Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten selvänäet/kanavoit?  (Luettu 4403 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 13.07.2007 15:49:03 »

Hei vaan! Haluaisin tietää, millä tavalla te muut selvänäköiset kokijat näette tai saatte viestinne? Jos esimerkiksi saatte luvan katsoa toisten ihmisten tilanteita?

Minun on ollut vaikeaa erottaa sitä viestiä omasta mielikuvituksestani sillä; minä vain tiedän asiat. Se tieto vain tulee jostain (sisältäni) ja en pysty tavallaan sanomaan muuta ja uskon itsekin silllä hetkellä 100%:sti siihen tietoon jota välitän. Enkä edes pyri analysoimaan sen oikeallisuutta.
Samoin saatan puhua papattaa asioita, jotka vaan tulee jostain enkä oikeastaan ehdi itse sitä hirveästi miettimään, miksi jotain kerron tms. En myöskään tiedä onko se tieto todellista tai miksi minun pitää kertoa juuri se asia.
Näen tavallaan "sieluni silmillä" ja pystyn kuvailemaan lähelläni olevia henkiä mutta en näe niitä fyysisillä silmilläni vaan minulle annetaan mielikuva siitä. Ja se mielikuva on ehdoton, en pysty mielikuvituksellani sitä muuttamaan.

Olen monesti pohtinut sitä, että pitääkö minun vain uskoa, että se tieto tulee jostain minua suuremmasta vai voisiko minulla olla näin hyvin kehittynyt mielikuvitus? Huh

Aloittelevana kanavoijana nämä kysymykset ovat nyt päälimmäisenä.

Olen tosin alkanut luottamaan omaan intuitiooni yhä voimakkaammin ja mitä enemmän luovun estoistani, sitä tarkempia nämä "näyt" ovat.

Tätä täällä pohdin ja kiinnostaisi kuulla muidenkin näkijöiden ajatuksia tästä vaiheesta! smitten

Teitä suuresti kunnioitten
Astraali
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 13.07.2007 17:45:27 »

itselleni kuvat tulevat aika pitkälti samanlaisina kuin sinulle. tiedän myös ihmisiä jotka sanovat olevansa aivan täysin keskellä sitä tapahtumaa jota heidän on tarkoitus kulloinkin välittää.

sitten kun viestejä aloin saada ihan vain kanavoinnin kautta niin ajattelin aluksi myös itse että onko joku tehnyt omasta mielikuvtuksestani nyt aivan liian vilkkaan.kuitenkin itselläni asiaa helpotti alusta asti se että minulle lopuksi tai no yleensä jossain vaiheessa tätä kanavointia sanotaan onko viesti esim joltain tietyltä arkkienkeliltä tai kenen arkkienkelin alaisuudesse viestin välittäjän ovat. joskus saattaa saada myös vaikka lopuksi viestin että vastauksen antaja olisi vaikka oma suojelusenkelisi joskus saattaa kertoa nimensäkin minulle.

nyt viime aikoina olen alkanut saada kanavointeja edesmenneiltä ihmisiltä silloin yleensä näen heidät itse hyvinkin "fyysisesti" jolloin heidät on aika helppo kuvailla viestin saajalle. josku tietenkin haluavat kertoa nimensäkkin tai jonkun miksi heitä kutsua.

se on myös totta että mitä suuremmin luotat siihen että oma intuitiosi kertoo sinulle juuri sen tärkeän ja että välität sen juuri sellaisena auttaa ainakin itseä saamaan hyvinkin tarkkoja näistä "näyistä"

olipa taas vaikeaa tekstiä  Huh
tallennettu

Valo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 13.07.2007 18:44:41 »

Minä jotenni vaan annan syömmen pompotella ja sitten vain olen ja teen mitä teenkin. Olen itseni kanavointi vaikka torvelokin ja näen miten asiat ovat kunakin hetkenä. Jos joku kysyy jotakin voin vain sanoa se miten se totena itselleni on ja vain jutella asiasta ihmisen kanssa jotta se hänen "kanavointinsa" tuo hänelle sen parhaan tiedon kun itse tietää kuitenkin asiat paremmin omalta kannaltaan ja oman totuutensa kautta. Jotenkin se hetki on se ihmisen tulevaisuuskin - annan valoni olla siinä hetkessä.

idiot2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 13.07.2007 21:13:43 »

Samoin menee täällä, Astraali! Näen asioita tietämällä Kolmannella Silmällä, aistin auralllani ja vaistoan intuitiollani. Enkelikirjeitä kanavoidessa pyydän enkeliltä viestiä ja alan sitten vain kirjoittamaan. Kun taas katson jollekulle jotain asiaa, esim. noilla tarotkorteilla, pyydän Korkeimpia Henkiolentoja (siis minua kehittyneempiä) välittämään viestin kysyjälle minun ja katsontavälineiden kautta. Esitän kysymyksen, siunaan katsomisvälineet ja kiskaisen sieltä yhden kortin/riimun/sivun salamana, samalla kun ajattelen kysyjää. Olen huomannut, että jos jään pohtimaan liikaa kysymystä tai tekemään pitkiä valmistumisrituaaleja se häiritsee minua, enkä edes tarvitse tuollaisia valmisteluja saamani palautteen perusteella. Se on lohdullista ja ihanaa tietää ^__________^

Meditointimatkoilla näkemäni asiat ovat kuin valveunta. Ne tulevat ensin ajatuksina mieleeni ja joudun vähän tarkentamaan villiä menoa päässäni nähdäkseni kuvan tarkemmin. Välillä sitä itsekin epäilee omia kykyjään ja näkemisiään, mutta aina jostan on löytynyt joku tai jokin, joka vahvistaa omaa uskoa.

Ehkä paras tällainen vahvistus tuli joitakin vuosia sitten ystävältäni. Sain "käskyn" mennä meditoimalla arkkienkeli Rafaelin luo. En muista enää, mikä tuo syy oli, mutta minulle tuli vain tunne, että nyt on mentävä herran juttusille. Hänen seurassaan oli Rafaelin Kaksoisliekki, hänen feminiininen puolensa, Enkeliäiti Maria (myös Enkelten Kuningattareksi kutsuttu). Olin ihan hirveän ihmeissäni, että miksi näen Marialla vaalean tukan - hänenhän pitäisi olla tummatukkainen! En vaan saanut muutettua hänen hiustensa väriä tummaksi vaikka kuinka yritin ja olin kovin ihmeissäni.
Kerroin tästä kummallisesta hiustenväristä ystävälleni, joka tietää Mariasta enemmän ja hän vain sanoi iloisesti, että "Hei - Marialla ON vaaleatukka! Maan päällä eläessään hänen tukkansa oli ruskea, mutta enkelinä hän on vaaleahiuksinen". En tiennyt tuosta mitään, joten tuli tosi hyvä mieli ja luottavainen olo omiin kykyihin! ^____^
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: