Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pohdintaa jälleensyntymästä/taivaassa tapaamisesta  (Luettu 4401 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« : 02.06.2008 08:56:56 »

Aloinpa pohtia sellaista, että jos kuoltuamme sielumme nousee taivaaseen (tai miksi kukaan "taivasta" haluaakaan kutsua) ja odotamme siellä tapaavamme kaikki jo edesmenneet rakkaamme, niin mitenkäs sitten on niitten laita jotka uudestisyntyvät (ymmärrykseni mukaan suurin osa sieluista kuitenkin jatkaa matkaansa uudelleen maan päälle), emmekö tapaa heitä lainkaan vai vasta ikuisuuksien jälkeen?
Eikö ole pettymys kun ei kuoltuaan tapaakaan niitä ketä on odottanut, tapaako loppujenlopuksi välttämättä ketään läheisiään jos kaikki ovat uudella kierroksella Maassa?
  buck2
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 02.06.2008 09:08:35 »

olisko jotteensakkin niin että tapaat ainakin sellaiset rakkaat ihmiset joiden kanssa sinun määrä jatkaa seuravassa elämässä oman sielunsopimuksesi täyttämistä.

esimerkkinä voisin tästä sanoa että kolmannen tyttäreni kanssa olemme olleet saman perheenjäseniä jo aiemmissa elämissä...silloin osat taisivat olla jotteensakkin vain toisinpäin...jotkut tahot ovat miulle sanoneet siis että olisi aikaisemmin ollut äitini ja jotkut että olisi ollut mummoni...

älä huoli tulet aivan varmasti tapaamaan vielä juurikin oikealla hetkellä ne rakkaat ihmiset jotka palvelevat vielä omaa sielunsuunnitelmaasi tai joiden sielunsuunnitelmaa itse palvelet jollain opettavalla tavalla...
tallennettu

Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**

aur vaaka, kuu kauris, asc leijona

Profiili
« Vastaus #2 : 02.06.2008 11:29:29 »

Morjensta.

Niin, ja sielut eivät heti sieltä "taivaasta" jatka sielunvaellustaan, vaan viettävät toisilla tasoilla meidän aikakäsityksemme mukaan pitkiäkin aikoja. Käsittääkseni esim. 50 vuotta ei ole aika eikä mikään jälleensyntymien välillä.
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 02.06.2008 16:06:50 »

Ja sellainen asia vielä lisäksi muiden tekemiin hyviin huomioihin on, että emme koskaan ota koko sieluamme mukaan, kun synnymme. Jätämme siitä osan Henkitasolle (sielullahan ei ole rajoja sen suhteen miten moneen osaan se itsensä päättääkin "jakaa"). Joku selitti, että tämä tapahtuu siksi, että meillä olisi yksi avustaja eli Korkein Itse lisää täällä elämässämme ja toisekseen sielun voima on niin suuri, ettei sielu tarvitse koko potenttiaaliaan mukaan syntyessään tänne. Tämänkin pohjalta on siis mahdollisuus tavata rakkaitta sieluja, jotka ovat jo jälleensyntyneitä heidän Korkeimpien Itsejen kautta.

Toisekseen matkailemme Toisella Tasolla nukkuessamme, joten kuolleita/jälleensyntyneitä rakkaitta on mahdollista morjenstaa unen aikana.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 02.06.2008 16:56:23 »

Samaa mietin minäkun, kuten AthaMaarit. Jotenkin se kolahtaisi minunkin järjen mukaan, että henki, sieluvalo, eli mitä nimiä käytettänee, on tosiaan jotakin paljon enemmän kuin tämä mitä aurassamme kannamme ja kehossamme peilaamme tai miten se nyt menikään. Siinä on vain osa tuota valon voimaa, ei keho kestäisi enempää.

Näin ollen sen pienen energiamme kautta voimme kuitenkin olla yhteydessä sisimmässämme ja unissa siihen kokonaisuuteen, mikä on MINÄ OLEN ja sitä kautta paljon laajempaankin todellisuuteen.

Se kuva, että näkisimme toisemme keho-olentoina, on taas toinen juttu.  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Norna
Vieras
« Vastaus #5 : 02.06.2008 17:35:51 »

Niin, aikaa siinä maailmassa ei ole. Eikä muutenkaan. Jos tahtoo pistää asiaan enemmän haastetta voi alkaa sulattelemaan sitä niin että jos aika ei ole lineaarinen, edellinen elämä ei ole ns edellinen eikä tuleva ns tuleva, vaan kaikki koostuu suuresta NYT-hetkestä, se kaikki tapahtuu siis nyt. Oikeataan oletkin kaikissa elämissäsi samanaikaisesti sekä myös siinä välitilassa ja näin myös kaikki läheisesi  Grin. Olet siis kosketuksissa heihin jatkuvasti vaikka yksi osa tietoisuuttasi onkin kiinnittynyt tähän elämään ja näemme asiat vain näissä rajoissa mitkä fyysinen maailma meille luo.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 02.06.2008 21:20:21 »

Tuli mieleen kertoa omana kokemuksena, että kun veljeni kuoli,
niin minun sielussani tuntui, että "jokin" irrotettiin erilleen sielustani.

Olin samalla "kipeä" tehdystä "leikkauksesta" sielussani,
mutta samalla äärimmäisen helpottunut. Smiley
Jokin suuri riippa otettiin sielustani pois. Smiley

Nyt en kaipaa, enkä myöskään halua jälleen tavata tässä elämässä
vanhempana veljenäni elänyttä sielua.
Hän on tervemennyt jatkamaan omaa sielun vaellustaan
ja minä omaani. Smiley

Kai jokin tuli täytetyksi?  Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: