Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enneunet ja etiäiset?  (Luettu 6900 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tirlittar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 11.07.2007 13:56:06 »

Hei kaikille!

En tiedä olenko nyt oikeassa paikassa kyselemässä, mutta yritetään kuitenkin.

Reilu vuosi sitten näin ennenuneja tai tiesin muutenkin asioita.  Erityisesti ihastuksestani. Nyt  enää tiedä asioita etukäteen, en myöskään näe ennenuneja. Osaisikohan joku vastata miksi ne ovat loppuneet?

Kiitos!
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.07.2007 14:47:39 »

en usko että ne ovat kohdallasi mihinkään hävinneet. meille kerrotaan enneunina yms. asiat joihin on esim hyvä valmistautua etukäteen tai asioita jotka on hyvä tiedostaa jo ennen tapahtumaa.silloin kun nämä asiat koskevat vain itseäsi eikä juurikaan muita näet niitä mielestäni vain silloin kun se palvelee oman elämäsi suunnitelmia.
tallennettu

keijulapsi
Kohtuuastroilija
**

Where you stumble, there lies your treasure

Profiili
« Vastaus #2 : 11.07.2007 21:25:46 »

Minäkin näin kevättalvella pari kertaa unta eräästä miehestä ennenkuin olin koskaan tavannutkaan häntä. Nyt olen kuitenkin nähnyt hänet ihan todellisuudessa ja nähnyt vieläkin unia jälkeenpäin vaan eipä ole tapahtunut sitä mitä unissa tapahtui, mut jääköön nähtäväksi  Grin
« Viimeksi muokattu: 11.07.2007 21:28:10 kirjoittanut keijulapsi » tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 12.07.2007 12:54:09 »

Mianitsinkin jo tuolla uni-topicissa, että olen nähnyt eräästä ystävästäni paljon unta ja hänen elämääänsä liittyvistä, tapahtumassa olevista ja tapahtumaan tulevista asioista unta. Vertauskuvallisesti esitettynä, mutta täysin oikeissa paikoissa ja oikeilla tapahtumilla varustettuna. Kaverilla on aika hankala tilanne elämässään ja tähän liittyviä asioita ilmestyy uniin.

Samaa mieltä olen Jadeanian kanssa, tuo kuulostaa pätevälle selitykselle.  Ole vain rauhassa, uskon että unet palaavat kun niiden on tarkoitettukin!  Wink
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
tirlittar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 13.07.2007 10:41:27 »

Minusta Jadeanin selitys kuulostaa pätevälle, ja uskon siihen.

Millaisina te koette enneunet? Tarkoitan siis miten "erotatte" ne muista unista? Minulla on ollut joskus vaikeuksia erottaa niitä. Yleensä silloin on ollut kausi, kun näkee paljon enneunia. Tällöin ne  on vaikea erottaa ne esim. painajaisista.
Sama "ongelma" on myös muiden etiäisten suhteen. En osaa erottaa toivonko jotain asiaa vai tiedänkö muuten jonkun asian etukäteen.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 17.07.2007 17:14:42 »

Minusta Jadeanin selitys kuulostaa pätevälle, ja uskon siihen.

Millaisina te koette enneunet? Tarkoitan siis miten "erotatte" ne muista unista? Minulla on ollut joskus vaikeuksia erottaa niitä. Yleensä silloin on ollut kausi, kun näkee paljon enneunia. Tällöin ne  on vaikea erottaa ne esim. painajaisista.
Sama "ongelma" on myös muiden etiäisten suhteen. En osaa erottaa toivonko jotain asiaa vai tiedänkö muuten jonkun asian etukäteen.

no tähänkin on varmaan vastauksia yhtä paljon kun ihmisiäkin. itse tunnistan enneuneni ainakin suuresta/vahvasta symboliikan määrästä ja yleensäkkin siitä että harvoin uniani muistan herättyäni.

itsellä on aika pitkälle niin että jos aamulla uneni vielä voimakkaana ja selvänä muistan sillä on jokin selvä viesti minulle itselleni tai jollekin muulle välitettäväksi.

joskus myös unen toistuvuus voi olla mielestäni merkki enneunesta tai vastaavasta...uni näytetään sinulle juuri niin monta kertaa että pystyt ottamaan siitä sen tärkeimmän jutun tiedoksesi/opiksesi.
tallennettu

Dala
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 05.08.2007 20:45:02 »

Minä olen alkanut muutama vuosi sitten näkemään enne unia ja koen myös etiäisiä melko usein. Esimerkiksi kun koiramme karkaa, jossakin vaiheessa (ehkä tunteja karkaamisen jälkeen) tulee tunne, että pitääpä käydä katsomassa ovella että joko se on tulossa. Yleensä ei mene kymmentä sekuntiakaan kun koira kipittää kotiin jostain kulman takaa.

Unista osaan aavistella enneunta, jos siinä vierailee henkilö joka ei ole ollut mielessäni viimeaikoina tai jos siinä on henkilö, joka on olut mielessäni mutta joka tekee jotain outoa. Esimerkkinä yksi nettituttavuuteni, josta en paljoa tiedä vielä, vähän ollaan vasta juteltu ja harvoin "nähdään". No yksi ilta juttelin hänen kanssaan messengerissä myöhälle yöhön ja seuraavana ylönä näin hänestä unta. Kaverini kertoi unessaan jostain Annista. Unessa yritin vaihtaa puheen aihetta, sillä minä en tuntenut ketään Annia eikä siis kiinnostanut.

Pistin aamulla viestiä kaverilleni ja kerroin unesta. Hän pisti takaisin, että hänen siskonsa nimi on Anni aj että hän aikoo tavata sen sinä päivänä.

Uneni ovat siis tuon tyyppisiä, eli en varsinaisesti näe tapahtumia tms, vaan jotain vihjeiden tyyppistä tms.  uglystupid2
tallennettu

Ovat veljiäni sade sekä tuuli,
ja ystäväni luodut metsien.
On kaikki täällä yhteydessä kaikkeen,
jotka tietä elämän käy kulkien.

aurinko oinas kuu kaksoset askendentti neitsyt
härätär
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 05.08.2007 22:05:12 »

Minulle tulee etiäisiä, tiedättehän, se joka on tulossa, tulee jo hieman ennen fyysistä saapumistaan. En tiedä onko se ollut minulla aina, mutta niin kauan kuin muistan, vahvistuu vain iän myötä.
tallennettu

Annetaan kaikkien kukkien kukkia
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: