Helinä, tarkoititko tuolla 10. huoneella AP -kartan vain syntymäkartan huonetta?
Radixilla
:ni sijaitsee 7. huoneessa, mutta
kohtaaminen tapahtuu AP -kartan 8. huoneessa...
Tuo ensimmäinen
26.9.07 -tasan kuukausi syntymäpäiväni jälkeen on ensimmäinen ja Astrodienst'in transiittikalenterit näyttävät yhtymät myös 25.3 ja 10.6.2008 .
Moi
Katsoin vielä kertaalleni, että 2003, kun tapahtumat alkoi vyöryä ("väärään suuntaan") AP kartan aurinko huone 12. Sitten 2004 vuonna AP kartan ja radix kartan molemmat auringot huone 10 (mulla tosiaan se radix kartan
huone 10), mutta olin jo tässä vaiheessa sysättynä "vaatimattomampaan" hommaan esimiesten päätöksestä.
tr
sanotaan kasvattavan, ja silloin kuulemma saa ansionsa mukaan....mutta...
Ehkä sen opit myös avaa naivien ihmisten silmiä. Oppii Kovuutta tuleville vuosille.
Mulla ehkä Marttiyryytta/naiviutta tukeva kuvio
ret
ret, huone 3, radix kartassa, mutta myös tosi voimakkaita kuvioita että teen ja annan aika helposti/varmasti myös takaisin - riippuen henkisestä kehityksestä, Luulisin. Harmi sinänsä, että näin kävi kun
.
Pitäisin mielummin ruusunpunaiset silmälasit pakoillani, kuin tuijottaisin vihaisena ympärilleni
.
Katsoi päiväkirjaani ja vyöryn sai aikaan kun haeskelin yrityksestä Mentoria esimiesteni avustuksella...astuin ilmeisesti jonkun muun varpaille...
-> Itseäni "isompaa" ei silloin löytynyt
Tänä vuonna 2007 taasen tuo "pahamaineinen" AP 12
jälleen tuomassa läksyjään.
Nyt ainakin helpotuksekseni (?) laskettakoon, että AP huoneessa 10 on
ja
ret .
Taitaa tulla mulle yhtä kovia yllätyksiä kuin viimeksi 4 vuotta sitten...
Ei voi tosiaan tietää mitä. Vaikka odotan syksyä, kun
lähtee etenemään. Oon sitte viisaampi.