Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pluto yhtymässä IC:hen. Hurjia mullistuksiako vai...  (Luettu 5587 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« : 05.07.2007 18:12:32 »

Osaisiko kukaan sanoa mielipidettään pluto yhtymä IC?
Luin astro.comista tulkintaa joka lupasi dramatiikkaa tulevaksi...
Tuo yhtymä oli astro.comissa forecast osuudessa minulla ja vaikutus marraskuusta eteenpäin. Onko varauduttava hurjiinkin asioihin?
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 06.07.2007 21:56:13 »

No moi Artemis!

Tässä ollaan samassa veneessä. Mulla kanssa loppuvuonna Pluto mätkähtää IC:lle,(IC 29 Jouskaria). Et silleesti tässä odotellaan mitä tuleman pitää...Itse asiassa jossain ketjussa tätä Pluto-teemaa jo käsiteltiinkin...Voin yrittää kaivella sen tähän jatkoksi jos löydän....

Koti-asiat kaiketi tapetilla? Muutto? Remontti? Sitten toisaalta myös vastakkainen asetelma MC:lle tuo myös uudistukset työelämässä mukaan? Ne voisivat omalla kohdallani olla ajankohtaisia...

Palaillaan kertomaan mitä transiitti tuo tullessaan! Mutta eipä sitä kannata etukäteen juuri pelkäillä. Se tulee mikä tulee....
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #2 : 06.07.2007 22:14:36 »

Oisko tämmösestä kokemuksesta kysyjälle apua, kun
minulla viimeksi kuluneen vuoden ap-kartalla  pluto aspect_con keskitaivas
ja kaikki asiat niin kotona kuin työelämässäkin mullistuivat Shocked

Lisäys: aurinko sijoittui silloin 6.huoneeseen - työ-jutut
        ja IC kaksosissa - indikoi muuttoa (?)
Eli tarkempaa selvitystä pluto sijoittumisen mukanaan tuomaan
muutokseen kannattaa tsekkailla koko kartalta.
« Viimeksi muokattu: 06.07.2007 22:21:01 kirjoittanut Ikitosi » tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 06.07.2007 22:58:59 »

Aivan aivan...
Jossain vaiheessa siinä yhtymässä on myös jupiter mukana, se lienee positiivistakin, eikö vaan  Smiley
Minäkin ajattelin muutoksia työ ja kotielämässä.
Jostain luin että ikäviä muistoja menneisyydestä/lapsuudesta saattaa nousta esiin, tai joutuu käsittelemään niitä. Myös uudistuksia perheessä, muutoksen tarvetta. Käydään kuulema koviakin kouluja ja pengotaan asioita syvältä. Mutta silläkin on tarkoituksensa, kasvaa  Smiley
Kyllä tässä nyt yhdet pluto yhtymät kestetään  Grin Elämän ei ole tarkoituskaan olla helppoa, ainakaan minulla  Cheesy Muutenhan sitä tylsistyisi  uglystupid2
tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**

Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)

Profiili
« Vastaus #4 : 17.07.2007 18:16:41 »

Hei

Täällä taas yksi joka kuuluu  pluto tr aspect_con IC joukkioon  :Smiley

Ajatella - tähän kuuluu läheisesti marraskuun  jupiter  pluto tr. yhtymät ja silleen...!  Shocked
Eli vetoa pitäisi olla johonkin suureen ja hienoon - henkisyyteen?
 angel

- tuskin meille kaikille sielun siskoille irtoaa jostain joku yllätys palatsi mihin mennä maailmaa hallitsemaan  Cheesy
Joo - joku tuollainen arkisempi se täytyy olla. Ja jos menee johonkin mikä vetää mukaansa se varmaan tuo jotain positiivista - meille kaikille (heh, yllätin tällä jopa itseni, taidan olla jollai positiivisuus päällä).

Yleensä Pluto tuo hallaa jos ite rupeaa määräilemään...
- vähän jännitän, että seuraavaksi vuorossa oleva  pluto  kauris kuvio pitää kyllä huolen, että jos "maailman parantajaksi" ryhtyy - voimat loppuu kyllä alkumetreille.
Asia on joku arkisempi ja lähellä juuria/kotia.

Esim. vanhojen kaunojen anteeksianto - kuoleman pelosta vapautuminen - henkinen keventyminen - löytää henkinen pohja mille rakentaa seuraavien vuosien yksityiselämää... jättää pelkoja, tuskaa ja "huonoja tapoja" pois elämästään...

Tiedossahan on  saturnus  neitsyt tr (huone 12 ?)  aspect_tri  pluto  kauris tr. (huone 4) tuleviksi vuosiksi - ja luulen että meitä jo valmistellaan siihen. Pieni maailmanparannuskin saattaa ehkä tulevaisuudessa onnistua, mutta kuin itsestään... (huone 8 ?)  harka täytyy tukea tätä, eli muualta rahoitusta ja voimavaroja...

Ps. Jotain negatiivistakin tietty tuo - mulla radix  saturnus huone 9 eli sillä saralla tulossa kai ongelmia. Elatusapu/tapaamisoikeus juttuja oikeuteen? Tosin olen tuollakin sektorilla ollut vapautta/ymmärrystä antava, mutta eihän sitä koskaan tiedä...
« Viimeksi muokattu: 17.07.2007 18:45:59 kirjoittanut helinä » tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 23.07.2007 11:20:57 »

Jossain vanhemmassa keskustelussa on tullut jo aiemminkin kerrottua tämä sama kokemus eli menee toistoksi mutta menköön.  Smiley

Teini-ikäisellä pojallani tr. Pluto IC:llä näyttäytyi sananmukaisesti pimeyteen vetäytymisenä. Vaatteet vaihtuivat mustiksi (bändipaidat täynnä pääkalloja jne...), hiukset värjättiin mustiksi, huoneen seinät vuorattiin mustalla ja huoneen ovi alkoi pysyä visusti kiinni niin että oman mustan maailman yksityisyyttä rikkomaan ei päässyt pieninkään ääni tai valonkajo.

Toki tuo on teini-ikäiselle kuuluvaa käyttäytymistä muutenkin, joskin Pluto-transiitin korostamaa. Jokainenhan reagoi samoihin transiitteihin eri tavalla eri ikäisenä ja aikuisella se tietty näkyy jollain toisella tavalla. Oman yksityisyyden korostumisen uskoisin kuitenkin olevan pinnalla aikuisenakin. Ehkä myös ympäristössä (IC:n ollessa kyseessä: kodissa) sattuu tapahtumia, jotka edesauttavat yksinäisyyteen vetäytymistä esim. itseä suojellakseen tai tapahtumia yksinäisyydessä sulatellakseen.
tallennettu

Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 24.07.2007 17:19:24 »

Voisinkohan olla jo valmistautumassa siihen sillä itselläni on alkanut hetki sitten mustiin pukeutuminen? Teininä pukeuduin myös vain mustaan mutta sitten löysin värit. Nyt taas lähiaikoina olen kaivannut päälleni mustaa ja olenkin ostanut vain mustia vaatteita. (tosin ostin myös yhden kirkkaan punaisen takin kaveriksi  Cheesy )
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 26.07.2007 19:19:31 »

Katsoin tuossa juuri ystäväni karttaa ja huomasin, että hän sai lapsen juuri tämän transiitin aikana. Muita päätransiitteja ei oikeastaan ollutkaan, ellei sitten lasketa  uranus aspect_ssx aurinko:a mukaan.

Kotiolot mullistuivat, juu.  :Smiley Kyseessä oli ystäväni ensimmäinen ja (toistaiseksi) ainoa lapsi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 27.07.2007 17:14:05 »

Jaa, kiitos Lilli! Lapsukainen olisikin mukava juttu  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: