Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielunkumppaniko?  (Luettu 3407 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
NeverForEver
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 21.06.2007 13:00:36 »

Hei! Näkisiköhän joku, että mitä on minun ja erään miehen välillä, johon minulla on ollut aika outo ja monimutkainen suhde. Luulen, että meidän välillä on jonkinlainen normaalista poikkeava suhde, ehkei se ole juuri sielunkumppanuutta, ehkä jotain karmallista suhdetta tai jotain muuta. En oikein tarkkaan edes tiedä noista käsitteistä. Olisin kiitoooollinen jos joku osaisi valottaa asiaa Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 21.06.2007 15:04:57 »

Nostin sinulle enkelikortin asiaan. Se antaa sinulle vähän neuvoa siitä, mitä tehdä asian kanssa.

Rehellisyys
Enkelit muistuttavat sinua siitä, että jokainen ajatuksesi, sanasi, tunteesi ja tekosi heijastuu auraasi.
Kun olet rehellinen, aurasi on kristallinkirkas. Jokainen tietää paikkansa sinun suhteesi ja tunee olonsa täysin turvalliseksi.
Enkelit ehdottavat, että etsisit sisältäsi siellä mahdollisesti piilevät kurjat tunteet ja ajatukset ja puhdistaisit ne.
Kun olet itsellesi täysin rehellinen, käyttäydyt lahjomattomasti ja uskallat olla avoin, sillä sinulla ei ole mitään salattavaa. Ihmiset kunnioittavat sinuaja luottavat sinuun.
Kun alat säteillä rehellisyyden energiaa, hmiset myös reagoivat sinuun avoimesti ja rehellisesti.
VOIMALAUSE: Olen rehellinen ajatuksissani, sanoissani ja teoissani.

Enkelit kehottavat siis lyhyesti sinua olemaan täysin rehellinen tämän asian kanssa. Onko tästä suhteeksi? Onko mies minulle sopiva? Olenko minä sopiva miehelle? Mitä muuta "salattua" piilee tässä asiassa esim. tunteittesi saralla? Oletko myöntänyt pelkosi, huolesi, ihastuksesi, hurmiosi jne. itsellesi rehellisesti vai oletko pantannut jotain taka-alalle? Onko mies kenties sanonut toista ja tehnyt toista? Onko hän rehellisesti myöntänyt tunteensa?
Paljon mahdollisia asioita siis pohdittavana ja myönnettävänä! Grin
tallennettu
NeverForEver
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #2 : 21.06.2007 17:42:56 »

Kiitos sinulle. Tuo rehellisyys osui eräässä vaikeassa asiassa ihan kohdalleen, ja antoi paljon pohdittavaa...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 21.06.2007 23:35:41 »

Hienoa, että kortti oli oikea. Kiitos paljon palautteesta! Sitä on aina hyvä saada.

Voimia! Sinusta on rehellisyyteen, et muuten olisi tätä korttia edes saanut, jos korkeampi taho ja oma sielusi eivät uskoisi sinuun 100%:sti! ^__________^
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: