Hei
Täällä taas yksi joka kuuluu
tr IC joukkioon :
Ajatella - tähän kuuluu läheisesti marraskuun
tr. yhtymät ja silleen...!
Eli vetoa pitäisi olla johonkin suureen ja hienoon - henkisyyteen?
- tuskin meille kaikille sielun siskoille irtoaa jostain joku yllätys palatsi mihin mennä maailmaa hallitsemaan
Joo - joku tuollainen arkisempi se täytyy olla. Ja jos menee johonkin mikä vetää mukaansa se varmaan tuo jotain positiivista - meille kaikille (heh, yllätin tällä jopa itseni, taidan olla jollai positiivisuus päällä).
Yleensä Pluto tuo hallaa jos ite rupeaa määräilemään...
- vähän jännitän, että seuraavaksi vuorossa oleva
kuvio pitää kyllä huolen, että jos "maailman parantajaksi" ryhtyy - voimat loppuu kyllä alkumetreille.
Asia on joku arkisempi ja lähellä juuria/kotia.
Esim. vanhojen kaunojen anteeksianto - kuoleman pelosta vapautuminen - henkinen keventyminen - löytää henkinen pohja mille rakentaa seuraavien vuosien yksityiselämää... jättää pelkoja, tuskaa ja "huonoja tapoja" pois elämästään...
Tiedossahan on
tr (huone 12 ?)
tr. (huone 4) tuleviksi vuosiksi - ja luulen että meitä jo valmistellaan siihen. Pieni maailmanparannuskin saattaa ehkä tulevaisuudessa onnistua, mutta kuin itsestään... (huone 8 ?)
täytyy tukea tätä, eli muualta rahoitusta ja voimavaroja...
Ps. Jotain negatiivistakin tietty tuo - mulla radix
huone 9 eli sillä saralla tulossa kai ongelmia. Elatusapu/tapaamisoikeus juttuja oikeuteen? Tosin olen tuollakin sektorilla ollut vapautta/ymmärrystä antava, mutta eihän sitä koskaan tiedä...