slslsl
Kohtuuastroilija
|
|
« : 08.03.2007 19:29:23 » |
|
Näen toistuvasti, silloin tällöin, unta siitä, että olen lähdössä matkalle ja jokin menee pieleen. Uni on toistunut nyt puolen vuoden aikana muutaman kerran, en ole varma muistanko kaikkia.
Yhdessä unessa ainakin olin lentokoneella matkustamassa, mutta matka ei onnistunut muistaakseni koska nimenomainen lentokone oli joutunut turmaan juuri. Matka taisi kohdistua Venäjälle, en ole varma mutta uskon näin, koska kaikissa unissa olen juuri matkalla Venäjälle.
Toisessa unessa olin jo Venäjän puolella, mutta minulla ei ollut paikallista rahaa. Matka kulki tällä kertaa bussilla, josta oli kuitenkin varastettu renkaat. Halusin mennä vessaan, mutta ainoa vessa oli läheisellä ravintolalla, josta piti ostaa jotain vessaan päästäkseen. Siellä kävi ainoastaan ruplat, joita ei ollut, joten se ei sitten onnistunut.
Viime yönä näin unen, jossa olin (en tiedä millä kulkuvälineellä) menossa juuri Venäjälle, mutta minulla ei ollutkaan ollenkaan käteistä mukanani. Olin ihan rajalla ja kulkuväline (joko bussi tai lentokone, paikka muistutti terminaalia joten se saattoi olla lentokonekin) oli juuri lähdössä. Löysin kyllä parikin automaattia, mutta ne olivat molemmat epäkunnossa. Olin kauhuissani, sillä olin juuri pääsemässä kauan odotetulle matkalle, eikä minulla ollut rahaa maksaa edes itse matkaa.
Mietinkin, että mikä symboliikka tällä matkan epäonnistumisella oikein on?
|