Hei vaan! Haluaisin tietää, millä tavalla te muut selvänäköiset kokijat näette tai saatte viestinne? Jos esimerkiksi saatte luvan katsoa toisten ihmisten tilanteita?
Minun on ollut vaikeaa erottaa sitä viestiä omasta mielikuvituksestani sillä; minä vain tiedän asiat. Se tieto vain tulee jostain (sisältäni) ja en pysty tavallaan sanomaan muuta ja uskon itsekin silllä hetkellä 100%:sti siihen tietoon jota välitän. Enkä edes pyri analysoimaan sen oikeallisuutta.
Samoin saatan puhua papattaa asioita, jotka vaan tulee jostain enkä oikeastaan ehdi itse sitä hirveästi miettimään, miksi jotain kerron tms. En myöskään tiedä onko se tieto todellista tai miksi minun pitää kertoa juuri se asia.
Näen tavallaan "sieluni silmillä" ja pystyn kuvailemaan lähelläni olevia henkiä mutta en näe niitä fyysisillä silmilläni vaan minulle annetaan mielikuva siitä. Ja se mielikuva on ehdoton, en pysty mielikuvituksellani sitä muuttamaan.
Olen monesti pohtinut sitä, että pitääkö minun vain uskoa, että se tieto tulee jostain minua suuremmasta vai voisiko minulla olla näin hyvin kehittynyt mielikuvitus?
Aloittelevana kanavoijana nämä kysymykset ovat nyt päälimmäisenä.
Olen tosin alkanut luottamaan omaan intuitiooni yhä voimakkaammin ja mitä enemmän luovun estoistani, sitä tarkempia nämä "näyt" ovat.
Tätä täällä pohdin ja kiinnostaisi kuulla muidenkin näkijöiden ajatuksia tästä vaiheesta!
Teitä suuresti kunnioitten
Astraali