Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Purkukanavia  (Luettu 34704 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #45 : 16.05.2007 21:42:55 »

niin no jatkanpa vielä tuota itse uskon myös tähän rakkauden valon teoriaan että teitpä toisille tai itsellesi hyvää tai pahaa niin se palautuu itsellesi monin kerroin takaisin.

mielestäni tässä tapauksessa kohde viime kädessä olet aina sinä itse. kaikki loppujen lopuksi kohdistuu itseesi niin hyvä kuin pahakin.

jos jota kuta kohtaan tahdot negatiivista energiaa lähettää. saa tällöin mielestäni myös varautua siihen että ennenmin tai myöhemmin saat juuri tätä samaa energiaa itseesi takaisin.

siis etkös itse tavallaan sisällä eniten sitä energiaa jota itse lähetät? rakkaus ja hyvyys lisää näitä viha taas vihaa.

tärkeintä olisi kuitenkin muistaa pitää molemmat tasapainossa keskenään sillä uskon että molempia energioita tarvitaan ja viha itsessäänkin voi olla joskus itselle hyvinkin puhdistavaa.

Samaa mieltä. Tätäpä juuri tarkoitinkin.  coolsmiley smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #46 : 05.06.2007 21:26:10 »

En tiedä miten on mahdollista, että vanhempi sukupolvi on uusia ajatuksia kohtaan niin jämähtänyt, vaikka eivät TIEDÄ miten jokin asia on, niin aina sama jäkätys.

En enää oikein tiedä MISTÄ asiasta voi puhua vanhemmalle polvelle - näkyy olevan vain tuo työ, mutta kaikesta näkyvät saavan harmaita hiuksia.

Kai ne muutenkin harmaantuvat.

Siis minullahan on ollut sama asia sekä henkisyyden että omien työasioiden kanssa, että jatkuvasti puututaan - miten voin jaksaa reagoida enää?Huh saati huolestua, kun haluan ennen kaikkea pitää oman mielentilan korkealla! En minä tuputa kellekään mitään, mutta jos joku haluaa vaikka puhua astrologiasta, kuten pari naista matkalla, niin kerron miten se mielestäni on selvittänyt asioita, luonteita, tapahtumasarjoja: AP kartoista nyt en vielä sanonut.  :Smiley

Mutta jos keskustelu menee aina samaa rataa, niin ihminenhän haluaa lähinnä raivata ongelmat ja rasittavat ihmiset tieltään. Jos nämä sattuvat olemaan vanhempia, se on niin sitten..  jupiter mars

Minulla oli todella hauskaa ulkomailla, mutta selitä täällä nyt sitten.

Onko tarkoitus se, että vanhempiensa suunnalta katkeaa kokonaan tunneside, vai miten jaksaa rakastaa ja paapoa tyyppejä, jotka puuttuvat kaikkeen ja vielä väärin?  Huh

JOKIN ei ihmisissä muutu, esim se että olen avoin uusille asioille, rakastan matkailua ja eri kulttuureja ja yllätyskohtaamisia, rajattomuutta, ja toisaalta suhteeni on yleensä vakavia. Jostain kumman syystä se on näin. Minulla on serkku joka ei suutu juuri mistään, mutta ei taas osaa sanoa miksi hän kokee monet ihmiset kiinnostaviksi, minä ehkä en. Henk koht tasolla.

Tosin, tunneside minulta on jo sukuun kadonnut aikoja sitten, en kysele heiltä oikeutusta elämälleni, joka ei taida jatkua tässä maassa tosiaan.. ihana tuo avoin maailma. Ja kyllä sittenkin koen jotkut kiintoisiksi, ainakin jollain tasolla, mietin heitä vaikkapa sitten astrologiansa kautta, muistuttaako joku merkkiänsä tosiaan jne. 

Travel! Fun!
« Viimeksi muokattu: 05.06.2007 22:26:02 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: