Hei vaan kaikille!
Olen ihan uusi täällä Astro.fin foorumilla sekä yleensä koko astrologian parissa. Jonkin verran olen tutkinut näitä perus horoskooppeja, mutta tietoni rajoittuvat aurinko-, kuu- ja nousevan merkin tuntemiseen. Tämä on mielenkiintoinen aihe ja uskon, että pikkuhiljaa alan tajuamaan astrologiaa syvemminkin, mikäli kärsivällisyyteni antaa myöten, olen aika lyhytpinnainen...
Muuten olen saanut henkisen kehitykseni "käyntiin" siinä ollessani jotain 17 vuotias ja tutustuessani aiheesta kertovaan kirjallisuuteen. Nykyään olen 20v. Kun aloin kertomaan kiinnostuksestani äidilleni, hän vain naurahti ja sanoi, että "mitä sinä uusia parapsykologiasta tms kertovia kirjoja hankkimaan, meillähän on niitä hyllyt täynnä!" Ja niin meillä siis olikin. Jostain syystä en ollut ikinä tajunnut sitä. Äitini ja suurin piirtein hänen sukunsa on hyvinkin "henkistä" ja sukuun kuuluu useita tavallista herkempiä henkilöitä, siis selvänäköisyyttä sekä -kuuloisuutta. Karma ja jälleensyntyminen ovat minulla tuttuja.
Itse olen hiukan taipuvainen uniin, joissa saan tietää asioita joita minä en voi tietää. Pieniä asioita, mutta kuitenkin.
Olen myös tutkinut jonkinverran numerologiaa.
Eläimet ovat hyvin hyvin lähellä sydäntäni, ovat olleet aina. Mielestäni olemme kaikki samanarvoisia, samaa elämän energiaahan meissä kaikissa luoduissa virtaa...
Selailin tätä foorumia eilen illalla, mutta olin liian väsynyt rekisteröityäkseni, joten nyt sitten liityn seuraanne.
Oikein lämpimiä kesäiltoja kaikille!
Dala
PS:Olen joskus hyvin kärsimätön kirjoittaja ja tekstiin saattaa tipahdella hullun lailla kirjoitusvirheitä, pyydän pitkämielisyyttä tämän asian suhteen...