestäni ei ole julmaa, että ihmisen on hoidettava työnsä kunnolla, jos siitä ottaa rahan. Pitäähän putkimiehen tai bussikuskikin selvittää tehtävänsä asiallisesti. Jos bussikuski eksyisi koko ajan reitiltä, kauanko palkka juoksee? Putkimies saa tilinsä kun urakka on valmis - samaa voi kyllä soveltaa näkijäänkin.

Ylipäätään olen epäilevällä kanalla, onko näkemisestä hyvä ottaa rahaa. Jos puuhaan liittyy esim. parantamista, 'terapeuttista kuuntelua' tms., ehkä sitten...
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #5 : 09.03.2007 14:08:26 »

kunnon selvännäkijät ovat myös terapeutteja. Kannustavia ja myötätuntoisia.

Ja eivät kaikki "huijarit" tajua itse olevansa huijareita. He hyvää hyvyyttään ennustavat vailla lahjaa, tai että heillä on lahja, joka vain sillä hetkellä on "epäkunnossa". Skeptikko saa olla, mutten usko, että monesta oikeasta näkijästä tuntuu hyvältä kun heitä jatkuvasti epäillään.

Ja mitä huijareihin tulee.. he ovat valinneet sen tavan tienata rahaa. Sallittakoon sekin. Epärehellisyys kostautuu aikanaan.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 09.03.2007 16:34:53 »

Cheva, mielestäni ei ole julmaa, että ihmisen on hoidettava työnsä kunnolla, jos siitä ottaa rahan. Pitäähän putkimiehen tai bussikuskikin selvittää tehtävänsä asiallisesti. Jos bussikuski eksyisi koko ajan reitiltä, kauanko palkka juoksee? Putkimies saa tilinsä kun urakka on valmis - samaa voi kyllä soveltaa näkijäänkin.

Ylipäätään olen epäilevällä kanalla, onko näkemisestä hyvä ottaa rahaa. Jos puuhaan liittyy esim. parantamista, 'terapeuttista kuuntelua' tms., ehkä sitten...

hmmm...määrittele mitä tarkoitat tällä terapeuttisella kuuntelulla? voihan se olla jo jollekkin hyvinkin terapeuttista kuuntelua että vaikka nyt sinä viitsit kuunnella hyvän ystäväsi huolia.

 joku taas voi kokea halpommaksi soittaa tai käydä jonkun itselle tuntemattoman luona...terapeuttista voi olla vain tietää että joku kuuntelee sen enenpiä ketään arvostelematta.

 sitten tämä parantaminen...tarkoitat varmaan jotain hyvinkin konreettista parantamista tässä yhteydessä mutta voihan joku saada paljonkin parantavaa voimaa siitä että omalla tavallaan on se sitten mikä hyvänsä selkeyttää ihmisen tilannetta.

sittenhän taas esimerkiksi kannattaa muistaa että selvännäkijät ja esim.tarot-tulkitsijat ovat kaksi täysin eri asiaa.yleensä kun esim. tarotteja tulkitaan se antaa harvoin juuri vastausta että omassa elämässäsi käy juuri tällä tavalla...sillä on useammin helpompi vaan hakea mielestäni vastauksia jotka jopa saattavat löytyä ihmisen sydämestä jo valmiina mutta hänen täytyy vaan löytää vastaus jotain kautta.selvännäkijät ovat enenmänkin niitä jotka sitten mielestäni näkevät tapahtumia asioita joita oikeasti et voi välttämättä omassa elämässäsi mitenkään väistää.

tuosta olen myös tuon chevan kanssa täysin samaa mieltä että jollet tee työtä rehelliseltä pohjalta niin se kostautuu tekijälle ennenmin tai myöhemmin monikertaisesti.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: