Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Varma, turhauttava / epävarma, elämää tasoittava ratkaisu työelämässä ?  (Luettu 2525 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« : 28.04.2007 06:15:08 »

Hei !

Tuttua monelle: pohdiskelu kyllästymiseen ja turhautumiseen työpaikkalla, toisaalta turvallinen tulotaso pitää kiinni.
Vaihtoehtona elämän rauhoittuminen, ehkä mahdollisuus pitkällä aikavälillä motivoivampaan, innostavampaan työpaikkaan, mutta taloudellisesti epävakaa tulevaisuus.

Jotenkin sitä haluaa uskoa, että kaikella on tarkoituksensa ja riippumatta siitä minkä ratkaisun tekee, se toimii kuitenkin.
Mutta.......mielipiteitä, esimerkkitaroinoita ?

Smiley Smiley   
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 28.04.2007 20:33:50 »

Jokaisen pitäisi itse tunnustella ja sen jälkeen tehdä ratkaisu. Minun esimerkkitarinani ei ole mikään onnellinen, tai ainakin nyt 6 vuotta sen jälkeen kun tein päätöksen on liian aikaista sanoa. Plussiakin on, ihan hirveesti, en minä sitä sano. Mutta paljon on myös ikäviä kokemuksia, sellaisia johin en olisi joutunut jos. Jossittelu ei auta. Minä tosiaan tein sellaisen ratkaisun että jätän taakse työn  ja parisuhteen joissa en saanut arvostusta. En saanut i h a n heti uutta työtä. Ensin opiskelin tutkinnon valmiiks sitten työttömänä ja sitten vielä lyhyt pätkä edellistä vielä huonompi duuni. Usean vuoden ajan hain jatkuvasti työtä ja sitten tärppäsi. Mulla ei ollut suhteita, tiesin vaan mitä haluan tehdä. Olin päättäväinen knuppel2 ja sain ihan huippupaikan (siis sellaisen joka on ennenkaikkea sitä mitä MINÄ itse halusin).

Uutta miestä ei siis edelleenkään ole löytynyt   Embarrassed

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: