Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: merkurius härät  (Luettu 4418 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
bettina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 07.07.2007 07:59:14 »

Olen tavannut aivan ihanan miehen, jolla kuu ja merkurius härässä, aurinko ja venus oinaassa. Tässä minulla onkin ihmettelemistä, sillä vaikka itselläni mars on härässä en ole koskaan tuntenut ketään, jolla kuu ja merkurius härässä. Jos teistä joku tuntee tällaisen niin kertoisitteko?
Rakastan oinaita (oma venus&merkurius oinaassa), mutta hän ei vaikuta yhtään perusoinaalle. Paljon hitaampi eikä räisky luonteena ollenkaan. Olen moneen kertaan tarkastanut syntymäajan, koska välillä todella epäilen onko hän oinas ollenkaan...
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 07.07.2007 10:19:17 »

Hehee, kuumerkki on maanläheinen. Kuu-Häristä on muuten ketju tuossa alempana, vilkaisepa sitä.

Ex-miehelläni oli peräytyvä Merkurius Härässä ja hänen pääasiallinen kiinnostuksenkohteensa oli raha.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
ti0
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 07.07.2007 11:53:21 »

Merkurius Härillä on jotenkin kaunis tai seksikäs ääni, eikö olekin? Smiley
tallennettu
bettina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 07.07.2007 17:59:16 »

Voi hyvä tavaton! Hän työskentelee rahoitusalalla ja aivan varmasti tärkeimpiä asioita hänelle henkilökohtaisessa elämässä on taloudellisesti riippumattoman elämän ylläpitäminen.Miten se voikin liittyä merkuriukseen!?

Hänellä on myös aivan taivaallisen seksikkään tumma ääni ja hänen tapansa puhua on hurmaava. Siihen minä ihastuinkin ensimmäiseksi!

Itse oinas-merkuriuksena en todellakaan saa ihmisten sympatioita enkä ihastusta osakseni...joka aamu teen päätöksen, että tänään en puhu kenellekkään mitään tarkkaan harkitsematta, mutta ensimmäisessä risteyksessä olen jo unohtanut ja sanat lentelevät kuin sammakot suusta! Olen hänelle tästä puhunutkin, mutta vielä toistaiseksi se vain huvittaa häntä. Hänestä on vain hyvä ettei hänen tarvitse miettiä olenko loukkaantunut tai mikä mieltäni painaa, koska hän luottaa että sanon suoraan. Saa nähdä kauanko hän niin ajattelee, mutta luotan että aurinko-oinaana hän ehkäpä ymmärtäisi minua paremmin kuin muut?!

Tämä härkä-kuu minua pelottaa tätä merkuriusta enemmän vielä. Itselläni kuu skorpioonissa ja kun ajattelen omaa tunne-elämääni niin se lentää kuin raketti Saharasta Alaskaan tilanteen mukaan ja täydellisesti ylireagoiden. Nämä ihanat lehmät/sonnit kesälaitumilla pitkine ripsineen pötköttelemässä...mahtaako kuu-härkä ikinä ymmärtää/antaa anteeksi kuu-skorpioonin mahdottoman luonteen. Vaihtaisin heti kuumerkkini järkevämpään jos näitä merkkejä voisi vaihtaa ja ostaa jostakin!

Sopivatkohan venus-oinas ja venus-oinas yhteen? Onko siitä kokemuksia?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #4 : 07.07.2007 18:26:12 »

Voi hyvä tavaton! Hän työskentelee rahoitusalalla ja aivan varmasti tärkeimpiä asioita hänelle henkilökohtaisessa elämässä on taloudellisesti riippumattoman elämän ylläpitäminen.Miten se voikin liittyä merkuriukseen!?

Hänellä on myös aivan taivaallisen seksikkään tumma ääni ja hänen tapansa puhua on hurmaava. Siihen minä ihastuinkin ensimmäiseksi!

Jup. Tuossa olet jo saanut hyviä vastuksia, joten mitäpä tässä enää kommentoimaan. Olisin vaan lisännyt että Merkurius Härkään todellakin liittyy tuo materiaalisten asioiden arvostaminen eli raha, ja yleensä tällaiset tyypit onnistuvatkin sitä keräämään elämänsä aikana. Joko työskentelemällä semmoisella alalla että sitä piisaa tai -esimerkkinä- naimalla varakas puoliso.

Ja lauluääni (puheääni myös) voi olla kaunis.

Jos molemmilla on sama Venus-merkki niin hyvähän se on. Rakastatte samalla tavalla.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: