Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leena Pekkola, Espoo  (Luettu 15059 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enkelikihara
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 08.08.2006 13:34:35 »

Onko kenelle tuttu? Onko ennustukset pitäneet paikkansa?
Mitä maksoi, miten katsoi??
(olipas runollista Cheesy)

vastaukset voi laittaa myös yv:nä

ihania kesäpäiviä kaikille
tallennettu

**

Profiili
« Vastaus #1 : 15.08.2006 15:05:48 »

Hmm..eikös kuoleman ennustaminen/näkeminen tai ennemminkin sen kertominen, ole selvännäkilöillä kiellettyä aluetta? Jotain moraalia sentään.. tickedoff
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #2 : 15.08.2006 15:34:58 »

Ennusti minulle vähän yli vuosi sitten ja tiesi paljon (ehkä liikaakin minusta)  Wink .Olin yllättynyt, koska se oli ensimmäinen kerta kun ennustajalta kysyin ja luultavasti myös viimeinen koska se ei jotenkin vain ole minun juttu enkä todellakaan pidä siitä että joku tietää sisimmästäni liikaa  2funny .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
hansu_n
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 15.08.2006 20:32:46 »

Mistäs tämän Leena Pekkolan yhteystiedot saa?
tallennettu
Xiaoyu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 20.08.2006 10:10:58 »

Kertokaa lisää kokemuksia hänestä, yhteystiedotkin olisi mukava saada Smiley
tallennettu
zarazed
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 06.09.2006 22:25:00 »

Hei,  Smiley

kävin Leenan luona viime vuoden marraskuussa. Ne "isommat" asiat mitä kyselin ovat vielä auki monella tavalla, mutta suunta näyttää olevan se mitä hän kertoi. :Smiley Ensi vuonna olevat vanhemman pojan häätkin tiesi jo silloin sekä tänä kesänä olleet toisen pojan valmistumisjuhlat, vaikka en kertonut pojan opiskeluista mitään. Mun mielestä kannatti käydä ja sain vastauksia sillä hetkellä vaivaaviin asioihin. Sellaisiakin asioita hän toi esiin,mitä olin ihan vaan itsekseni miettinyt. Ei mua oikeastaan vaivannut se, että hän tuntui tietävän paljon mun asioita, koska sitä vartenhan mä olin mennyt sinne, uteliaisuudesta, kuulemaan mitä on ollut ja mitä olisi tulossa. Joskus mun mielestä on helpompaa puhua vieralle, joka ei ole osallisena mun elämässä, puhua jotkut asiat asioina ilman että tarvitsee samalla miettiä  voinks mä sanoa noin ja mitä se ystävä siitä ajattelee. Henkilönä hän oli rauhallinen ja asiallinen, jaksoi katsoa vaikka kuinka monta kertaa, kun aina tuntui tulevan uutta kysyttävää En tiedä olenko jotenkin herkkä tyyppi, mutta tuntemukset vaihteli kuin olisin ollut vuoristoradassa. Ilmeisesti menen uudestaan taas loppuvuodesta käymään, voin suositella. Jos haluat yhteystietoja laita viesti yv:nä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #6 : 30.04.2007 07:09:47 »

Meinasin mennä tämän luokse, mutta eka kontakti oli jotenkin epämiellyttävä. Hän ei tykkää siitä kun nimi kulkee näillä palstoilla enkä olisi saanut kysyä miten katsoo. Korteista katsoo. Taitaa olla että perun menon ja palaan asiaan syksyllä. Olen kuitenkin muutaman muun kanssa puhunut tänä vuonna, ovat siis näkijäitä, ehkä heidän juttunsa riittävät.

Jotenkin tuntui etten haluakaan tavata häntä.  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: