Tuija
Satunnainen astroilija
|
|
« : 26.07.2007 09:34:33 » |
|
Hei astrologiagurut! Olen sukeltelemassa astrologian ihmeelliseen maailmaan ja minulla olisi pari kysymystä siis heti alkuunsa. Nämä on varmaan ihan vauva-kysymyksiä teille mutta kysympähän silti: Voiko transiitti tarkoittaa sirä, että työni olisi päättymässä? Vai onko tämä vain toiveajattelua? Transiittilistassani oli meinaan sellainen ohitus 14.8.2007 Tarkoittaako muuten transiitit ja planeettaohitukset samaa asiaa? Toinen asia: Sepon transiittikartassa oli samassa kohtaa kun minulla on syntymäkartassani kutoshuone eli ilmeisestikin työhuone.. Verrataanko näitä kahta karttaa päällekäin? Siis transiittikarttaa ja syntymäkarttaa? Voisikos joku viisaampi valaista. Vai mistä tiedän mille elämänalueelle transiitti kuuluu, kotiin, työhön, lapsiin, kuolemaan vai mihin? Kiitos jo etukäteen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #1 : 26.07.2007 09:59:43 » |
|
Pluton transiiteista on muuten kesksteltu runsaasti tällä foorumilla, kehotan käyttämään haku-toimintoa.
Transiitteja verrataan aina syntymäkarttaan. Näin saadaan selville, mitä elämänaluetta ko. planeettaohitus (kyllä, planeettaohitus ja transiitti ovat jokseensakin synonyymeja) koskee. Jos Aurinkosi on 6. huoneessa, niinkuin olin ymmärtävinäni, niin - oikein - työasiat voivat joutua muutosten kouriin. Työsuhde ei välttämättä pääty, mutta työpaikalla voi ilmetä suuria organisaatiomuutoksia, valtataisteluja, rahoituskriisejä tai jopa skandaaleja (salat julki). 6. huone viittaa myös terveysasioihin. Oma terveys voi olla koetuksella - kyseessä saattaa olla uupuminen (tätä valitetaan aika usein Pluton transiittien aikana) ja tästä seuraavat fyysiset ongelmat ja sairaudet. Voi olla, että terveysasiat alkavat kiinnostaa sinua noin muutenkin, erityisesti vaihtoehtoiset hoitomuodot.
Kun transiitti kohdistuu Auringolle, koko persoonasi haastetaan ja joudut ehkä käsittelemään sellaisia asioita, joita ei ole aiemmin uskaltanut tai pystynyt tuomaan päivänvaloon. Kokemus voi olla pelottava, mutta samalla kasvattava ja puhdistava. On muuten ihan tavallista, että Pluto-transiitin aikana alkavat kiinnostaa psykologia, psykiatria ja vaikkapa astrologia aivan erityisesti.
Kannattaa sitten varautua siihen, että koettelemusten aikaa kestää parikin vuotta. Ei siitä yhdellä ohituksella pääse.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tuija
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #2 : 26.07.2007 10:48:01 » |
|
Kiitos nopeasta vastauksesta! Elämäntilanteeseeni tosiaan sopisi paremmin että työni muuttuisi kokonaan.. Toki on mahdollista että myös nykyisessä työssäni tapahtuu muutoksia. Mitäs muuten tarkoittaa syntymäkartassani oleva ja kertooko se minusta mitä työntekijänä? Kertooko se siitä, millä otteella hoidan työni (kaksosmaisesti ja vestamaisesti - mitä se sitten tarkoittaakaan) vai näitä ominaisuuksia minun olisi parannettava suhteessani työntekoon? Voiko syntymäkartalla olevat merkit olla muuten jotain ihmisiä tai yrityksiä. Esim. Voisiko työhuoneessani oleva kaksonen olla esim. tulevaisuudessa perustamani yrityksen symboli? Vai mitäö ne planeetat oikeastaan symbolisoi? Toivottavasti en saa kauheaa naurunpurskahdusta aikaan lukijoissa kun kyselen näin hölmöjä.. Innostuin kuitenkin muutama viiko sitten lukemaan enemmänkin näitä foorumeita ja aloin innostumaan tosi paljon aiheesta. Kymppihuoneessa minulla oli mm. ja Eikös nekin kymppihuoneen alaisuudessa liity työhön? Voisiko esim. sen tulkita niin että etsin työssäni aina muutosta? Ja sitten vielä ihan pikku piukku kysymys Jos planeetat on aivan huoneiden rajoilla niin mitä se tarkoittaa? Kiiiiiiiiitos lämmin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tuija
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #3 : 26.07.2007 10:51:00 » |
|
Niin siis lisäys: Syntymäkartassani ja ovat siis 6. huoneessa. Kokeilen tuota hakutoimintaa plutoista.. Jonkin verran niitä viestejä ehdinkin jo kahlata
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #4 : 26.07.2007 12:29:54 » |
|
Öööh, oletko siis aurinkomerkiltäsi? Tällöinhän Pluto ei tee yhtymää vaan oppositiota Auringolle. Tosin se ei kauheasti tulkintaa muuta. Minä en ole tottunut kiinnittämään asteroideihin paljoakaan huomiota työasioissa. Näissä asioissa tärkeimpiä ovat planeetat ja näistä erityisesti Aurinko, Saturnus ja Jupiter sekä MC:n hallitsija, joka on sinulla Pluto (olettaen että Skorpioni on 10. huoneen kärjen merkki). Korostaa tietysti edelleen muutoksia työn puolella.
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.07.2007 12:32:10 kirjoittanut Lilli »
|
tallennettu
|
|
|
|
Tuija
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #5 : 26.07.2007 12:35:49 » |
|
Öööh, oletko siis aurinkomerkiltäsi? Tällöinhän Pluto ei tee yhtymää vaan oppositiota Auringolle. Tosin se ei kauheasti tulkintaa muuta. Minä en ole tottunut kiinnittämään asteroideihin paljoakaan huomiota työasioissa. Näissä asioissa tärkeimpiä ovat planeetat ja näistä erityisesti Aurinko, Saturnus ja Jupiter sekä MC:n hallitsija, joka on sinulla Pluto (olettaen että Skorpioni on 10. huoneen kärjen merkki). Korostaa tietysti edelleen muutoksia työn puolella. Ei vaan olen Jousimies aurinkomerkiltäni ja siis kysymys oli siitä että miten se seikka että syntymäkarttani 6.huoneessa on ja vaikuttaa minun työelämääni tai suhtautumistapoihini..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #6 : 26.07.2007 13:47:01 » |
|
Varmaan helpompaa, kun annat syntymätietosi, niin saan paremman otteen tulkintaan.
Mutta jos 6. huoneen kärki on Kaksosissa, niin omimmillasi olisit jonkinlaisissa markkinointitehtävissä, myyntityössä tai median palveluksessa. Mutta ei tämä tulkinta ole näin yksinkertaista. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tuija
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #7 : 26.07.2007 13:54:14 » |
|
Hei, Onpas tämä mielenkiintoista.. Syntymäaikani on 18.12.1972 klo 8:30 ja HKI Tilasin muuten äsken tuosta Sepon transiittiopastuksen aiheesta ja siellä sanotaan näin: 14.8.2007 Pluto yhtymä Aurinko Alkaa: 13.6.2007 Päättyy: 14.9.2007 Tämä on mielestäni suurin vihkimys, jonka elämä voi ihmiselle tarjota ja siitä pääsee jossain elämänsä vaiheessa nauttimaan vain joka neljäs ihminen. Vihkimys on yhtä vaikuttava kokijansa iästä riippumatta. Oma poikani kävi läpi tämän alkemiallisen vihkimyksen 3 kuukauden ikäisenä siirtyen sen myötä taivaan valtakuntiin, rauha hänen sielulleen. Suurin osa tämän vihkimyksen kokijoista joutuu tyytymään vaatimattomampaan ilmenemismuotoon, mutta kertokoon tämä esimerkki siitä kasvusta, joka tähän aikaan aina liittyy sekä omalta että läheisten ihmisten osalta. Klassinen esimerkki ajan laadusta löytyy myös läheisestä luonnosta toukan muuntumisena perhoseksi. Toukan tavoin kääriydyt sinäkin täysin läpäisemättömään koteloon tämän jakson ajaksi. Tottakai se pelottaa niin sinua kuin lähelläsi olevia ihmisiäkin, mutta tänne syntyessäsi olet ottanut vastaan tämän suunnattoman arvokkaan mahdollisuuden eikä sitä voi enää peruuttaa. Sisäinen transformaatio eli uudistuminen on niin voimakas ettei siihen voi kukaan puuttua millään tavalla ja siksi läheisistäsi tuntuu etteivät he saa sinuun kontaktia. Liian sitovat ja omistavat ihmissuhteet joko kariutuvat tai kokevat valtavia vaurioita tällaisena aikana, koska henkistä kasvua ei koskaan pysty toinen ihminen estämään tai hallitsemaan. Ainoa mahdollisuus on kasvaa mukana ja siihen pystyvät vain ne, jotka todella rakastavat sinua. Nämä ihmiset uskaltavat antaa sinun vaipua omaan maailmaasi ja syntyä uudelleen täysin uudella arvomaailmalla varustettuna. He ovat lähelläsi kun nouset Fenix linnun tavoin muutosten tuhkasta uuteen parempaan elämään Huuuurjaa..!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #8 : 26.07.2007 14:26:07 » |
|
Joo, ei työasiat ole tapetilla Pluto-transiitin vaikutuksesta, persoonasi ja fyysinen kehosi on. Lienetkö niinkuin Madonna, joka vaihtaa imagoaan sujuvasti kameleontin tavoin. Aurinko sijaitsee nimittäin 1. huoneessa. Samanaikaisesti ko. planeetta tekee kvinkunssia 5. huoneen Härkä-Kuulle, joten tunne-elämä voi myllertää tai ehkä sitten biologinen kello raksuttaa häiritsevän kuuluvasti (jos sinulla ei ole lapsia). Jos olet luovalla alalla, luovuus voi hakea uusia muotoja tai purkautumisväyliä.
Tämä Pluto-transiitti on muuten ollut päällä jo pidemmän aikaa, ensimmäinen ohitus on ollut tarkka helmikuussa 2006. Kaikki planeetat Merkuriuksesta ulospäin peräytyvät ajoittain, joten transiitit toistuvat 1-5 kertaa.
Työn suhteen on varmaankin uudelleenarviointia sen takia, että Saturnus tekee Leijonan merkistä kolmiota Auringolle ja neliötä Kuulle. Uranus tekee taas Kaloista neliötä syntymäkartan Saturnuksella, joka aiheuttaa muutospaineita tällä saralla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tuija
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #9 : 26.07.2007 14:44:18 » |
|
Joo, ei työasiat ole tapetilla Pluto-transiitin vaikutuksesta, persoonasi ja fyysinen kehosi on. Lienetkö niinkuin Madonna, joka vaihtaa imagoaan sujuvasti kameleontin tavoin. Aurinko sijaitsee nimittäin 1. huoneessa. Samanaikaisesti ko. planeetta tekee kvinkunssia 5. huoneen Härkä-Kuulle, joten tunne-elämä voi myllertää tai ehkä sitten biologinen kello raksuttaa häiritsevän kuuluvasti (jos sinulla ei ole lapsia). Jos olet luovalla alalla, luovuus voi hakea uusia muotoja tai purkautumisväyliä.
Tämä Pluto-transiitti on muuten ollut päällä jo pidemmän aikaa, ensimmäinen ohitus on ollut tarkka helmikuussa 2006. Kaikki planeetat Merkuriuksesta ulospäin peräytyvät ajoittain, joten transiitit toistuvat 1-5 kertaa.
Työn suhteen on varmaankin uudelleenarviointia sen takia, että Saturnus tekee Leijonan merkistä kolmiota Auringolle ja neliötä Kuulle. Uranus tekee taas Kaloista neliötä syntymäkartan Saturnuksella, joka aiheuttaa muutospaineita tällä saralla.
Siinä tuli niin paljon uusia termejä ja sanoja että tällasen aloittelijan tarvii vähän miettiä tuota kirjoitusta Juu tiesin sen että aurinko on ykköshuoneessa.. Mutta kun niin se oli kuvattu graafisesti Sepon sivulla siten, että transiitti olisi samassa kohtaa kuin minun työhuoneeni taasen on syntymäkartassa. Eli sen perusteella ajattelin että minulla on siis pluto ja aurinko yhtymässä nimenomaan työhuoneessani.. Ymmärrätköhän yhtään mitä yritän selittää? Kiitos tulkinnastasi kumminkin! Siinä oli asioita jotka hyvinkin voi loksahtaa juurio kuten sanot
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #10 : 26.07.2007 17:11:09 » |
|
Pluto yhtymä Aurinko Tämä on mielestäni suurin vihkimys, jonka elämä voi ihmiselle tarjota ja siitä pääsee jossain elämänsä vaiheessa nauttimaan vain joka neljäs ihminen. Vihkimys on yhtä vaikuttava kokijansa iästä riippumatta. Toukan tavoin kääriydyt sinäkin täysin läpäisemättömään koteloon tämän jakson ajaksi. Tottakai se pelottaa niin sinua kuin lähelläsi olevia ihmisiäkin, mutta tänne syntyessäsi olet ottanut vastaan tämän suunnattoman arvokkaan mahdollisuuden eikä sitä voi enää peruuttaa. Sisäinen transformaatio eli uudistuminen on niin voimakas ettei siihen voi kukaan puuttua millään tavalla ja siksi läheisistäsi tuntuu etteivät he saa sinuun kontaktia. Liian sitovat ja omistavat ihmissuhteet joko kariutuvat tai kokevat valtavia vaurioita tällaisena aikana, koska henkistä kasvua ei koskaan pysty toinen ihminen estämään tai hallitsemaan. Ainoa mahdollisuus on kasvaa mukana ja siihen pystyvät vain ne, jotka todella rakastavat sinua. Nämä ihmiset uskaltavat antaa sinun vaipua omaan maailmaasi ja syntyä uudelleen täysin uudella arvomaailmalla varustettuna. He ovat lähelläsi kun nouset Fenixlinnun tavoin muutosten tuhkasta uuteen parempaan elämään Lainaus:Liian sitovat ja omistavat ihmissuhteet joko kariutuvat tai kokevat valtavia vaurioita tällaisena aikana, koska henkistä kasvua ei koskaan pysty toinen ihminen estämään tai hallitsemaan. <-Tässä olen eri mieltä. Minä olen 'alistunut' siihen, ettei mulla ole mahdollisuutta muutokseen, karttani alapainotteinen, sosiaalisuus on, in the real life, minimaalissa. Jos muutos tulisi sen pitää tulla siinä muodossa, että voin konkreettisesti tarttua siihen, enkä aina vain haaveilla. Ja, kyllä koen, että minua omistetaan - aivan liikaa, mutta minä en näillä eväillä, mitkä minulla on kykene tekemään asioille mitään. Avun pitäisi tulla maailmankaikkeudesta, vaan eipä ole näkynyt eikä kuulunut. Olen jo luovuttanut ja tyytynyt, että elämäni jatkuu samankaltaisena kuin ennenkin. Mullahan Aurinko majailee, pankkihuoneessa tallelokerossa =) (2.huone). Mitähän tässäkin voisi jytistä? Raha-asiat, no ei ainakaan paremmaksi tule, jollei siippa voita kasapäin €uroja!!! Ottaen tietenkin huomioon, että Pluto on syntymäkarttani hallitsija, joka maijailee taas ystävyyden huoneessa, 11. huone. Mitähän tästäkin tulee??? Lilli tsekkaisitko hieman?
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Kiulu
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #11 : 26.07.2007 18:00:32 » |
|
Kiva huomata että on muitakin tietämättömiä täällä Itse olen myös valtavan kiinnostunut astrologiasta, ja aion mennä jollekin kurssille jossain vaiheessa, Omaa ja tuttavien karttoja olen yrittänyt tulkita vaihtelevalla menestyksellä. Terkkuja kaikille! T: Aurinko Härkä Nouseva Jousimies Kuu Vesimies
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #12 : 26.07.2007 18:26:19 » |
|
Stareyes, raha- ja kiinteistö-asiat (perinnöt tai kiinteistökaupat) voivat todellakin tulla syyniin. Voi olla, että yrität tehdä jotakin (tai olet tehnyt tähän asti) työtä lähinnä taloudellisen turvan eikä niinkään kiinnostuksen takia ja tämä asenne haastetaan. Yleensä Pluto toimii niin, että tuollainen väkisin puurtaminen alkaa maistua todella puulta. Nikulan mukaan kakkoshuoneen Pluto voi myös herättää ihmisen kiinnostuksen yhteiskunnalliseen talouteen ja julkisiin investointeihin.
Kakkoshuone kuvastaa myös sukujuuria ja biologisia prosesseja, joten näillä sektoreilla voi niin ikään tapahtua. Kiinnostusta ihmisruumiista tai luonnonilmiöitä kohtaan voi esiintyä.
Ehkä kiinnostut luomuviljelystä ja muutat siippasi kanssa maalle...?
11. huoneen Plutosta sanoisin, että jolleivat ystäväsi ole mafiosoja, noitia, haudankaivajia tai putkimiehiä, niin he voivat olla varsin vaikutusvaltaisia tyyppejä, jotka voisivat sinuakin ehkä jeesata niin uralla kuin muutenkin sosiaalis-yhteiskunnallisissa kuvioissa eteenpäin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #13 : 26.07.2007 18:38:56 » |
|
Stareyes, raha- ja kiinteistö-asiat (perinnöt tai kiinteistökaupat) voivat todellakin tulla syyniin. Voi olla, että yrität tehdä jotakin (tai olet tehnyt tähän asti) työtä lähinnä taloudellisen turvan eikä niinkään kiinnostuksen takia ja tämä asenne haastetaan. Yleensä Pluto toimii niin, että tuollainen väkisin puurtaminen alkaa maistua todella puulta. Mulla on jo suunnatonta kyllästymistä tähän kaikkeen... Mitä tulee raha-asioihin, perintöosa on joskus odotettavissa, mutta en odottele sitä kielipitkällä, koska saan sen jokatapauksessa joskus Kakkoshuone kuvastaa myös sukujuuria ja biologisia prosesseja, joten näillä sektoreilla voi niin ikään tapahtua. Kiinnostusta ihmisruumiista tai luonnonilmiöitä kohtaan voi esiintyä. Voisiko tämä myös kuvastaa sitä, että toinen lapsi olisi mahdollinen? Sillä mulle iski sellainen vauvakuume, että. Koko kevättalven uneksin olevani raskana ja vatsaani sattui, siten kuin vain raskauden siinä vaiheessa voi sattua kun vatsa on jo suuri. No, sukulaiset ovat tässä nyt odotusasemissa. Ehkä kiinnostut luomuviljelystä ja muutat siippasi kanssa maalle...? 11. huoneen Plutosta sanoisin, että jolleivat ystäväsi ole mafiosoja, noitia, haudankaivajia tai putkimiehiä, niin he voivat olla varsin vaikutusvaltaisia tyyppejä, jotka voisivat sinuakin ehkä jeesata niin uralla kuin muutenkin sosiaalis-yhteiskunnallisissa kuvioissa eteenpäin.
Me asumme maalla, mutta emme viljele mitään, ei rivarin takapihalla onnistu, ollaan sekin kokeiltu... Eipä ole silmäätekeviä, vaikutusvaltaisia henkilöitä, jotka haluaisivat minua auttaa, vaikka tietävät tilanteeni tasan tarkkaan. Kiitos Lilli katselmuksesta
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #14 : 26.07.2007 19:04:23 » |
|
Tuo raskaus ei olisi mitenkään mahdoton. Kuuluvathan syntymät ja kuolemat Pluton symboliikkaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|