Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten Lilithiä tulkitaan miehen kartalla?  (Luettu 4287 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Brida
Kanta-astroilija

" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "

Profiili
« : 27.04.2007 20:47:03 »

Eli kysymys tulikin jo tossa otsikossa, eli millainen vaikutus? tai mikä on vastaavanlainen merkki miehen kartalla? ja miten oma Lilith yhdistetään miehen karttaan kun mietitään yhteen sopivuutta... Mulla esim. Lilith härässä ja 8. huoneessa ja miehen kuu on härässä joten voisiko tämä olla hyvä asia yhteensopivuuden kannalta?
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 27.04.2007 21:09:53 »

Jos miehen Kuu ja sinun Lilithisi ovat yhtymässä, niin kipinät lentelevät kyllä, mutta harmonista suhdetta en uskaltaisi luvata ainakaan oman kokemuksen perusteella. Karmisia aiheita voi tulla esille, mikä ei ole aina niin kovin hauskaa.

Tällä hetkellä yritän kehitellä juttua miehen kanssa, jonka Lilith on yhtymässä Aurinkooni. Hän näkee minut lutkahtavana lihansyöjäpetona  crazy2 , ja pyrkii ärsyttämään minua aika ajoin raivon partaalle. Etäisyyttä on otettu useampaan kertaan, mutta kun karmisesta suhteesta on kyse, niin se ei ole loppu, ennenkuin jonkinlainen tasapaino on saavutettu.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Brida
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 27.04.2007 21:19:22 »

Grin vai sellainen peto....

Katsoin, että myös miehen lilith on härässä... Mulla härkä on merkuriuksessa ja siis myös se lilith.

Vertexistä sen verran, mitä näihin karma-asioihin tulee? että mulla se on kaksosissa joten heillä on mulle jotain opetettavaa? Mites kun miehen vertex on vaa´assa ja mulla on nousu vaaka, onko tässäkin siis jotain kipinän aihetta?

Ja kiitos Lilli kun kommentoit!!!  Smiley Jos viitsit ja kerkiit jonkun kommentin antamaan myös tuonne ihmissuhdeastrologian puolelle, siellä käsittelen tämän miehen ja minun yhteen sopivuutta myös...
tallennettu

May your day be uplifted

May your day be uplifted
from start to end
untroubled and serene.

May your day be
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 28.04.2007 10:35:04 »

Jos miehen Vertex ja sinun nousumerkkisi ovat yhtymässä, niin kyllähän siinä kipinän aihetta on. Itse olen kokenut nuo Vertex-kontaktit kuitenkin huomattavasti miellyttävimmiksi kuin Lilith-kontaktit.

Olemme pienellä porukalla tutkineet karma-astrologiaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka itse asiassa muistavat menneitä elämiään. Jos karttavertailussa tulee tarkkoja (orbi pari astetta) Vertex- Lilith tai kuunsolmu-kontakteja, on hyvinkin mahdollista, että ette ensimmäistä kertaa ole tekemisissä toistenne kanssa. Se, miten miellyttäväksi yhteiselo muodostuu, riippuu tietysti muistakin kartan tekijöistä, ei vain noista yllämainituista.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Brida
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 28.04.2007 19:38:30 »

Niin, mulla tosiaan vertex kaksosissa joka taasen on miehen nousumerkki... Kiss Huh, mitäköhän tästä seuraa...

tallennettu

May your day be uplifted

May your day be uplifted
from start to end
untroubled and serene.

May your day be
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 01.05.2007 10:52:05 »

Kiinnostava aihe..minua on aina tuo Lilith (ihan jo myytistä lähtien)jotenkin kiehtonut..mutta astro-aloittelijana en ole vielä päässyt siihen asti syventymään.

Tutkailin minun ja miekkoseni synastria-karttaa, ja meillä näkyis olevan aika rypäs tuossa Lilithin kohdalla.

Herättääkö tämä jotain ajatuksia:

Minun kuunsolmu neityessä ysissä on yhtymässä hänen Lilithiin neitsyessä 12 huoneessa. Ja minun Lilith leijonassa kasi huoneessa on yhtymässä hänen Marsiin leijonassa 12 huoneessa. Tuo kuulostaa ainakin näin jo asiasta osaamattomankin korviin..öhh...räjähdysalttiilta. Mitä tässä tietty on ollut havaittavissakin aika-ajoin.
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Sivuja: [1]