Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris ja rakkaus  (Luettu 11033 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #15 : 05.04.2007 06:58:42 »

Ok, no minulla on nyt sitten koettu molemmat, että eivät sytytä. Vesi velloi tunteissaan, maa ei päässyt lentoon, itse tunnen vapautta ja hengenheimolaisuutta juuri ilmaan ja tuleen.. se oli hyvä oppia.

Maa olisi ollut ok, jos olisi halunnut kasvaa, mutta kun ei. Onnea kauriille kuitenkin.  Wink Henk. koht olen erittäin suunnitelmallinen, ei epämääräinen, k.o kauris hyppi hetken mielijohteista sinne tänne.

Mutta kuten sanottu, minulla on oikein mukava naiskaurisystävä, tosin aika viileä ja laskelmoiva avioliitossaan.. hän tosin vilpittömästi on koettanut tutkia henkisiäkin asioita, minkään jutun vielä kolahtamatta.
« Viimeksi muokattu: 05.04.2007 07:09:47 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sipelius
Vieras
« Vastaus #16 : 09.04.2007 16:53:11 »

mutta mitähän se tarkoittaa kun ensimmäistä avioliittoani kesti kaurismiehen kanssa 14v.(syntynyt 11.1)ja äitini on syntynyt samana päivänä ja nyt taas tapasin 11.1.syntyneen miehen!osaisiko joku selittää...olen kyllä neitsyt itse että siinäkö se mutta että aina sama päivämäärä..?
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 09.04.2007 17:02:14 »

Sipelius, voi kun tuohon osaisi vastata. Minun elämässäni on taas ollut paljon samoina päivinä syntyneitä. Kaksi parasta ystävääni ovat syntyneet samana päivänä ja samana vuonna, eräs rakkain ja minulle erityisen läheinen sukulaiseni  on syntynyt samana päivänä kuin ensimmäinen ja erityisin poikaystäväni, äitini on syntynyt samana päivänä kuin lapsuuden aikainen paras ystäväni...etc. Esimerkkejä riittää. Smiley Syytä en tiedä.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
sirahvi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 12.04.2007 22:38:01 »

No mitens sen sirahvin ja muidenkin kauriiden rakkausasiat? Omat rakkausasiani ovat tällä hetkellä kuin kuivaakin kuivempi Sahara. Grin

Jep, Saharassa tämäkin kauris, eikä keidasta ole näkyvissä.  Grin Saisi jotain sutinaa olla  Wink  Tasaista ja rauhallista on muutenkin ollut. Niinhän se kuukausi horoskooppi vähän enteilikin...
tallennettu

kauris, nousu leijona.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: