Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Entinen elämäni?  (Luettu 7189 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mammamma
Vieras
« : 27.03.2007 20:38:14 »

Ei jaksa muistaa, kuka teistä pystyi katsomaan menneitä elämiä, mutta jos joku voi, niin kertoisitteko, missä olen viettänyt elämäni 1900-1915? Voipi olla, että on päällekäisyyttäkin...  :Smiley
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 28.03.2007 07:35:38 »

Miksi haluat tietää juuri noista vuosista? Onko se vahva oma tunne, joka sanoo, että olet juuri silloin maan päällä vaeltanut? Vai onko joku muu sanonut niin?

Voin vilkaista asiaa vähän myöhemmin tänään.
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
mammamma
Vieras
« Vastaus #2 : 28.03.2007 10:47:53 »

Eräs aiemmin näkemäni uni tuli vahvasti mieleeni, ja se sai myös merkityksen. Nimittäin näin unta, että ajelin moottoripyörällä, jota piti polkea kuin polkupyörää ja kirosin kun se sammuili koko ajan. Eilen sitten katselin JIM:iltä HD -dokkaria, ja avot, sehän oli ensimmäinen Harley Davidson, jolla olen unissani ajellut! Muutenkin olen kumman viehättynyt moottoripyöristä, vaikkei ympäristö ole siihen aihetta antanut enkä ole yhtään pyörää koskaan omistanut. Niin, ja en ollut tuota ensimmäistä Harrikkaa (joka valmistettiin 1900-kuvun alussa) koskaan ennen nähnyt  Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 28.03.2007 13:27:29 »

Ihan selkä muisto menneestä elämästä tuollainen! Wink Ihana muisto vieläpä!

Ystäväni näki unta, jossa hän pakeni jonkinlaisia pelivelkojen kerääjiä 1600-luvun Euroopan maassa. Hän hyppäsi seinässä olevaan pieneen hissiin ja ajoi sillä alas. Myöhemmin hän sai kuulla, että tuollaisia hissejä käytettiin yleisesti 1600-luvulla pyykkien roudaamiseen kerroksesta toiseen Wink (tosin, hän kyllä muistikin tuon mieselämänsä jo entuudestaan, tuo vain antoi lisävahvistusta asiaan).

Itse näin kerran unta, jonka yhdessä vaiheessa lapsiminä, minusta itsestäni eronneena, sanoi minulle "Olin Brynen kreivitär 1700-luvulla" (lapsiminäni luetteli kasan muitakin elämiä). En ollut koskaan kuullutkaa sanaa Bryne. Yllätykseni oli suuri, kun Googlen kautta selvisi, että Bryne on vanha saksalainen sukunimi, käytössä erityisesti 1700-luvulla. Sen lisäksi Pohjois-Norjasta löytyi Bryne-niminen kaupunki. Smiley
Sukunimeni tuossa elämässä oli siis Bryne, mentyäni naimisiin samannimisen Kreivin kanssa. Käsittääkseni kartanoita ja maatiloja kutsuttiin isännän sukunimen mukaan, ei niinkään paikan sijainnin mukaan.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 28.03.2007 13:41:55 »

itsellä ollut jonkinlainen viehtymys aina kaikeen maagiseen juttuun ja jotenkin olen aina tiennyt tälläiset jutut niin omikseni...jotenkin olisi hyvinkin mielenkiintoista tietää löytyisikö tuolta menneestä itselläni mitään joka voisi asiaa minulle selventää...no mutta silläpä tässä mielenkiinnolla erästä menneisyyden tulkintaa odottelen...

harmi kun ei itse ole koskaan nähnyt noin mielenkiintoisia unia kuin te...
tallennettu

limoviikuna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 28.03.2007 17:18:28 »

Minä en ole unissa tainnut koskaan nähdä missä aiemmin olen päiviäni kuluttanut, mutta äitini kävi joskus kauan aikaa sit jonkun meedion/hypnotisoijan luona. Hän oli sanonut, että olen elänyt Egyptissä Niilin varrella...muuta en muista siitä enää...pitäisi varsin äidiltä udella  Smiley
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 28.03.2007 18:15:28 »

Minä en ole unissa tainnut koskaan nähdä missä aiemmin olen päiviäni kuluttanut, mutta äitini kävi joskus kauan aikaa sit jonkun meedion/hypnotisoijan luona. Hän oli sanonut, että olen elänyt Egyptissä Niilin varrella...muuta en muista siitä enää...pitäisi varsin äidiltä udella  Smiley

saanko kysyä että tunnetko jotain tavallaan ihmeellistä vetoa tuota egyptiä kohtaan???

itse aina tuntenut egyptin tiettyä historian kohtaa puoleensavetävänä mutta tiedä sitten johtuuko se entisistä elämistä vai jostain muusta...
tallennettu

Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #7 : 28.03.2007 18:54:37 »

Itse olen aina viehtynyt egyptistä myös. Tunnen faarao-kulttuurin läheiseksi ja RAKASTAN kissoja.
Myös kreikkalaiset jumalat ovat minulle olleet lapsesta asti jotenkin itsestään selviä, olen varmaan elänyt silloin. Smiley

Kaksi elämääni tiedän: toinen etelä-ranskassa 1600-luvulla, ja toinen Baijerin Saksassa 1800-luvulla (jossa olin lääkärin rouvana, sivistynyt seurapiiri neiti vailla tekemistä) ei ihme, että yhä odotan palvelua Cheesy

Mutta olisi kiva tietää lisää, että jos tunnette osaavia "menneet elämät"-selvänäkijöitä niin kertokaa täällä Smiley

Itse tiedän Ulla Saavalaisen Rovaniemeltä. Suosittelen!
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Julietta
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 28.03.2007 21:44:40 »

Kadehdin näitä selkeiden unien näkijöitä.

Heilurimenetelmällä saa hyvin tietoa menneistä elämistä. Lilli kirjoitti taannoin käyttöohjeet, joku moderaattoreista voisi kaivaa + copypeistata sen.

On kaivoon kannettua vettä katsotuttaa ed. elämiä selvänäkijällä. Jotta tiedosta olisi hyötyä, sillä tulee olla kosketuspintaa. Regressioterapia toimii paremmin, mutta se on kai aika työlästä ja kallista.

Ja sitten näkijöissä on satutätejä...

Joku väitti, ettei kaikkia ed. elämiä ole tarkoitettukaan muistettaviksi. Jos tuntuu siltä, että pitää muistaa, silläkin on jokin tarkoitus.

Kannattaa miettiä omia mieltymyksiään ja selittämättömiä pelkojaan, aika usein vahva intuitio on oikeassa (eipä sekään ihan aina, olisi helppoa, jos maailma olisi niin mustavalkoinen).

Joka elämänvaiheessa jotkut ed. elämät puhuttelevat toisia enemmän, ja silloin juuri niitä tulee tutkia. Meillä kaikilla on useita elämiä takana, joten kaikki muistot eivät tule samasta lähteestä, ja ovat siksi ristiriitaisia.

tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 29.03.2007 14:27:47 »

Tulitirppa!

Noilla astelukemilla, jotka ovat näkyvissä allekirjoituksessasi ei löydy yhtään elämää 1830-luvun jälkeen.. Kuitenkin vastaus voi löytyä jostain muualta kartastasi, joten voit laittaa yv:llä tarkat tietosi, jos haluat.

tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
mammamma
Vieras
« Vastaus #10 : 29.03.2007 15:05:35 »

Tulitirppa!

Noilla astelukemilla, jotka ovat näkyvissä allekirjoituksessasi ei löydy yhtään elämää 1830-luvun jälkeen.. Kuitenkin vastaus voi löytyä jostain muualta kartastasi, joten voit laittaa yv:llä tarkat tietosi, jos haluat.

Minäpäs laitan tulemaan Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: