Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pitääkö unessa käymäni keskustelu paikkaansa?  (Luettu 4428 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« : 28.07.2007 09:51:50 »

Noh, näin unta, että oin ystäväni kanssa baarissa. Valomerkin jälkeen jäimme vielä hetkeksi, kun minuun oikeassakin elämässä ihastunut baarimikko tuli pyytämään meitä poistumaan. Hän kumminkin itse otti takkimme (vihreät), ja johdatti meidät portaita ylös yläkertaan, jossa oli todella iso halli. Siellä oli kuntosalilaitteita, miestenlehtiä.. Kun käveli eteenpäin, niin oli verhoiltuja sohvia ja niiden jälkeen ravintola-alue, minne istuimme. Alussa se oli ihan tyhjä, mutta pian täyttyi ihmisistä. Ihmettelin sitä, koska eikö baarit olleet menneen jo kiinni? Miljöö oli valoisa kuin päivällä.
Unessa kaikilla oli päällään jotain vihreää. Työntekijöillä oli liian isot vaaleanvihreät villapaidat, ja baarimikolla sameamman vihreä "viitta".

No unessa tämä baarimikko hemmotteli minua ja kavereitani, jossain vaiheessa entiseni läheinen serkku tuli luokseni, ja sanoi "Älä ala milleskään tuon (baarimikon) kanssa, siihen sisältyy niin paljon mustasukkaisuutta ja baarimikon ja ovimikon välit on muutenkin vähän tulehtuneet sinun takiasi. Baarimikko itkenytkin vuoksesi" Kysyin, että noh, onneksi tämä ovimikko on onnellisesti suhteessa, eikä ole se mustasukkainen. Samalla tämä serkku muuttui joksikin tuntemattomaksi ja sanoi: "Ei se ole niin yksinkertaista, vedät puoleesi suurilla tunteilla varustettuja miehiä"

Serkku ja tämä toinen eivät olleet pukeutuneet vihreään, vaan lähinnä harmahtaviin vaatteisiin. Ei likaisen, vaan tyylikkään harmaisiin.

Lisäksi unessa söimme. Emme tilanneet ruokaa, mutta saimme ateriat eteemme. Itse taisin syödä kanaa, riisiä ja mustaherukkakastiketta Tongue

Onko tässä enneunta? Siis tuo keskustelukohta? Mitä muut symbolit merkitsisivät? Vai onko tässä taas joku sisäinen haaveeni huutelemassa? Näitä haaveita, joita en edes tiedä olevan olemassa.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Cheva
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 13.08.2007 21:37:02 »

Saaraankos tästä kiinni olleskaan? Smiley
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence

poppi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 14.08.2007 10:26:54 »

Unien tulkinnassa on se vaikeus, että vaikka yhteisiäkin symboleta on, nousevat unen kuvat kunkin henkilökohtaisesta kuvastosta, kokemuksista, arvostuksista, harrastuksista jne. Sinun omat mielleyhtymäsi ovat tehokkaimpia kuvien ymmärtämisessä. Vihreän värin voisi arvella edustavan sydäntä ja tunne-elämääsi. Vihreän eri vävyjä voisit miettiä liittyen noihin unen henkilöihin. Henkilöt edustanevat niitä tunteita ja asioita sinussa, jotka liität noihin ihmisiin.
Jos tuo olisi minun uneni, tulkitsisin sen ehkä jotenkin niin, että elämäntilanteessa, josta luulen olevani poistumassa, olenkin käymässä/käynyt ensin läpi jotain aika ulkoista, kosmeettista, pinnallista (kuntosali, miestenlehdet), jonka jälkeen olen valmis käsittelemään todellisia tunteitani. Varoittaako uni vaikkapa leikkimästä baarimikon tunteilla, tai niillä omilla tunteillasi jotka liität baarimikkoon?
Enteistä en tiedä. Useinhan se selviää vasta enteen toteutuessa. Ruumis kuitenkin tajuaa asioita ennen kun ne tulevat tietoisuuteen. Siinä mielessä enteitä on unissa paljonkin.
Sinulle ja kaikille muillekin unista kiinnostuneille suosittelen uniryhmiin osallistumista. Niitä löytää netistä vaikkapa http://siivola.org/surf/
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 14.08.2007 10:46:05 »

Itseasiassa uni alkaa selvitä ihan itsestään. Enteellinen varoituksen sana.
Itse koen jollain tavallaflirttailun ja liehittelyn siten, että minusta ollaan seksuaalisesti kiinnostuneita VAIN. Noh, nyt se ainakin selvisi, että tämä baarimikko on todellisessa elämässä minusta seksuaalisesti kiinnostunut, edelleenkin vihjailee vaikka nyt kuulemma seurustelee.
Etukäteen sanottiin, että älä ala milleskään (siis tässä unessa) niin taidan nyt tehdä mitä alitajunta kehoittaa Smiley

Kiitosta, itsehän nämä oikeastaan selkeimmin selviääkin Smiley
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: