Huh, huh... jospa pistäs helteen piikkii, mutta silti kysäisen
Ensiksi näin unta, että kropallani kihisi ötököitä. Olin bikineissä ja oikeasti, ötökkä inhoojana olin pienen hysterian partaalla kun rapistelin niitä iholtani. Sain kaikki muut pois paitsi otsalla vasemmalla ohimolahdekkeen aluelle kiinnittyneen iilimadon
Kirkuin jo siinä vaiheessa ja huusin apua,"ottakaa se pois, mutta älkää polttako hiuksiani!"
Unessa minulla oli käsitys, että iilimadon saa pois vain sytkärillä polttamalla... niin kuin lapsena tehtiin sen yhden kerran kun minulla oli iilimato jalkapohjassa
-Seuraavana yönä olin varastossa, jossa oli paljon kaikkea tavaraa. Kädessäni oli konepistooli ja panosvöitä
Olin ilkosen alasti ja etsin hyvää piilopaikkaa pistoolille. Minua etsittiin myös ja siksi olin hermostunut. Piilotin pistoolin vanhaan ompelukoneen suojan alle (poljettava singeri
) ja itse kyyristyin sen alle, aivan pieneksi ja huomaamattomaksi. Näin piilostani elokuvista tutut saksalaisen natsin housut, saappaat ja piiskan
Alapääni otti kiinni maahan kun olin niin kyyryssä ja kyykyssä, maa oli polttavan jäätävä. Mietin, että jos selviän saan virtsatulehduksen varmasti... ja suljin silmäni... heräsin hiestä läpimärkänä
Kiitän ja kumarran kauniisti, jos jollakin olisi taas tietoa näiden symbolisista merkityksistä...itselleni ne eivät kerro mitään
on tunnelmat liian ylitse vyöryvät niissä ja jään kiinni niihin :