Hei,
kävin Leenan luona viime vuoden marraskuussa. Ne "isommat" asiat mitä kyselin ovat vielä auki monella tavalla, mutta suunta näyttää olevan se mitä hän kertoi. :
Ensi vuonna olevat vanhemman pojan häätkin tiesi jo silloin sekä tänä kesänä olleet toisen pojan valmistumisjuhlat, vaikka en kertonut pojan opiskeluista mitään. Mun mielestä kannatti käydä ja sain vastauksia sillä hetkellä vaivaaviin asioihin. Sellaisiakin asioita hän toi esiin,mitä olin ihan vaan itsekseni miettinyt. Ei mua oikeastaan vaivannut se, että hän tuntui tietävän paljon mun asioita, koska sitä vartenhan mä olin mennyt sinne, uteliaisuudesta, kuulemaan mitä on ollut ja mitä olisi tulossa. Joskus mun mielestä on helpompaa puhua vieralle, joka ei ole osallisena mun elämässä, puhua jotkut asiat asioina ilman että tarvitsee samalla miettiä voinks mä sanoa noin ja mitä se ystävä siitä ajattelee. Henkilönä hän oli rauhallinen ja asiallinen, jaksoi katsoa vaikka kuinka monta kertaa, kun aina tuntui tulevan uutta kysyttävää En tiedä olenko jotenkin herkkä tyyppi, mutta tuntemukset vaihteli kuin olisin ollut vuoristoradassa. Ilmeisesti menen uudestaan taas loppuvuodesta käymään, voin suositella. Jos haluat yhteystietoja laita viesti yv:nä.