Tunne-elämä;
Koska
on eläinradan kuningas, hänellä on suuri tarve saada tunnustusta tai tuntea itsensä jollain tavalla tärkeäksi muiden silmissä. Hän onkin yleensä paljon esillä, ja hänestä suorastaan huokuu arvovaltaa, joka herättää useimmissa ihmisissä kunnioitusta. Hän tervitsee ennen kaikkea jatkuvaa itsetuntonsa pönkittämistä, joten on tärkeää, että hän saa läheisltään paljon ihailua ja ylistystä. (joten hönkäppä vaan toim.huom.
) Toisten häntä kohtaan osoittama kunnioitus sekä saavutustensa ylistäminen ja kiittäminen ovat hänelle yhtä tärkeitä kuin ilma jota hengittää.
Hän on avoin ja osoittaa rakkautta helposti muille ja häntä pidetäänkin yleensä lämpimänä ja rakastettavana ihmisenä. Hän on ulospäin suuntautunut ja viihtyy paljon paremmin parrasvalojen loisteessa kuin varjossa. Hän hakeutuukin usein sellaiseen seuraan, jossa voi olla huomion keskipisteenä. Hänelle on tärkeää, että ihmiset pitävät hänestä ja että häntä rakastetaan.
Ylistyksen ja ihailun nälässään hänen kuitenkin oltava varovainen, ettei lankea tyhjän imartelun pauloihin tai mielistelevien hännystelijöiden kohteliaisuuksiin.
Hän on rakkaus elämässäkin antelias ja lämmin: osoittaa tunteensa spontaanisti.
Hän voi olla hyvinkin tulinen ja intohimoinen ja nauttii aistillisesta rakkaudesta täysin rinnoin. Hän odottaa kuitenkin kumppaninsa vastaavan yhtä innokkaasti ja ylenpalttisesti, ja jos näin ei käy tai kumppani jostain syystä pidättäytyy osoittamasta rakkauttaan häntä kohtaan, tukahduttaa hän tunteensa välittömästi ja katkaisee suhteen tähän ihmiseen.
Hän haluaa ottaa yleensä johdon ihmissuhteissakin. Ihannekumppani olisikin henkilö, joka antaa hänen paistatella parrasvaloissa ja tyytyy itse nauttimaan hänen säteilevästä loistostaan. Kaiken kaikkiaan hän on onnellinen ja iloinen ihminen, ja suurinta nautintoa saa tehdessään myös läheisensä onnelliseksi.
(kuulostaa kyllä ihan
:lta, jonka kanssa olin viisi vuotta
)
Kuu-leijona kumppanina kuu-kauris:
Ei mikään helppo yhdistelmä. Kuu-kauris ei siekaile loukata kuu-leijonan ylpeyttä ja kuu-jellonan anteliaisuus ja tuhlaavaisuus taas on täydellisessä ristiriidassa kuu-kauriin säästäväisen luonteen kanssa.
Tämä teksi oli lainattu Lori Reidin kirjasta Kuun taikaa.
Tietty vaikuttaa sitten nuo muutkin.... kuten tiiät...
Vaikuttanee tuo
melkoisen paljon.. ja moni muu mistä minä en osaa sanoa yhtään mitään astrologisesti...