Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Laivaunet  (Luettu 23384 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
max.79
Kohtuuastroilija
**

Shining

Profiili WWW
« : 02.07.2007 05:37:11 »

Näin jälleen laivasta unta. Olin satamassa, tämmöisessä ristely aluksessa. laiva keikkui hirveästi. ketään henkilökuntaa ei ollut. vain minä ja muut matkustajat.  emme päässeet pois.olimme siis jumissa sisällä. soitin poliisin että päästäisivät pois. sinne sitten ilmestyi toppatakissa mies. esitin asiani. mies lähti ja vei mukana pikkupojan. sitten heräsin. Mietinkin nyt että mitä tuo laiva kuvastaa unissa?? näen siitä monesti unta. milloin olen myöhässä laivasta, milloin seilaan merellä, milloin olen missäkin laivassa...
« Viimeksi muokattu: 06.07.2007 05:09:50 kirjoittanut max.79 » tallennettu
max.79
Kohtuuastroilija
**

Shining

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 06.07.2007 05:13:01 »

pari päivää on taas kulunut kun laiva saapui uneeni. Lyhyesti kerrottuna Olin laivassa poistuin aamupalalle siitä ulkopuolelle olevaan paikkaan. tultuani takaisin myöhästyin jälleen kerran siitä. ajattelin unessa että olen nähnyt tämän myöhästymis unen ennnenkin joten ei ole hätää. olen siis myöhästynyt monessa unessani laivasta. olen kuullut että laiva kuvastaa itseä ja se missä se on on elämän tie.. kertokaa nyt joku miksi laivat vainoavat??
« Viimeksi muokattu: 07.07.2007 08:04:41 kirjoittanut max.79 » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 07.07.2007 16:02:56 »

Vastasin tuohon aikaisempaan ketjuusi, jossa oli myös lentokoneita laivoista näin:

Laiva
Laiva unessa kertoo, että tutkit tunteittesi ja alitajuntasi eri osa-alueita. Laivan kunto kertoo suoraan tunteittesi kunnosta. Jos laiva on risteilyalus, kertoo se hyvästä mielestä. Sota-alus puolestaan on viha ja vihaisten tunteiden merkki.
Jos seilaat kaikana merellä laivalla, uni viestittää että seisot korkealla tunteiden rappion  keskellä, koskematta noihin rappioihin. Olet turvassa.
Jos laivasi ajaa karille tai uppoaa uni viestittää, että jokin elämäs osa-alue ei ole hallinnassasi. Tunnet pelkoa tai olet epävarma tunteistasi. Pelkäät menettäväsi jonkin läheisesi tiettyjen ongelmien vuoksi.

Risteily
Risteilyllä oleminen kertoo jostakin tunteen matkasta jota käyt parhaillaan lävitse. Uni voi myös vihjata, että "risteilet" tai seilaat helposti ja lähes vaivatta eri tilanteiden läpi, joita elämääsi tulee.

Katsotaan vielä, mitä myöhästymisestä sanoo

Myöhästyä
Unessa myöhässä oleminen tai myöhästyminen merkitsevät, että pelkäät muutosta ja haluasi jättää jokin tilaisuus käyttämättä. Saatat tuntea olevasi valmistautumaton, arvoton ja ilman tukea nykyisessä tilanteessasi. Vaihtoehtoisesti saatat olla loppuun palanut tai sekaisin miettiessäsi tulevaisuutta koskeavia päätöksiä. Sinusta tuntuu siltä, että aika loppuu kesken tai että sinulla ei ole tarpeeksi aikaa, jotta ehtisit saavuttaa kaiken haluamasi.
tallennettu
max.79
Kohtuuastroilija
**

Shining

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07.07.2007 16:41:37 »

kiitos AthaMaarit!
alan tutkimaan sisäistä itseäni.. angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio