Noh, näin unta, että oin ystäväni kanssa baarissa. Valomerkin jälkeen jäimme vielä hetkeksi, kun minuun oikeassakin elämässä ihastunut baarimikko tuli pyytämään meitä poistumaan. Hän kumminkin itse otti takkimme (vihreät), ja johdatti meidät portaita ylös yläkertaan, jossa oli todella iso halli. Siellä oli kuntosalilaitteita, miestenlehtiä.. Kun käveli eteenpäin, niin oli verhoiltuja sohvia ja niiden jälkeen ravintola-alue, minne istuimme. Alussa se oli ihan tyhjä, mutta pian täyttyi ihmisistä. Ihmettelin sitä, koska eikö baarit olleet menneen jo kiinni? Miljöö oli valoisa kuin päivällä.
Unessa kaikilla oli päällään jotain vihreää. Työntekijöillä oli liian isot vaaleanvihreät villapaidat, ja baarimikolla sameamman vihreä "viitta".
No unessa tämä baarimikko hemmotteli minua ja kavereitani, jossain vaiheessa entiseni läheinen serkku tuli luokseni, ja sanoi "Älä ala milleskään tuon (baarimikon) kanssa, siihen sisältyy niin paljon mustasukkaisuutta ja baarimikon ja ovimikon välit on muutenkin vähän tulehtuneet sinun takiasi. Baarimikko itkenytkin vuoksesi" Kysyin, että noh, onneksi tämä ovimikko on onnellisesti suhteessa, eikä ole se mustasukkainen. Samalla tämä serkku muuttui joksikin tuntemattomaksi ja sanoi: "Ei se ole niin yksinkertaista, vedät puoleesi suurilla tunteilla varustettuja miehiä"
Serkku ja tämä toinen eivät olleet pukeutuneet vihreään, vaan lähinnä harmahtaviin vaatteisiin. Ei likaisen, vaan tyylikkään harmaisiin.
Lisäksi unessa söimme. Emme tilanneet ruokaa, mutta saimme ateriat eteemme. Itse taisin syödä kanaa, riisiä ja mustaherukkakastiketta
Onko tässä enneunta? Siis tuo keskustelukohta? Mitä muut symbolit merkitsisivät? Vai onko tässä taas joku sisäinen haaveeni huutelemassa? Näitä haaveita, joita en edes tiedä olevan olemassa.